Joakim Skurk Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Neon som vet om navnet på en font som denne? Bare litt mer typisk "tattoo-ish". Endret 30. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tviler på at det er noen standardfont. Tror heller tattovøren har satt sammen teksten of formet bokstavene slik at de passer med hverandre. Det kan dog være mange fonter som ligner. Lenke til kommentar
tubotommern Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som vet om noen steder der det er lærlinger som tattoverer noe billigere ? eller andre som vet om noen som tattoverer rimeligere ? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tviler på at det er noen standardfont.Tror heller tattovøren har satt sammen teksten of formet bokstavene slik at de passer med hverandre. Det kan dog være mange fonter som ligner. Det var strengt tatt det jeg var ute etter. Meget klar over at fonten i bildet neppe er en standardfont. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som vet om noen steder der det er lærlinger som tattoverer noe billigere ? eller andre som vet om noen som tattoverer rimeligere ? Det må du lete etter, men hvis du skal ha en plass som er billig så kan du gå til Bo Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvor finner man mange og gode bildeeksempler på tatoveringer i forskjellige stiler? Begynner så smått å bestemme for hva jeg skal tatovere, men har hittil bare tekst, og er ute etter et fint tilhørende motiv. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hvor finner man mange og gode bildeeksempler på tatoveringer i forskjellige stiler? Begynner så smått å bestemme for hva jeg skal tatovere, men har hittil bare tekst, og er ute etter et fint tilhørende motiv. Her kan du finne en god del inspirasjon. Neon som vet om navnet på en font som denne? Bare litt mer typisk "tattoo-ish" http://www.dafont.com/theme.php?cat=601&nb_ppp=20 Endret 30. november 2009 av cupocoffee Lenke til kommentar
tubotommern Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som vet om noen steder der det er lærlinger som tattoverer noe billigere ? eller andre som vet om noen som tattoverer rimeligere ? Det må du lete etter, men hvis du skal ha en plass som er billig så kan du gå til Bo Hvem er bo ? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Bo Kristensen Habros Tattoo i gamlebyen i Oslo. Anbefales. Lenke til kommentar
tubotommern Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Bo Kristensen Habros Tattoo i gamlebyen i Oslo. Anbefales. Er det ett bra sted ? lang ventetid ? Ok priser eller ? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Det aner jeg ikke. Du kan jo søke litt på nettet og se om du finner en nettside. Evnt. så spør Amanita Muscaria for han har vært der selv. Vet iallefall at Bo har rykte for å være pålitelig. Endret 30. november 2009 av Glimti Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Om det fortsatt skulle være noen tvil, Bo har utrolig dårlig rykte på seg, og du må holde deg langt borte fra han. Endret 2. desember 2009 av Alastor Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Om det skulle være noen tvil: Bo er grusom ja og det som Amanita Muscaria sa var egentlig at du ikke skal gå etter pris hvis du først skal ha en tatovering. Endret 2. desember 2009 av Alastor Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er ikke særlig saklig med slenging av dritt fra noen spør du meg... Prøver igjen jeg, noen som vet hvor jeg kan finne dette motivet i bedre oppløsning? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hvor fant du det? Kanskje du får kontaktet den som la det ut. Endret 2. desember 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Bo Kristensen Habros Tattoo i gamlebyen i Oslo. Anbefales. Er det ett bra sted ? lang ventetid ? Ok priser eller ? Du må ikke finne på og gå ditt, poenget mitt var ikke løp etter plasser som er billige. Da er det bedre og spare litt lengre og gå til en plass der du vet det blir bra:) Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Marius Meyer som jobber på Invictus Tattoo (Oslo) er den eneste jeg hadde latt tatovere meg i Norge. Portfolio Myspace Portfolio Hvis du vil ha billigere tatovering, men samtidig godt håndverk, må du nok henvende deg til söta bror. Endret 30. november 2009 av cupocoffee Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Finnes plenty av gode i Norge, Meyer er LANGT ifra den eneste gode!! Så og si noe sånt er løgn til en som kanskje ikke har greie på artister. Endret 1. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Finnes plenty av gode i Norge, Meyer er LANGT ifra den eneste gode!!Så og si noe sånt er løgn til en som kanskje ikke har greie på artister. Da syns jeg du skal nevne noen gode, norske tatovører her. Meyer er kanskje ikke Norges eneste gode tatovør, men i mine øyne er han den eneste eksepsjonelt gode tatovøren. Han er også den eneste (jeg vet om) som gjør bare custom work i Norge. dvs. han tatoverer ikke tribal tramp stamps eller kinesiske tegn med tvilsom betydning. Endret 1. desember 2009 av cupocoffee Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) ElectricLinda, Lucky 7 studioet, Siameese69( eller hvordan det skrives). Så kan vi ta med Jannicke( på lets buzz ) som forøvrig har andre dyktige også som holder til i Bergen. Og jeg kan si 100% sikkert at du blir fornøyd hvis du går til en av de plassene. Og alle de her er flinke i custom\freehand også hvis det er det man vil ha. Meyer er utrolig dyktig og har sett mye av det han har gjort bare for og ha sagt det. For det var ikke noe negativt om han. Men vi har flere gode i Norge. Han er en av de som stikker seg ut ja, men det gjør Linda, Jannicke, han som eier Siameese69 også...som forresten lager noen syke bodysuits og flere artister. Nå tok jeg de som utmerket seg på Covention i Oslo i år( vant en god del priser). Men så er det hva man vil ha på kroppen sin også da. Er for mye som spiller inn for min sin del til og si han eller henne er norges beste. Linda skal foreks. være Norges beste på potretter. Men at du syns han er den beste respekterer jeg 100% =) Endret 1. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå