Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Ja, men vanlig piercing ble jeg informert om at er 1,2 mm og hvis man skal utvide er det like greit å starte med 1,6mm.

Du tok i studio, sa du? Hvilket da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer å bestille time hos Pinpoint i løpet av vinteren, for å ta min første piercing. Tenkte jeg skulle gå for tragus, da jeg har likt denne piercingen lenge. Er det generelt dumt å ta piercinger på vinteren? Tenker på om kulde påvirker grotiden, bruk av lue etc..

Hvordan er det med trening? Taper man dem? Må man vente til de er grodd før man kan bruke tape? Svømming?

Noen andre synspunkter når det gjelder tragus piercing? Hot or not? :p

(Jada, vet jeg kan spørre pierceren om dette, og kommer jeg også til å gjøre, men greit å få synspunkter fra noen som ikke skal selge meg piercingen også)

Lenke til kommentar
Der har vi to I'er som er forskjellige, 4 tydelig forskjellige e'er, en s som ligger under linja, to forskjellige h'er, ingen av o'ene er like, tattovøren har ikke klart å holde seg innenfor linjene på stensilen og skriften står heller ikke på linje.

Denne var virkelig flott

Oh, the irony :love:

Btw, den tattoveringen så helt forjævlig ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Vurderer å bestille time hos Pinpoint i løpet av vinteren, for å ta min første piercing. Tenkte jeg skulle gå for tragus, da jeg har likt denne piercingen lenge. Er det generelt dumt å ta piercinger på vinteren? Tenker på om kulde påvirker grotiden, bruk av lue etc..

Gro vil den nok gjøre uansett. Jeg skalpellerte mellom januar/februar i fjor og ørene har klart seg finfint. Luebruk er jeg ikke så stødig på. Ser for meg at piercingen trenger nok luft til å kunne gro ordentlig, så jeg ville ikke satset på å tape ei "bjønnefitte" fast på hodet akkurat.

Hvordan er det med trening? Taper man dem? Må man vente til de er grodd før man kan bruke tape? Svømming?

Trening som i svette-for-å-komme-i-bedre-form mener du? Du kan sikkert tape dem hvis du føler de sitter løst, men ellers tror jeg ikke det er nødvendig med mindre det er snakk om ekstrem kontaktsport. Svømming i klor tror jeg er utelukket frem til piercingen(e) er grodd.

Noen andre synspunkter når det gjelder tragus piercing? Hot or not? :p

Personlig syns jeg i alle fall det er fett, særlig om man strekker den noen milimeter.

@egoet:

16 igjen. Det svir.

post-86885-1258630806_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tommy, jeg vet ærlig talt ikke. Som du sa selv er det nok best å spørre på PinPoint om du velger å pierce deg der. Som så mange andre kan jeg trygt anbefale studioet. :)

Hengende Lem,

jeg syns egentlig 16 er en fin størrelse. Og ja, det er ganske rødt. Svir også, som sagt.

Pluggen er liksom så stor at det føles som en del av øreflippen din er av plast, på et måte. o_O

Lenke til kommentar
Har aldri hatt noe vondt med utvidelsen, men jeg har utvidet veldig lite for hver gang. Målet mitt er også å nå 20 mm. :D

Hvor mye utvider du for hver gang da?

Jeg husker når jeg utvidet fra 4 til 6, så merka jeg ikke noe før jeg nesten var på 6mm :)

Hengende Lem,

jeg syns egentlig 16 er en fin størrelse. Og ja, det er ganske rødt. Svir også, som sagt.

Pluggen er liksom så stor at det føles som en del av øreflippen din er av plast, på et måte. o_O

16 er en veldig fin størrelse, men jeg har lyst til å gå litt lenger. Har fantasert om 30 og, men får vente å se om jeg går videre etter jeg har kommet til 20 :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jupp. Kan jo godt være en eventuell arbeidsgiver som ikke liker sånn. Synd, men sant.

F.eks. fikk jeg jobb etter at jeg tok ut medusaen og gjemte septumen.

Lenke til kommentar
Har aldri hatt noe vondt med utvidelsen, men jeg har utvidet veldig lite for hver gang. Målet mitt er også å nå 20 mm. :D

Hvor mye utvider du for hver gang da?

Jeg husker når jeg utvidet fra 4 til 6, så merka jeg ikke noe før jeg nesten var på 6mm :)

Har vel bare utvidet en til to mmm for hver gang. Gadd ikke å gjøre noe styr med skalpel eller stadig utviding ettersom jeg har god tid og ikke skal høyere enn 20 mm uansett. Synes det blir for stort når øreflippen blir større enn toppen av øret etterso hele ørets naturlige form forsvinner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg har hår som kan dekke over ørene, så det vil ikke bli noe problem :)

Selv når du har 30? Hva om du får så langt hår at du får beskjed om å klippe deg av arbeidsgiveren? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...