Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brått fått ganske dilla på sånn tunge frenulum, hvis det er det det heter, så jeg trenger svar på de klassiske spørsmålene :p (Isåfall mener jeg under-tunga-piercing i den strengen som holder tunga nede)

 

- Det ser dritskummelt og vondt ut, men jeg hører det ikke gjør vondt i heletatt.. Hvor vondt gjør det? Noen slags sammenlikning?

- Synes den noe særlig når man snakker? Eventuelt når synes den? Og høres det når man snakker at man har tatt det? Snakker man veldig annerledes eller grøtete? :p Om jeg skal ta må jeg skjule den for familie osv..

- Hvor mye koster det?

- Hvordan er det med rensing, og hvor fort gror det?

Takk takk om noen har peil (:

Endret av Khrix
Lenke til kommentar
Jeg har brått fått ganske dilla på sånn tunge frenulum, hvis det er det det heter, så jeg trenger svar på de klassiske spørsmålene :p (Isåfall mener jeg under-tunga-piercing i den strengen som holder tunga nede)

 

- Det ser dritskummelt og vondt ut, men jeg hører det ikke gjør vondt i heletatt.. Hvor vondt gjør det? Noen slags sammenlikning?

- Synes den noe særlig når man snakker? Eventuelt når synes den? Og høres det når man snakker at man har tatt det? Snakker man veldig annerledes eller grøtete? :p Om jeg skal ta må jeg skjule den for familie osv..

- Hvor mye koster det?

- Hvordan er det med rensing, og hvor fort gror det?

Takk takk om noen har peil (:

 

Hvor vondt det gjør spørs på hvor dypt du tar den ( jeg tok den lenger bak enn vanlig så kjente litt.

Syns ikke med mindre du løfter opp tunga. Snakker ikke noe annerledes (Min hovnet opp som pokker så gikk og brekte meg i 15min etter jeg tok den:p)

Betalte 450 der jeg tok den.

Rensing er lett. Corsodyl (munnskyll) Gror temmelig fort.

Lenke til kommentar
Hvor vondt det gjør spørs på hvor dypt du tar den ( jeg tok den lenger bak enn vanlig så kjente litt.

Syns ikke med mindre du løfter opp tunga. Snakker ikke noe annerledes (Min hovnet opp som pokker så gikk og brekte meg i 15min etter jeg tok den:p)

Betalte 450 der jeg tok den.

Rensing er lett. Corsodyl (munnskyll) Gror temmelig fort.

Takk skal du ha :D Nå fikk jeg sykt lyst på, men blir bråk om foreldre finner ut, haha, så jeg vet ikke helt om jeg tør om det hovner opp og/eller om jeg får problemer med å snakke eller noe slikt så det røper meg :p Men hvor er det vanligst å ta den? Der det er tynnest eller innenfor der det litt tykkere begynner?

Lenke til kommentar
Jeg har brått fått ganske dilla på sånn tunge frenulum, hvis det er det det heter, så jeg trenger svar på de klassiske spørsmålene :p (Isåfall mener jeg under-tunga-piercing i den strengen som holder tunga nede)

 

- Det ser dritskummelt og vondt ut, men jeg hører det ikke gjør vondt i heletatt.. Hvor vondt gjør det? Noen slags sammenlikning?

- Synes den noe særlig når man snakker? Eventuelt når synes den? Og høres det når man snakker at man har tatt det? Snakker man veldig annerledes eller grøtete? :p Om jeg skal ta må jeg skjule den for familie osv..

- Hvor mye koster det?

- Hvordan er det med rensing, og hvor fort gror det?

Takk takk om noen har peil (:

 

Jeg kan ikke svare på alt, men prøver så godt jeg kan.

 

Jeg gikk i klasse med en jente som hadde denne piercingen. Det tok nesten et halvt år før jeg i det heletatt oppdaget hun hadde den. Den høres ikke når man prater, dog som med vanlig tungepiercing vil jeg tippe det høres ut som du har mistet tunga de første dagene.

Skal vi følge prislista til Pinpoint kommer det på mellom 500 og 650 kroner. Om det gjør vondt kan jeg ikke svare på da det er veldig individuelt, men tunga er generellt ikke veldig vondt i forhold til mye annet.

Piercing i munnen gror også veldig fort og er ikke så ille å rense. Du får nok en munnskyll du skal bruke til flaska er tom og det er det. Passe på å skylle munnen med vann etter du har spist og drukket i tilegg.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke svare på alt, men prøver så godt jeg kan.

 

Jeg gikk i klasse med en jente som hadde denne piercingen. Det tok nesten et halvt år før jeg i det heletatt oppdaget hun hadde den. Den høres ikke når man prater, dog som med vanlig tungepiercing vil jeg tippe det høres ut som du har mistet tunga de første dagene.

Skal vi følge prislista til Pinpoint kommer det på mellom 500 og 650 kroner. Om det gjør vondt kan jeg ikke svare på da det er veldig individuelt, men tunga er generellt ikke veldig vondt i forhold til mye annet.

Piercing i munnen gror også veldig fort og er ikke så ille å rense. Du får nok en munnskyll du skal bruke til flaska er tom og det er det. Passe på å skylle munnen med vann etter du har spist og drukket i tilegg.

Flott! Eneste problemet må nok være om jeg ikke klarer å snakke, for da får jeg panikk, haha.. Og frykten min for nåler såklart.. Vi får nå se! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...