Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin den Penis Trygve. Hvordan kom du på mptivet.

Husker ikke, men det var veldig random. Alltid syntes at gassmasker er et kult motiv, og jeg ville ha på føttene uansett - så da ble det sånn. :)

 

Oh, den var utrolig rå Penis Trygve. Første jeg tenker når jeg ser den er Kaizers.

Ja, mange som gjør det. Jeg hører ikke så mye på Kaizers i grunn.

 

Du er søt Aidspenis

Takk. ;)

Lenke til kommentar

Tusen takk for link.

 

Det jeg helt spesifikt leter etter er hvilket runealfabet som har mest rot i Norge. Det er for eksempel mange runealfabeter som har blitt funnet i Norge, men også i mye større grad i andre deler av norden. Vil bare være sikker på at jeg har "rett" tegn med i navnet mitt siden det tross alt er en tatovering.

Lenke til kommentar

522471.jpeg

 

Tror det er en på forumet som har denne(?)

 

Når jeg så den første gang ble jeg nesten forelska i denne tattoo'n. Det er vel et år siden og jeg liker den like godt enda.

 

Jeg vil ikke kopiere, men jeg vil ha noe ganske likt denne. Phoenix langs armen som ikke dekker hele armen, men samtidig gjør det. Altså at det er mye ublekka hud mellom vingene og sånn. Hvem er best i Norge på sånne typer tattoos og ca hvor mye koster en som denne? Bor i Akershus, så hadde vært fint om noen kom med forslag rundt det området, men jeg drar gjerne langt for å få et bedre resultat.

 

Prater om den nederste ja.

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Er det noen som vet hvor mye det koster for jojobaolje på apoteket? Tenkte jeg skulle kjøpe det i morgen :)

Ca 80kr om jeg ikke husker feil. :hmm: Si 100, så er du safe. Som Fluesopp sier så holder heldigvis flaska lenge. :wee:

Lenke til kommentar

@atatar

 

Er det noe sånt du mener? Runer er noe som bør behandles med respekt og varsomhet, så jeg oppfordrer deg til å ta deg tid til å sjekke ut hva dette egentlig dreier seg om... Runer er veldig personlige greier, så jeg er redd du har litt selvstudier foran deg! Bruk den linken til Arild Hauge jeg ga deg.

Detectable mener du kan kontakte en eller annen. Du kan jo skrive til Bifrost eller Forn Sed, og håpe at en eller annen forbarmer seg over deg. Men ikke ha for høye forhåpninger.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor mye det koster for jojobaolje på apoteket? Tenkte jeg skulle kjøpe det i morgen :)

Ca 80kr om jeg ikke husker feil. :hmm: Si 100, så er du safe. Som Fluesopp sier så holder heldigvis flaska lenge. :wee:

Da stikker jeg innom etterpå, så blir det strekking fra 4 til 6 i det ene øret etterpå ihvertfall :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...