After Dark Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ringer ja. Og ikke minst på t-shorter. Og selvsagt - piercingsmykker. Lenke til kommentar
Marc30 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har lyst til å lage midertidig tatovering. sånn som varer i noen dager eller uker, kalles vel for henna tatovering? Lurer på om noen vet om det fra denne siden er slik jeg leter etter? http://www.amunez.com/ Vurderer å bestille en Sample pack fra siden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Les litt i begynnelsen av tråden. "Midlertidige" tatoveringer forsvinner ikke, men falmer. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg tror han tenker på maling/blekk rett på huden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Da så. De "midlertidige" tatoveringene er iallefall bare bullshit. Lenke til kommentar
Marc30 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Da så. De "midlertidige" tatoveringene er iallefall bare bullshit. Er klar over det, leste i starten av tråden. Lurer på om det jeg linket til er sånn maling som varer i noen dager, står jo at det blir brukt i filmer å annet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Folk har forskjellige formeninger om utsende... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 du blander litt begreper, skal ikke si at jeg er noen ekspert selv, men litt har jeg fanget opp iløpet av min egen strekking og utifra det jeg har lest i denne tråden. Punching utføres ytterst sjeldent i øreflippen, det er noe man stort sett bare gjør i brusk. Ved punching så vil en bit av ørebrusket bli fjernet, for å si det på den måten . For øreflipp så er det vanligste hos en piercer (etter hva jeg har hørt) å starte på 1,6mm, eller 14g som det også kalles. Men hvis du er sikker på at du har planer om å strekke videre så kan du be pierceren å stikke hullet større med en gang. Hvor stort du da får kommer ann på hva pierceren føler seg komfortabel med, Christiane på pinpoint f.eks. pleier stikke på maks 4mm (6g). Selv så var jeg innom pinpoint mens de hadde besøk av en piercer som vanligvis jobber i japan, og han stakk mitt ene øre på 6 med en gang. For alt jeg snakket om nå så er det snakk om nål, som ikke fjerner noe hud, men isteden lager et snitt som smykket kan gå gjennom. For å så strekke så er det vanlig å ta det i en gauge (g) størrelse om gangen, de hopper gjerne to og to tall lavere hele tiden (14g, 12g, 10g, osv... til 00g (10mm)) ved å bruke en taper etter at ditt tidligere hull har grodd. Hoppe over størrelser her blir sett på som lite lurt . en annen måte å "strekke" på er å skalpellere, da bruker de isteden en skalpell til å skjære snitt i øreflippen slik at den med en gang vil få et større hull. Hvor stort du kan gå uten å ha et permanent hull for resten av ditt liv er veldig individuelt fra person til person, men en tommelregel pleier være at 8mm (0g) er point-of-no-return. Tusen takk ! Du svarte på alle spørsmålene jeg har og skulle komme til å få ! Lenke til kommentar
Bankhead Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nettopp tatovert meg og er ikke altfor hypp på å stikke ned på butikken (jakke utapå nyblekka hud). Har krystall grønnsåpe furunål i huset. Den funker? må den være "original"? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Helt fin den Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Dette her er noe av det feteste jeg har sett i denne stilen. Hvis jeg noen gang ender opp med en armsleeve er dette en veldig het kandidat til utgangspunkt. Noen som har bildet i større oppløsning? Prøvd å søke med TinEye, men fant ikke noe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 http://www.oslo-ink.no/ noen som sitter på info ,jeg bare følte at none hadde sett allt for mye på dicovery i det siste , navnet er jo rett og slett patetisk , no heter jo ikke veken miami eller la butikkene inc , men tv programmet . en annen tanke , hvilke seriøse artister reklamerer for permanet makeup nåtildags , trodde dette var slutt på ^^ en annen ting som slo meg var at det hadde vært en ide og delt denne tåden opp litt , tatto for seg selv , og piercing i en annen , med tanken på at troden begynner og bli veldig stor Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 syns det funker greit og ha tattoo og piercing i en tråd jeg. Siden det er flere med begge deler her. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Dette bør være en samlet tråd om kroppskunst. Tråden er oversiktelig og lett å følge med på bare man er aktiv nok. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 http://www.oslo-ink.no/ noen som sitter på info ,jeg bare følte at none hadde sett allt for mye på dicovery i det siste , navnet er jo rett og slett patetisk , no heter jo ikke veken miami eller la butikkene inc , men tv programmet . en annen tanke , hvilke seriøse artister reklamerer for permanet makeup nåtildags , trodde dette var slutt på ^^ en annen ting som slo meg var at det hadde vært en ide og delt denne tåden opp litt , tatto for seg selv , og piercing i en annen , med tanken på at troden begynner og bli veldig stor Akkurat det samme som jeg skulle poste. Vanvittig patetisk navn og konsept! http://www.aktivioslo.no/oslo-ink.php "Glem triste, mørke tattisbuler og creepy kjellerstudioer. Oslo Ink tar et oppgjør med sterotypiene og løfter kroppskunst til et nytt nivå. Med stilfullt interiør, dype sofaer og classy atmosfære har Oslo Ink åpnet dørene" Noen som kjenner til denne Dirk Vanderlinden som jobber der? De skal ha det til at han er "en av LA's flinkeste og mest profilerte tatovører". Finner absolutt ingenting på nettet om han.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) I Lillehammer har det også kommet et studio som har så godt som plagiert studioet til Kat von D. Det er et kult studio, men det flyter litt for mye på LA-ink-bølgen. Endret 28. november 2009 av khalif_of_kalif Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Finner heller ikke en setning om Dirk Vanderlinden, fant en kar ved navn Dirk Van der linden som jobber hos Microsoft, men det kan vi nok se bort ifra Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Uff, nå ser jeg for meg at det kommer til å flyte over av dårlig gjennomtenkte kinategn og trampstamps. Syns det er merkelig at man ikke finner noe om denne Dirk på den store veven, skeptisk. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nei, nå blir det inflasjon i Koi-fisker som symboliserer noe som "betyr så sinnsykt mye for meg siden jeg blablabla" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå