John Keats Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kjenner den.. Følte meg veldig liten når jeg tok ut Septumen, men du blir vandt med det ganske fort Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ironi fungerer best på internett Det fungerer også kjempebra over sms Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ironi fungerer best på internett Det fungerer også kjempebra over sms Ehhh nei? Det gjør jo ikke det Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ehhh nei? Det gjør jo ikke det Du har helt rett, det gjør ikke det. Lenke til kommentar
hotbitch Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ehhh nei? Det gjør jo ikke det Du har helt rett, det gjør ikke det. ^^ Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ironi fungerer best på internett Skylder på at jeg har eksamensnerver og ikke har sovet inatt xD Skal bli godt å sove nå. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hello! Jeg vurderer piercing i øret, vurdere slike flesh plugs eller hva det nå heter. Men har ikke lyst til å gå hele steget med en gang. Blir jeg ledd av hvis jeg går i en tattoo og ber om fake flesh plugs og er det mulig? hihi Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) For det første, du går ikke " i en tattoo ". Du går til et piercing-studio. Men til poenget. Du kan ta en vanlig piercing for så å strekke den opp selv. Da vil du kunne stoppe og la den gro helt før den blir for stor om du skulle finne på å ikke like den. Endret 18. november 2009 av Detectable Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Heter det ikke det Sherlock? Nei, det var en setningsfeil. Men til poenget. Hva er vanlig piercing? Hva får jeg i øret? Edit: Jeg dro til piercingstudioet og tok én i hver øreflipp. Tror de var 1,6 mm, skal utvide om 3 uker. Yahey. Endret 18. november 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Vanlig piercing, altså lite hull i øreflippen Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Ja, men vanlig piercing ble jeg informert om at er 1,2 mm og hvis man skal utvide er det like greit å starte med 1,6mm. Jeg tenkte egentlig mest på hva jeg fikk i ørene første gang, men det er visst ganske standard. Endret 18. november 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ja jo større jo starter jo fortere kommer du dit du vil. Selv startet jeg på 8mm Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeez, det hørtes da mye ut. Klipte de vekk en bit av øret ditt da eller? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg startet på 4mm. Ikke puncha. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg tok også 4mm med nål. Har fortsatt ikke utvidet enda da, selv om det er rundt 2 måneder siden. Gjør det når det passer meg. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeez, det hørtes da mye ut. Klipte de vekk en bit av øret ditt da eller? Skallpellerte til 6mm og strakk til 8 med en gang. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva synes folk? (ikke min, takk og pris ) Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Den er leselig...Stort pluss...Så lei uleselig skrift med mye dusseluller på... Ville valgt en annen type i....Og den virker skjev...Vinkelen bildet er tatt??? Langt ifra noen wow Endret 18. november 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er nok rett, tviler ikke på tatovørene faktisk. De er visst av de bedre, men er nå heller valg av motiv jeg er litt skeptisk til Lenke til kommentar
No14 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Den ser veldig skjev ut ja! Kan ikke være så veldig bra tattovør hvis h*n tilater seg å tattovere noen bokstaver som er så stygge og dårlig laget! S`en er stygg, og mange av bokstavene er ikke på linje i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå