Bankhead Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nemlig, og Lucky 7 ser rugged ut, og er bevisst på at det er en tatoveringssjappe og ikke, som Boffen sa, Brandstad. Brukte én time før timen min på å sitte og se på veggene der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Sant. Tatoveringsstudioer skal se rugged ut, ikke være på noe petter pilgård-shit, wtf. Helt greit at de kjører stil, men det har vist blitt det nye nå.Miam Ink-stilen...."riste på huet" Image gutar, image! Det har ikke slått dere at de kanskje kjører den stilen for å forhåpentligvis kanskje dra rike kunder og kanskje en kjendis eller to? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes egentlig ikke Miami ink er så stilig. Bedre med LA ink, sånn sett. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Enig med Zealuu her, men nå har studioet til LA Ink ting som gitarer og skateboeard på veggene, samt quarterpipe i studioet, så folk kan skate mens de venter. Hvor tøft er ikke det? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Sant. Tatoveringsstudioer skal se rugged ut, ikke være på noe petter pilgård-shit, wtf. Helt greit at de kjører stil, men det har vist blitt det nye nå.Miam Ink-stilen...."riste på huet" Image gutar, image! Det har ikke slått dere at de kanskje kjører den stilen for å forhåpentligvis kanskje dra rike kunder og kanskje en kjendis eller to? Nei du sier ikke det Er vel det som jeg blir oppgitt av. men kan jo godt hende det blir en bra plass når den gjengen i dress forsvinner......... Endret 7. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det grunner vel i at alle ønsker å tjene penger. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Såklart:) Håper bare det ligger noe annet bak enn ønsket om og tjene penger;) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Image gutar, image!Det har ikke slått dere at de kanskje kjører den stilen for å forhåpentligvis kanskje dra rike kunder og kanskje en kjendis eller to? Jeg skjønner hvorfor de gjør det, men jeg synes det ser rimelig tåpelig ut. Noen som vet om det blir dyrere å få tatovering fra f.eks Jimmy eller Linda nå? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg kan svare på spørsmålet ang. Linda om en dag eller to Tipper det blir på onsdag jeg stikker nedom Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei, forum. Er det kun antibakterielle salver som Pyriseptsalve og Bacimycin osv. som er ok å bruke som gli når det gjelder hjemmestrekking av hull i ørene? Er det eventuelt noen normale husholdningsartikler som ikke utgjør skade? Av naturlige årsaker er jeg litt skeptisk til hva jeg putter i øret som kanskje revner en gang og dermed gjør at jeg får stoffene inn i blodet, hvor det fraktes rundt i kroppen og tilbake til hjertet og kanskje gjør at det eksploderer eller bråstopper eller noe annet tull man stort sett ikke vil skal skje med hjertet... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gå på apoteket og kjøp deg en flaske Jojoba-olje Har blitt anbefalt de fleste som har spurt om det her. Jeg har selv brukt den, og den funker som bare det Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ikke bruk hverken bacymicin eller lignende, vannbasert glidemiddel eller jojobaolje er veien å gå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Genialt motiv selvom ikke utførelsen er av de beste! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Stay exreme, folkens. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Njaa, det er en T bakt inn i toppen av X-en og R-en, samme som M er en del av E. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 My bad, ser nå at det står Extre√me. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg finner bare en T ved siden av Ren. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Grusom tatovering, "extreme" eller ei. Noen her som har sett tatoveringene som ruller ut av Swastika Freakshop i Tyskland? Han er helt sykt kreativ og dyktig. Swastika Freakshop Gallery Endret 8. desember 2009 av cupocoffee Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Grusom tatovering, "extreme" eller ei. Noen her som har sett tatoveringene som ruller ut av Swastika Freakshop i Tyskland? Han er helt sykt kreativ og dyktig. Swastika Freakshop Gallery Wow, der var det mykje kult! Veldig kreativt, ja Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg finner bare en T ved siden av Ren. Der Ten slutter begynner Een:) Du ser en liten topp på starten av buen på Ren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå