Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med RaW_DeNiM. Nå har jeg ikke fulgt nok med på diskusjonen deres til å registrere hva slags piercing det dreier seg om, men det er bare tull å tro at man går til store smerter når man skal ta piercing. Det er bare et raskt stikk og så går smykket igjennom. Og steder som ørebrusk og brystvirter hvor det er mye nerver pleier å være litt ømt en stund etterpå.

Lenke til kommentar
Hvorfor ignorerer Glimti alle forespørsler om bilder, og har aldri lastet opp et eneste ett i hele tråden? :dontgetit:
Er ikke alle som liker å spre bilder av seg selv over alt. Noen foretrekker å være litt anonyme.

Det gjør meg ikke mindre nysgjerrig. Som da TWFA fortalte at det er minst en rikspolitiker som poster på forumet under anonymt nick. :p

Lenke til kommentar
Hvorfor ignorerer Glimti alle forespørsler om bilder, og har aldri lastet opp et eneste ett i hele tråden? :dontgetit:

Er det ingen som har fått med seg følgende:

1) Det er langt flere enn meg som ikke leggger ut bilder!

2) Som jeg skrev har jeg ikke kablen til kameraet mitt så jeg får ikke overført bilder til maskinen.

Men om jeg får tak i en ledning så kan jeg se hva jeg gjør med saken. Som svært mange har sagt og som langt fler har bevist så blir det stort sett bare slengt dritt og sarkasme i denne tråden hver gang noen kommer med noe de har gjort, men jeg gir faktisk faen i hva folk mener om meg uansett så kansje jeg kan bælme noen bilder inn her eller på pm til dem som har bedt om det dersom jeg får tak i en ny kabel. Tiden vil vise.

Åssen legger man ut bilder foresten?

Er ikke alle som liker å spre bilder av seg selv over alt. Noen foretrekker å være litt anonyme.

Det gjør meg ikke mindre nysgjerrig. Som da TWFA fortalte at det er minst en rikspolitiker som poster på forumet under anonymt nick. :p

Hvor sa han det?

Lenke til kommentar

Husker det selv L4r5, så du er ikke alene om og ha lest det:)

Glimti: Det skal være et last opp bilde-valg når du svarer i en tråd, og så finner du bildet som du har lagret på pcen eller en annen plass:)

Og helt enig med det at folker slenger dritt, hadde de kommet med positive ting av og til så. Men noen er konstant negative så jeg forstår godt at mange velger og la være.

Syns at det er trist at det har gått såpass langt, for det er færre og færre som legger ut pga. den biten.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

HELVETEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er et eller annet i veien enten med forumet eller min maskins evner for nesten hver gang jeg besvarer et innleg mangler hele linjen med smileys, tykke bokstaver, midtsilling osv! Må trykke på svarknappen flere ganger før denne linjen kommer opp!

Sikkert noe han har rett i, men gidder ikke lete gjennom alle innleggene hans for å finne det. Kansje selvste stoltensveiser`n er her.

Skal prøve det med bilder neste gang da. Finner sikkert et eller annet som er verdig å limes inn her.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
HELVETEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er et eller annet i veien enten med forumet eller min maskins evner for nesten hver gang jeg besvarer et innleg mangler hele linjen med smileys, tykke bokstaver, midtsilling osv! Må trykke på svarknappen flere ganger før denne linjen kommer opp!

Test en annen browser og se om problemet er samme der.

Bilder som ligger på nett vet du antagelig hvordan du legger ut, med IMG-tag, eller trykke på knappen mellom "insert link" og "insert email link".

Ellers er det som Soppen sier en boks mellom der du skriver innlegget og der "svar/add reply"-knappen er, som heter "vedlegg/attachments" hvor du kan laste opp fra maskinen din.

Lenke til kommentar
Som da TWFA fortalte at det er minst en rikspolitiker som poster på forumet under anonymt nick. :p

Tipper TWFA`s egentlig virke er beryktet rikspolitiker:P Trigget meg litt dette.... Det er sikkert ikke bare en politiker på forumet, forresten. Sikkert mange. Erna og Siv og hele gjengen... :yes:

Lenke til kommentar

Tenker veldig mye på akkurat dette med tatovering. Tenker på en bjørn eller en løve på skuldra eller evt over hofta. 

Har tatt av meg endel kilo nå i høst og kommer vel til å være ferdig med "slankinga" til jul. Planlegger å trene endel styrke frem til sommeren - og vurderer å toppe det med en tatovering?

tattoo1.jpg

Dette er vel noe ala det jeg leter etter, noe lignende rett og slett. Har etpar ting jeg lurer på;

1. Har litt antydning til kviser på skulder/rygg - ikke "væskende" kviser men mer små røde prikker. Har dette noe å si for en tatovering?

2. Hvor mye kommer noe slikt til å koste? Jeg er ute etter topp kvalitet og helst ha den utført av en tatovør med godt omdømme. 

3. Har sett mye bra fra hu i Bergen de siste sidene her, finnes det noen anbefalninger for tatovører i Trondheim eller Stavanger?

4. Muskelvekst, hvor mye har dette å si for en tatovering? Er det noen områder som er mindre utsatt enn andre?

Edit:

3093425722_fd34117561_b.jpg

celtic_armor_shoulder.jpg?1214369214

Vil sammenligne fysikken min med han med tatoveringen under armen. Kanskje en anelse større brystkasse, men er dette noe sted å plassere en bjørn?

Den der siste Celtic-rustning tatoveringen finner jeg svæært fet. Det at huden rives opp og at det kommer opp noe under er definitivt min smak - kanskje ta noe slikt på siden av brystkassa?

Endret av storken
Lenke til kommentar

1) så lenge kvisene ikke er store stygge flak så bør det nok gå bra. Er det bare små røde så skal det gå bra, men er kvisene rimelig store så kan det ødelegge litt for blekket i huden. kan få noen hvite ublekkete flekker der du har tattovert, men er bare å fylle på i ettertid.

2) Selv er jeg ikke så flink til å anslå en pris på tattoveriger, der bør du henvende deg til typ Psilo,men kan vel være rundt 6-8000

3) Trondheim har vel ikke helt de beste artistene, men i trondheim er det bare 2 man vil gå til, og det er Elton fra flaming heart tattoo og Oddiz fra purple pain. Hold deg unna Tattoo World!

4) Har selv spurt dette spørsmålet flere ganger i forumet (er litt glemsk) og som Amanita sa, så er huden ganske så strekkelig. Så lenge du ikke begynner å massivt bole og øker omkretsen på arma fra x-123091203cm, så skal det nok gå ubemerket. Magen derimot er en litt mer skummel plass, får du en god ølvom i framtiden så vil nok tattoveringen bli rimelig strekt. over hoftene/ribsn bør vel også gå helt fint.

De fleste tattoveringer passer overalt, hvor det ser fint ut og hvor du vil ha den er det du selv som bestemmer, det er din tattovering! ;)

Lenke til kommentar

Hei, skal etterfylle tattoveringa mi og har litt lyst til å ha den "større" (altså fylle ut med noe rundt tatto'en) så tenkte og gjøre det i samme slengen :p

lurte da på om noen har noen tips? kommer liksom ikke på noe jeg kan ha rundt som bakgrunn.

post-82913-1258137149_thumb.jpg

Endret av SaNux
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...