Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Det er nok ikke helt kosher å avertere medisinske inngrep. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Du får jo nesten gå innom et sted å spørre dem Endret 3. november 2009 av Detectable Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jesus kristus, det ser så JÆVLIG ekkelt ut at jeg vrir meg i stolen når jeg ser på. Selve kutteprosessen altså, jeg hadde ikke turt det for 100 millioner. Er det vanlig med bedøvelse eller liknende når man gjør dette? Jeg leitet egentlig etter en video jeg har sett før, der var det en gutt som gjorde det på seg selv alene på gutterommet. Han tok rett og slett en skalpell og slikket på den til tungen var delt i to :S Lenke til kommentar
Vale Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 @LueDotten Den var nice, i mine øyne. Det er noe sånt jeg kunne tenkt meg! @thesinner Han guttungen skal ha kredd for pågangsmot, i alle fall:) Han SKULLE splitte tunge, og det i dag! Prøv en gang til å finne filmen da... Bedøvelse tviler jeg på, gitt... Sånn som jeg ser det, så er sikkert smerten en del av greia. Man må bare ta smerten, på en måte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Bedøvelse er for gravide og mannlige frisører. Tungesplitt er heller ikke noe særlig vondt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg mistenker at fyren på videoen har tatt/fått en eller annen form for sedativer. Selv om det ikke er fullstendig helvetsild-vondt, vil man nok rykke litt på nesen eller knipe litt i øya når det skjæres, uten bedøvelse. Denne fyren sitter jo fullstendig uanfektet. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen som har lyst på en øyetattovering? Medfører dette smerte, mon tro? Har vi nervetråder akkurat der? Hvordan er "prognosene", blir det alltid vellykket? Det ser jo unektelig svært ekkelt ut.... Men litt stilig også Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da liker jeg bedre dette: Lenke til kommentar
Vale Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 heh:) sånt er sikkert ikke lov i trygge lille Norge, kom jeg til å tenke på Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Reglene rundt bedøvelse er såpass strenge at jeg tviler på at du finner et studio som har muligheten til å gi deg noe annet enn diverse kremer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal så definitivt få splittet tungen. Har lyst på øyetatovering også, men har flere planer på gang så det haster ikke. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://tattoos-and-art.com/wp-content/gall...attoo-41250.jpg Lenke til kommentar
No14 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kult motiv, men bra utført var det ikke! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Utførelsen var ikke det første jeg så på heller, men kult motiv ja. Men jeg ville nok heller hatt de på hver skulder eller overarm istedefor på føttene. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 De hadde definitivt sett bedre ut på skuldrene ja! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Evnt. en på hver side av brystkassen. Tenkte ikke på det før nå. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Eller på innsiden av håndleddene. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Eller på føttene. Kule motiver, men passer definitivt best som helt stand alone istedetfor å møtte risikere å bygge de inn i en sleeve. Rent formatsmessig kunne de også gjort seg på hver sin brystmuskel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå