Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor er det vondest å ta piercing på kroppen?

 

Jeg har i lengre tid hatt lyst på i brystvorta men tviler på at jeg tør siden ei venninne av meg som har tatt det sier hu aldri i livet vil gjøre det en gang til  :dontgetit:

5741046[/snapback]

 

Klitta vil vel være hakke værre :scared: I huden mellom tærne/fingrene er sikker ikke behagelig :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg og kunne faktisk tenke meg å ta i brystvorta.

 

Men kan det ikke ødelegge for amming senere i livet. Er det noe som kan gå i stykker?

Blir man mindre følsom? :whistle:

 

edit: smerten kan man jo tåle, den går jo over. Blir værre når du skal føde:P

5741358[/snapback]

 

Det er derfor jeg ikke har tatt i brystvorta... er livredd for å ødelegge for amming senere i livet.. men venninna mi sier at det ikke er ille, og at det går fint å amme allikevel...

 

Jeg venta i mange år med å ta i navlen fordi jeg var livredd for at det ville gjøre noe merkelig med magen min (hullet) når jeg ble gravid..

 

Nå har jeg ikke tenkt å bli gravid med det første, og hull i navlen har jeg fiksa meg for flere år siden. Best magen ikke sprekker når jeg blir stor og gravid-tjukk :p

Lenke til kommentar
Ei venninne har tatt ut piercingen i magen. Der er det et stort rødt hull nå:s Har lyst på i navlen også, men vil ikke ha noe rødt hull viss jeg må ta den ut:-P

5741439[/snapback]

 

Hadde den ikke rukket å gro før hu tok den ut ?

 

Jeg har ikke noe rødt hull. Tok den for 2,5 år siden. Tok utrolig lang til før den grodde da... Piercing gror raskest der i tunga, og nedentil.

 

Navlen var den aller vondeste å ta, både mens de stakk og mens den grodde..

Lenke til kommentar
Ei venninne har tatt ut piercingen i magen. Der er det et stort rødt hull nå:s Har lyst på i navlen også, men vil ikke ha noe rødt hull viss jeg må ta den ut:-P

5741439[/snapback]

 

Hadde den ikke rukket å gro før hu tok den ut ?

 

Jeg har ikke noe rødt hull. Tok den for 2,5 år siden. Tok utrolig lang til før den grodde da... Piercing gror raskest der i tunga, og nedentil.

 

Navlen var den aller vondeste å ta, både mens de stakk og mens den grodde..

5741458[/snapback]

HUn hadde den en stund. Men var aktiv turner, mulig den ble dratt og tøyt for mye i starten:-/

Vil ha<3 Men alle har?

Lenke til kommentar
Ei venninne har tatt ut piercingen i magen. Der er det et stort rødt hull nå:s Har lyst på i navlen også, men vil ikke ha noe rødt hull viss jeg må ta den ut:-P

5741439[/snapback]

 

Hadde den ikke rukket å gro før hu tok den ut ?

 

Jeg har ikke noe rødt hull. Tok den for 2,5 år siden. Tok utrolig lang til før den grodde da... Piercing gror raskest der i tunga, og nedentil.

 

Navlen var den aller vondeste å ta, både mens de stakk og mens den grodde..

5741458[/snapback]

HUn hadde den en stund. Men var aktiv turner, mulig den ble dratt og tøyt for mye i starten:-/

Vil ha<3 Men alle har?

5741468[/snapback]

 

Tja, de fleste har :)

 

Jeg hadde en periode hvor jeg var helt besatt av piercinger. Noe vil ha mer :p Nå kunne jeg egentlig ikke gitt mer f*** :whistle::D

 

Så "arret" til venninna mi som hadde tatt ut navlepiercingen sin og latt den gro nå i helga faktisk. Jeg kunne ikke se at det noengang hadde vært noe der.. Men hu fikk betennelse og måtte ta den ut

Lenke til kommentar
Har lyst på i navlen og brystvorten, men er redd for å ødelegge noe som var bra fra før av. Spess på den i brystvorta:-/ Kommer vel ann på hver person det hvordan arr og slikt blir!

5741495[/snapback]

 

Ja det er veldig individuelt.. Og så lurer jeg litt på om min i det heletatt kommer til å gro.. Tok hull i ørene da jeg var 7 år gammel, og senere flere hull oppover. Har nesten aldri pynt i, men 6 av hullene (3 på hver side) gror aldri, og lar seg sette i pynt når som helst.. kanskje det er slik med navlen også..

 

Noen som vet om tunga kommer til å gro om jeg tar ut stanga? Ei venninna sa en gang at det ville gro på 20 min om man fjernet den men jeg tviler på at hu viste hva hu snakka om..

Lenke til kommentar
Hvor er det vondest å ta piercing på kroppen?

 

Jeg har i lengre tid hatt lyst på i brystvorta men tviler på at jeg tør siden ei venninne av meg som har tatt det sier hu aldri i livet vil gjøre det en gang til  :dontgetit:

5741046[/snapback]

 

Vondt og vondt, klart man kjenner noe, det er jo det som er litt av poenget, men det er ikke noe sinnsykt nei. Det verste er at man har så stiv brystvorte en god stund etterpå. Kjennes ut som noen har bytta ut brystvorta med en diger istapp.

Det hullet ditt i tunga kommer til å gro ja, hatt lenge både i underleppa(helt til den ble slått ut) mellom øynene(grodde også igjen)...er litt spesielt med ørene for de består mest av brusk.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Det som er morsomt med å ta i bryst vorta er: Du kan få sinnsykt mer følelser( alltid digg i visse sosiale hendelser) Og det kjipe er: du mister følelsen( det er ikke mange jeg har hørt det har skjed med, men risikoen er der. Og det siste er at det ikke skjer noe i det hele tatt.

5741498[/snapback]

 

Da er det win-win for meg, har aldri forstått alt det fuzzet om brystvorter og følelser

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Det som er morsomt med å ta i bryst vorta er: Du kan få sinnsykt mer følelser( alltid digg i visse sosiale hendelser) Og det kjipe er: du mister følelsen( det er ikke mange jeg har hørt det har skjed med, men risikoen er der. Og det siste er at det ikke skjer noe i det hele tatt.

5741498[/snapback]

 

Da er det win-win for meg, har aldri forstått alt det fuzzet om brystvorter og følelser

:dontgetit:

5741512[/snapback]

litt synd:P

neida

 

har ei venninne med hull i tunga, men hun tok ut stanga. Hun stikker opp igjen hullet hver kveld, for hun greier ikke bestemme seg for om hun skal ha hull der eller ikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...