Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meh, nr. 2 var den eneste fete av dem.

 

Synes den var det værste jeg har sett av tårnene så langt.

 

Ening. De andre var bare stygge. :thumbdown:
Rette linjer, brukbar skyggelegging, og motivet du sa var supersjeldent. Det var poenget mitt. At du foretrekker den pisa-versjonen på forrige side er ikke mitt problem.

 

Har jeg sagt at jeg foretrekker den versjonen? Sa jo at det første bildet var ekstremt bra. ;)

 

Hurra, øret har endelig begynt å roe seg ordentlig og jeg kan nå sove på begge sider av hodet uten problemer :)

 

Var ikke Mona så sint da hun dunket borti deg alikevel?

Lenke til kommentar
Jo, men hun gjorde det jo to dager etter at jeg hadde tatt den, var nokså mye mer intenst å komme borti det da :wee:

 

Det så da fint ut nå. Husker godt da jeg hadde samme type selv før jeg byttet over til en ring i hvert hull. Jegfikk noen små klumper på hver utside av øret mens jeg gikk med stangen. Vet ikke om de kommer til å gå bort igjen nå som jeg har skiftet til ringer. På senteret sa pierceren at han hadde hatt slike klumper og de forsvant da han tok ut smykket. Men jeg har ingen planer om å fjerne ringene foreløbig.

 

Meh, nr. 2 var den eneste fete av dem.

 

Synes den var det værste jeg har sett av tårnene så langt.

 

Men så har også vi på absolutt alle måter totalt motsatt syn på hva som er pene tatoveringer.

 

edit:omformulering

 

Det vet jeg godt og har prøvd å forklare det til folk i tråden her utallige ganger, men uten å lykkes. Du kan jo gjerne overta og se om du lykkes. ;)

 

Virker som en god del her inne syns det er viktig hva andre mener om det man har tattovert på seg. Er det ikke mer viktig at du selv liker det?

 

Jo og det har jeg også forsøkt å forklare folk her inne.

Lenke til kommentar

Skal jeg være ærlig så synes jeg at nr. to var helt elendig ja. Var ikke en positiv ting å si om det. Nr. tre var så so så. Tårnene var rette og skrådde ikke innover i bue slik de gjør på den tatoveringen og engelen på toppen av tårnene ødela alt sammen uansett. Altfor religiøst. :thumbdown: Når det gjelder den fjerde var den grei nok, men likte ikke tårnene helt der heller. Men hvor mange ganger må jeg si at den første var ekstremt bra? :thumbup:

 

post-131018-1260361649_thumb.jpg

Ikke urk.

Lenke til kommentar
Virker som en god del her inne syns det er viktig hva andre mener om det man har tattovert på seg. Er det ikke mer viktig at du selv liker det?
Blir det ikke akkurat som klær, da? Det er veldig viktig å føle seg vel i det man har på seg, men man vil jo se bra ut for andre enn seg selv, også.
Lenke til kommentar
Det så da fint ut nå. Husker godt da jeg hadde samme type selv før jeg byttet over til en ring i hvert hull. Jegfikk noen små klumper på hver utside av øret mens jeg gikk med stangen. Vet ikke om de kommer til å gå bort igjen nå som jeg har skiftet til ringer. På senteret sa pierceren at han hadde hatt slike klumper og de forsvant da han tok ut smykket. Men jeg har ingen planer om å fjerne ringene foreløbig.

Det blir vel kanskje noen små klumper uansett, når brusket gror inni der?

Jeg har jo to sånne små "vinger" på hvert øre uansett, og den går rett gjennom den på den siden der. Så kommer ikke til å synes hvis jeg får noen klumper eller noe inni der :) Det er jo allerede en klump, haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...