Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Jeg har noen jeg liker godt, men synes det er like greit at den som skal ha tattoveringen plukker ut de h*n synes ser best ut. Det er likegyldig hva andre synes. Mange bra der som hadde vært kule til tattis! Brukte en del timer på å finne min font.

Du kan også gå inn på de forskjellige fontene og skrive inn det du vil skal stå på preview!

Show me. Er ikke det at jeg MÅ ha noe som alle andre synes er pent, men er gerit å få noen tips så man slipper å bla seg gjennom hele dafont.com f.eks.

Lenke til kommentar

Har planer om en tattoo i nærmeste fremtid, og har merket meg to tatovører i Tr.heim.

De to jeg lurer på er Oddis - purple pain og Elton - Flaming heart.

Tattoo'en vil bli en Gargoyle. Relativt detaljert og i B/G, men røde øyner.

Noen som har forslag til hvem jeg burde gå til?

Det vil forresten bli en custom piece etter en idè av meg.

Takker for svar=)

Lenke til kommentar
Hva slags type er det egentlig du vil ha om du finner i din størrelse?

Likte de med damen på som jeg postet. Og Banksy, såklart. Er ikke ute etter noe spesielt, syntes bare det er litt kjedelig at jeg ikke bare kan browse igjennom flere sider med plugger, trykke kjøp og få de i posten to uker senere. Men jeg ba jo strengt talt om det selv.

Fete plugger, Ida! :D

Har du noen tips om nettbutikker med fete plugs/tunnels ï størrelsen 10-20mm? :)

bodyartforms.com pleier jeg å kjøpe fra. De sender som gave i tillegg, så du slipper den kjipe tollavgiften.

Lenke til kommentar

Huff nei. Jeg la fra meg en kommentar: "Hjemmelaget?". Venter i spenning på svar :p

Jeg tør nesten påstå at jeg kunne gjort en bedre jobb selv.

Dette er bildeteksten forresten: "Sommerfuglen min på høgre skulder:) skal fargelegge den senere..."

Hun hadde to andre også, men denne var den værste

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...