After Dark Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Fant nå nettopp ut at kameraet sviktet. men det finnes jo uttallige bilder av ferske og grodde scarifications. Er liv i kameraet, men har ikke ledningen til å plugge det inn i maskinen. Uansett så er det ikke ferdig grodd så det hadde ikke blitt bilder av det ferdige reultatet heller. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kult. På samme sted på fingrene som jeg har tatovert meg minus tommlen. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Synes det er veldig greit med før og etter bilder....... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Helt enig dersom man har mulighet til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er det noen som har eksempler(bilder) av tattoos sammen med scarification? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det der var bare...... Feil. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Smak og behag. var en bra kombinasjon selvom jeg hadde valgt et annet motiv. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg tenkte på selve logoen. I og med at jeg er over snittet fan av Opeth ble det der feil. Det som er mest synd når det kommer til scarification er at det kun er pent før det er grodd. Men det er jo også en smakssak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er enig med deg, Luedotten. Bare viste et eksempel. Hadde heller gått for en av delene, ikke en kombinasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Sikker på at det er scarification? Jeg syns det ser mer ut som en fersk tatovering med rødt blekk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 er ikke rødt blekk det der, ser ut som sår...i mine øyne ihvertfall:P men har blitt overrasket før så Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Det er tatovering med rødt blekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 er ikke rødt blekk det der, ser ut som sår...i mine øyne ihvertfall:Pmen har blitt overrasket før så Det så ut som sår i mine øyne også. Jaja, min feil. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Pinpoint i Oslo gjør det. Nei, de gjør ikke det. Iallefall gjorde de det ikke tidligere i år. Endret 3. november 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kan umulig se for meg at det finnes noen steder du bare kan valse inn og be om noe såpass ekstremt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Så vidt jeg vet har Christiane@Pinpoint gjort det på en god del folk, vet ikke helt hva som har forandret seg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kansje det bare ikke er så veldig offisielt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Scarification + blekk = Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Står helt tydelig på siden deres..Det er bilder og info om scarification. pinpoint * Christiane: utfører piercing og scarification. Har piercet profesjonelt siden 1994 jaja......Alt har vel sin grunn....... Endret 3. november 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå