tsghost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Den var sinnsykt fet! Må se nærmere på flere av verkene hans! Edit: Swastika fyren, altså Endret 8. desember 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg finner bare en T ved siden av Ren. Der Ten slutter begynner Een:) Du ser en liten topp på starten av buen på Ren. Det var det jeg også fant, mend et blir jo ikke til extreme. Det blir exrteme. Den var sinnsykt fet! Må se nærmere på flere av verkene hans! Edit: Swastika fyren, altså Ikke Twin Towers? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nei, likte ikke twin towers motivet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg likte motivet, men ikke utførelsen. Deler av tårnene er så skeive at det kunne vært tatt av TattoJo. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen skal tattovere tårnene, og utførelsen gjør bare at jeg misliker den enda mer. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Motivet var det heller ingenting spesielt over, har sett flere minnetatoveringer som var mye bedre enn den der. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har ikke sett så veldig mange minnetatoveringer som inkluderte tårnene. Tideligere i tråden ble det lagt ut bilder av en som hadde tatovert flagget og ørnen sammen med datoen for terrorangrepet. Men tårnene er et skjeldet motiv slik jeg har oppfattet det. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 My bad, ser nå at det står Extre√me. ser mer ut som Extrf√me Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den kuleste minnetatoveringen jeg har sett er en chestpiece med en ørn som holdt et banner hvor det stod "9.11.2001". Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noe lignende det som var her i tråden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har ikke sett så veldig mange minnetatoveringer som inkluderte tårnene. Tideligere i tråden ble det lagt ut bilder av en som hadde tatovert flagget og ørnen sammen med datoen for terrorangrepet. Men tårnene er et skjeldet motiv slik jeg har oppfattet det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den første var ekstremt bra, men det var også den eneste. Den hadde jeg forøvrig sett før. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Første tatoveringa du posta der Zealuu var rimelig fet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ening. De andre var bare stygge. Lenke til kommentar
geil Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Meh, nr. 2 var den eneste fete av dem. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ening. De andre var bare stygge. Rette linjer, brukbar skyggelegging, og motivet du sa var supersjeldent. Det var poenget mitt. At du foretrekker den pisa-versjonen på forrige side er ikke mitt problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Grusom tatovering, "extreme" eller ei. Hva ved den gjør den grusom, syns du? Jeg fikk de nye pluggene mine fra USA i dag, hurra! Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vel, jeg syns skriften var vanvittig stygg, tror de fleste er enig med meg her. Hva likte du med den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vent, du siktet til "extreme"-chestpiecen? Da har jeg misforstått iom. at du postet et bilde i samme post. Jeg trodde du siktet til bildet du postet. Jeg syns forøvrig "extreme"-chestpiecen fortjener å få tatovert "fail" over seg med stor, fet skrift. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Denne ser nå ikke så alt for bra ut på bildet, men så på LA ink programmet hvor han ble tattovert og da var den faktisk ganske så flott. Hvilket minner meg på at uansett hvor "god" man er på å tattovere er det alltid motiver som kan bli stygge (i mine øyne i det minste).. Endret 9. desember 2009 av AnnChristin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå