Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Helvetica er jo en nydelig font, men til tattovering? Ja? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Få Helvetica skrevet i Arial, og drep enhver som påpeker det. HILARIOUS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har noen jeg liker godt, men synes det er like greit at den som skal ha tattoveringen plukker ut de h*n synes ser best ut. Det er likegyldig hva andre synes. Mange bra der som hadde vært kule til tattis! Brukte en del timer på å finne min font. Du kan også gå inn på de forskjellige fontene og skrive inn det du vil skal stå på preview! Show me. Er ikke det at jeg MÅ ha noe som alle andre synes er pent, men er gerit å få noen tips så man slipper å bla seg gjennom hele dafont.com f.eks. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg brukte Catharsis Bedouin Finnes i bildetråden et sted Endret 14. november 2009 av No14 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Kom forresten over en film jeg syntes var interessant. Til alle dere som hjemmetatoverer eller vurderer la en venn tatovere dere: Endret 14. november 2009 av Detectable Lenke til kommentar
No14 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Stupid is, stupid does! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Åååååhåhåh. <3 OG! De har Banksy plugger! Edit: Flaks for meg at alle i min størrelse er kjipe. Uansett, link: http://shop.bmamodified.com Endret 15. november 2009 av Penis Trygve Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hva slags type er det egentlig du vil ha om du finner i din størrelse? Lenke til kommentar
hotbitch Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har planer om en tattoo i nærmeste fremtid, og har merket meg to tatovører i Tr.heim. De to jeg lurer på er Oddis - purple pain og Elton - Flaming heart. Tattoo'en vil bli en Gargoyle. Relativt detaljert og i B/G, men røde øyner. Noen som har forslag til hvem jeg burde gå til? Det vil forresten bli en custom piece etter en idè av meg. Takker for svar=) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fete plugger, Ida! Har du noen tips om nettbutikker med fete plugs/tunnels ï størrelsen 10-20mm? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hva slags type er det egentlig du vil ha om du finner i din størrelse? Likte de med damen på som jeg postet. Og Banksy, såklart. Er ikke ute etter noe spesielt, syntes bare det er litt kjedelig at jeg ikke bare kan browse igjennom flere sider med plugger, trykke kjøp og få de i posten to uker senere. Men jeg ba jo strengt talt om det selv. Fete plugger, Ida! Har du noen tips om nettbutikker med fete plugs/tunnels ï størrelsen 10-20mm? bodyartforms.com pleier jeg å kjøpe fra. De sender som gave i tillegg, så du slipper den kjipe tollavgiften. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Tusen takk. Fant mye kult der! Merker de pakka som gift uten videre, eller bør jeg sende mail og be de gjøre det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fett! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Skal bestilles i 16mm Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Slik som dette gir meg lyst til å fjerne vedkommende fra min venneliste på facebook. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA Lenke til kommentar
Right Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Å, herre.... Vet du hvem... eh... "artisten" er? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Huff nei. Jeg la fra meg en kommentar: "Hjemmelaget?". Venter i spenning på svar Jeg tør nesten påstå at jeg kunne gjort en bedre jobb selv. Dette er bildeteksten forresten: "Sommerfuglen min på høgre skulder:) skal fargelegge den senere..." Hun hadde to andre også, men denne var den værste Endret 16. november 2009 av Mumsen Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) En fra vennelista mi på face som tar hos en som driver med det samme. Endret 16. november 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg mister en liten del av meg når jeg ser at folk tar så lett på det og slår seg til ro med at de nå har "verdens feteste" tattoo :-\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå