Cortinarius rubellus Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ang. signaturen din Amanita, det er bra gjort å gå ned så mye. Gratulerer! Bilde?:=) Så stor nedgang er jo å regne som en bodymod, så det kan jo ikke være off topic... Du vil jeg skal legge ut nakenbilde av meg selv? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ikke nødvendigvis... Kanskje bare magen, med eller uten strekkmerker. Ta den kroppsdelen du er mest fornøyd med da, for å si det sånn Den som viser slankeprosessen best. Kanskje sånn "før og etter" bilde Vi venter i åndeløs stemning.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg kan legge ut et par bilder, blir i løpet av et par dager:) Par dager pga. laddern blir lånt:( Tar bilde av magen, armene og sidene....er der det er mest strekkmerker. Men de tykkeste strekkmerkene er faktisk rett under magen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 gleder meg. (men slanking osv er vel off topic deluxe?) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hvis moderator syns det og forøvrig andre her så skal jeg ikke gjøre det=) Lenke til kommentar
Vale Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg skal ikke argumentere så veldig hardt da;), men det var Amanita selv som påstod i post 21238 at "Tattoveringer funker ganske bra imot strekkmerker". Strekkmerker er det jo flere som har, av forskjellige grunner, så kanskje det er noen som er int i å se hvordan det tar seg ut? Dessuten står jeg på at en vektnedgang på 58,5 kg i løpet av 11 mnd er å betrakte som en kroppsmodifikasjon. Men er dette noe Amanita bare skryter på seg, eller er det faktisk mulig? Jeg vet ikke! Kanskje noen bilder kunne overbevist meg? Alle kan jo si at de har gjort både det ene og det andre, om de ikke har tenkt å poste bilder. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Vel han er broren min og er nok ikke noe han bare skryter på seg det kan jeg bekrefte. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Jasså, han har sannhetsvitne? Da falt det argumentet:) Endret 13. november 2009 av Vale Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dessuten står jeg på at en vektnedgang på 58,5 kg i løpet av 11 mnd er å betrakte som en kroppsmodifikasjon. Tør backe den opp jeg Selv fra å gå ned 15 kg (PSMF - strengt fettforbrennende diett, bevarer muskelmasse) fra august - november har jeg endra meg mye. Tynnere i ansiktet, to smilehull, mindre nese (rart nok ja! ), mer definerte kinn og generelt ser hele kroppen mye bedre ut. Antydningen til dobbelthake som var der er helt borte osv. Tør se for meg endringene Amanita har gjennomgått! Har selv voldsomt lyst på en Celtic/bjørne tatovering med slik effekt at huden blir "revet opp", men er da student og har ikke allverdens med penger - og skal jeg få det gjort skal det ikke være halvgjort liksom. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Jasså, han har sannhetsvitne? Da falt det argumentet:) Har mange troverdige vitner på dette ja:) Tenkte tanken at det var det du siktet til, men jeg er litt paranoid av meg og bare kastet vekk den tanken:P Men jeg skal ihvertfall komme med bilder, det som er rart er at før jeg gikk ned så var strekkmerkene noe man bare "så", nå er de som arr...altså man kjenner de:P Akkuratt på det med slanking er et område jeg tar ganske seriøst pga. måten samfunnet har blitt. Jo tynnere jo bedre for og sette det på spissen. Og at jeg skulle klare så mye, trodde jeg ikke i mine ville fantasier....ihvertfall ikke uten juks-midler. Et område jeg har vært heldig på og det er løshud, har ikke mye av det...noe jeg trodde jeg skulle få litt av ihvertfall etter såpass nedgang. Men nå er det og holde vekten da, har nesten blitt vegatarianer pga. dette. Men hadde et opphold på 3 måneder tror jeg det var, bare for og se om jeg klarte og holde vekten. Noe som gikk bra og så fortsatte jeg og gå nedover. Storken: Ja, man blir ganske forandret. Folk som kjenner meg ganske bra har gått rett forbi meg:P Poenget mitt var at tattoveringer er ikke dumt og bruke som cover til strekkmerker og med de rette motivene så gir det litt mer liv i selve tattoveringen også. Og det som fikk meg til og gå inn for full var etter Otc da jeg satt i 11 timer og ble tattovert uten t-skjorte og med stor mage osv. Det var ikke noe kul opplevelse:P For slike økter er noe jeg liker og man vil helst føle seg komfertabel derm an sitter for det koster nok som det gjør utenom. Dette ble et langt innlegg:S Endret 13. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Vale Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jasså, han har sannhetsvitne? Da falt det argumentet:) Har mange troverdige vitner på dette ja:) Tenkte tanken at det var det du siktet til, men jeg er litt paranoid av meg og bare kastet vekk den tanken:P Bra du gjorde det da.... Selvsagt stoler jeg på deg, mann! Jeg bare fleipet litt. Ikke legg ut bilder for "å overbevise" meg, nei:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som har forslag til gode/fine skrifttyper? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Noen som har forslag til gode/fine skrifttyper? http://www.1001fonts.com/ Noe for enhver smak vil jeg tro! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Noen som har forslag til gode/fine skrifttyper? http://www.1001fonts.com/ Noe for enhver smak vil jeg tro! Tenkte mer om noen hadde noen spesifikke som de likte godt selv og som egner seg til å f.eks. ha på tatovere på armen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kommer jo nesten litt an på hva det skal stå også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Tenkte mer om noen hadde noen spesifikke som de likte godt selv og som egner seg til å f.eks. ha på tatovere på armen. Helvetica. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Helvetica er jo en nydelig font, men til tattovering? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg har noen jeg liker godt, men synes det er like greit at den som skal ha tattoveringen plukker ut de h*n synes ser best ut. Det er likegyldig hva andre synes. Mange bra der som hadde vært kule til tattis! Brukte en del timer på å finne min font. Du kan også gå inn på de forskjellige fontene og skrive inn det du vil skal stå på preview! Endret 14. november 2009 av No14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå