Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Piercing i brystvortene er skamstygt.

5741563[/snapback]

 

:cry: Har du sett en IRL?

5741569[/snapback]

Jepp, mange ganger, på begge kjønn. De eneste gangene det fungerer er når personen er stygg fra før av, da gjør det liksom ikke så mye fra eller til.

5741573[/snapback]

 

Du er vel en av de få som svarer på en måte så jeg sitter og ler istedenfor å riste på huet :!: :!:

Lenke til kommentar
Hehe, Jeg prøver å få dama til å gjøre det...men ikke faen om hun vil.

Foresten er det noen her som har hatt 2 hull i underleppa under hverandre?

5741551[/snapback]

Har ikke sett noen som har det, men må bli litt for mye av det gode:P

5741578[/snapback]

 

Jeg holder meg unna piercing i ansiktet ja.. Stygge jenter har en tendens til å bli enda styggere, og pene jenter blir som regel ikke noe særlig penere av det.

 

Hadde ei klassevenninne på VK1 som var utrolig pen, og hu kledde piercing i siden på underleppa utrolig godt.. Første og siste jenta jeg har sett at kledde det..

Lenke til kommentar
Piercing i brystvortene er skamstygt.

5741563[/snapback]

 

men hva om hanne tar en da? :hmm:

 

til Linn Christin, for vel bare spør en gang til..hvor mange piercinger har/hadde du?

5741597[/snapback]

 

Jeg har 3 stk :)

 

Og 6 ++ hull i ørene alt etter om jeg har pynt i eller ikke... (har vanligvis ingenting i, eller kun i ett i hvert øre..

Lenke til kommentar
Sikkert noen som har spurt før, men gidder ikke leite gjennom 108 sider. Hvis jeg tar hull i ørene, må jeg daglig rense det og sånt? Og hvor lang tid tar det før det er grodd?

5749449[/snapback]

 

Jeg har hatt 13 hull i ørene. Har aldri renset noen av de hver dag. Passa bare på å fjerne puss og slikt. Den første uka kan man gå over rundt hullet med e bomullsdott.

 

Har aldri hatt problemer med noen av mine hull i ørene, ikke engang de jeg stakk selv med sikkerhetsnåler når jeg kjeda meg i mattetimen :blush:

Lenke til kommentar
Klarte ikke vente, satte den i. Merka det knapt. :D

5610747[/snapback]

 

Hvor kjøpte du den?

5721567[/snapback]

Beklager sent svar.

Star-piercing.net

Mange artige barbeller/ringer etc der. :)

5749747[/snapback]

 

Nice, fant masse artig der. Men når jeg ser på barbells, så står det f.eks "lengde:14mm". Er det lengden på bare stangen, altså mellom kulene, eller hele saken?

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en som har den styggeste brystvortepiercinga... evver...

 

Se for deg en fyr som er ganske så overvektig og bleik. han har en sol-tattis som omringer hele brystvorta på den ene man-tit'en hans, og har en ring i nippelen i tillegg.

 

Men kan ikke får meg til å si annet enn "den kul" til ham... for han er jo skikkelig grei. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...