tsghost Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har hår som kan dekke over ørene, så det vil ikke bli noe problem Selv når du har 30? Hva om du får så langt hår at du får beskjed om å klippe deg av arbeidsgiveren? Vel.. Jeg jobber som lærling, og skal gjøre det til høsten 2011. Her jobber det en til som har hår ned til midt på ryggen, så tror ikke de bryr seg om det. De sa heller ingenting om snakebites'a jeg hadde så tror ikke de bryr seg om ørene heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Allikavæl! Prøv å tenke litt mer enn to år fremover er pointet mitt. :b Men bah, man tar det som det kommer. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg lever i nuet Dessuten, når jeg er ferdig som lærling blir det antageligvis mer skole(høyskole), så det går nok bra Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bodymods begynner å bli mer og mer akseptert, så jeg ser ikke på det som noe problem i det hele tatt, egentlig. Om jeg ikke hadde fått en jobb fordi jeg ikke hadde "sett bra nok ut", tror jeg heller ikke jeg ville trives i jobben uansett. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ja, men vanlig piercing ble jeg informert om at er 1,2 mm og hvis man skal utvide er det like greit å starte med 1,6mm. Du tok i studio, sa du? Hvilket da? Nå som jeg er en tur hjemme i Larvik ble det Henry's tattoo. Hva lurte du på? Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 satt og tittet på noen bilder, så kom jeg over denne fine tramp stamp'n. Det må være den mest kreative stamp'n jeg har sett noen gang. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kreativ var den ja. Utenom det er det ikke mange godord å komme med... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bodymods begynner å bli mer og mer akseptert, så jeg ser ikke på det som noe problem i det hele tatt, egentlig. Om jeg ikke hadde fått en jobb fordi jeg ikke hadde "sett bra nok ut", tror jeg heller ikke jeg ville trives i jobben uansett. Har lagt merke til dette! Fint å se folk med ører på 15mm + og sleeves bak disken på Platekompaniet og Narvesen. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ja, hos oss på Platekompaniet er det greit med blekk og piercinger. Og godt er det! Jippi, da skal jeg en tur til Lucky 7 i februar for nytt blekk! Gleder meg Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Oh, hvem på Lucky 7 da? Og hvilket motiv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nå som jeg er en tur hjemme i Larvik ble det Henry's tattoo. Hva lurte du på? Skjønner. Syns bare det var litt snodig at de mente at det var normalt med 1,2mm nål om man ikke skulle strekke. Trodde 1,6mm var standard "over alt" hos proffer. @Luedotten: Godt poeng. På den nye jobben min hos Statoil gjemte jeg septumen før jeg leverte CV, og jeg fikk beskjed i ettertid at det var et bra trekk siden man skal følge arbeidsuniformen så mye som mulig med et nøytralt ansikt osv. Ørene var det heldigvis ikke noe problem med. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bruker du en septum som er slik at du kan vippe den opp med enkelthet da? Lenke til kommentar
AVF Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Oh, hvem på Lucky 7 da? Og hvilket motiv? Blir Pero. Skal ha et old school sigøynerhode på låret Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bruker du en septum som er slik at du kan vippe den opp med enkelthet da? 1. Det heter ikke "en septum". Slik jeg har forstått viser "septum" til området hvor piercingen sitter. (Pirk, I know) 2. Nope, jeg bruker en retainer jeg kjøpte på BJS. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 "13 Tattoo" i Karl Johansgate? Finnes det? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 "13 Tattoo" i Karl Johansgate? Finnes det? Ja, veit ikke så mye om stedet, men veninna mi fikk akkurat lærlingsplass der. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har gått forbi den en del ganger, tror den henger sammen med Flava eller noe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 AndrineF: Det blir bra:D Skal du på OTC neste år? Lenke til kommentar
AVF Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er nok mulig jeg tar meg en tur for å se på, og for å hilse på Dalmiro og vise han verket sitt. Du skal vel han noen lange dager der igjen med prosjektet ditt, eller? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Blir vel det til neste år ja:P Tar vel en hel dags økt med Poli. igjen (11-12timer på messen) bah, jeg som håpte du skulle ligge der i noen timer...så kunne jeg snuble akkuratt over der du ble tattoert:P Den hadde vært ond:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå