Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt enig med Right, faktisk:) Skal vi bli enda flinkere å bruke linker eller spoiler istedet for bilder? Alle bilder, altså! Selv om jeg absolutt setter pris på bilder, så ødelegger det litt flyten i tråden hvis dere skjønner... Bare et forslag:)

Sånn, f.eks....

OBS! Ikke for svake sjeler OBS

@Detectable

Dama du linket til er dritheit

Endret av Vale
Lenke til kommentar

Nå er det svært mange bilder i denne tråden av personer med tatoveringer der personene er vel så mye i fokus som hva tatoveringene er. Vet ikke med andre her, men jjeg har faktisk lest gjennom hele tråden. Det er meningsløst å hakke på folk som har postet den samme typen bilder nå når det florerer av dem før i tråden.

Litt on topic så er det blitt litt forskjellig tykkelse på arene fra scarificationen min og det skyldes at det har blitt større åpninger i huden der det har blitt skåret over gammle arr. Men det er fremdeles ikke klart hvordan det endelige resultatet vil se ut. Kal fortsette å smøre salt inn iallefall til og med helgen. Det eneste som er klart er at neste gang skal jeg ta den varrianten der man fjerner huden helt istedefor å bare lage arr. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har selv lest gjennom hele tråden....Ser at mye går igjen...

Og ja....Mye fokus på person fremfor kroppskunsten...

Selv synes jeg ingen gamle er sexy akkurat. Men det er forskjell på de som er seg selv og har levd og de som bare tenkte hva om, hva når osv.

Har veldig lyst på scarification selv en gang. Tror gjerne det da blir å reise til Pin Point.

Er det andre steder som er dyktig innen scarification i Norge?

Lenke til kommentar
Nå er det svært mange bilder i denne tråden av personer med tatoveringer der personene er vel så mye i fokus som hva tatoveringene er. Vet ikke med andre her, men jjeg har faktisk lest gjennom hele tråden. Det er meningsløst å hakke på folk som har postet den samme typen bilder nå når det florerer av dem før i tråden.

Og fordi alle andre slår kona si, så kan du også gjøre det? Nei, det er ikke like alvorlig som det. Det er ikke en gang et regelbrudd. Det var bare et spørsmål, rett og slett fordi jeg begynner å bli lei av å se på bilder av lettkledde folk som poserer på forskjellige måter, når jeg leser i tattoveringstråden. Vil jeg se det, så går jeg i babe-tråden, enkelt og greit. Hit går jeg for å lese om, og se på, tattoveringer og annen kroppskunst.

Dessuten har jeg ikke hakket i det hele tatt. Jeg stilte et spørsmål, enkelt og greit, og det er fritt fram om folk vil fortsette å poste slike bilder, jeg har ikke tenkt å nekte noen noe.

(Og jeg har også lest hele tråden, om det var noe å briefe med. ;))

Litt on topic så er det blitt litt forskjellig tykkelse på arene fra scarificationen min og det skyldes at det har blitt større åpninger i huden der det har blitt skåret over gammle arr. Men det er fremdeles ikke klart hvordan det endelige resultatet vil se ut. Kal fortsette å smøre salt inn iallefall til og med helgen. Det eneste som er klart er at neste gang skal jeg ta den varrianten der man fjerner huden helt istedefor å bare lage arr. :thumbup:
Når får vi se bilder? :D Endret av Right
Lenke til kommentar
Har selv lest gjennom hele tråden....Ser at mye går igjen...

Og ja....Mye fokus på person fremfor kroppskunsten...

Selv synes jeg ingen gamle er sexy akkurat. Men det er forskjell på de som er seg selv og har levd og de som bare tenkte hva om, hva når osv.

Har veldig lyst på scarification selv en gang. Tror gjerne det da blir å reise til Pin Point.

Er det andre steder som er dyktig innen scarification i Norge?

Hvor bor du? Solid tattoo og piercing i Stavanger der jeg tok er dyktige iallefall.

Lenke til kommentar
Litt enig med Right, faktisk:) Skal vi bli enda flinkere å bruke linker eller spoiler istedet for bilder? Alle bilder, altså! Selv om jeg absolutt setter pris på bilder, så ødelegger det litt flyten i tråden hvis dere skjønner... Bare et forslag:)

Sånn, f.eks....

OBS! Ikke for svake sjeler OBS

@Detectable

Dama du linket til er dritheit

Sjekk hu med muggene i bakgrunnen :)

Lenke til kommentar

@geil

Det så jeg faktisk ikke før nå! Festlig:) Fokuserte mest på skapningen i forgrunnen.

@gimli

Stemmer det at det blir mindre og mindre vondt å skrubbe på salt etterhvert? Litt bekymret for dette med salt i såret skjønner du...

Endret av Vale
Lenke til kommentar

"Skapningen"... :!:

Iallefall går svien over raskere og raskere. Så hvis du er klar for å få arr vil jeg ikke si at det er noe å bekymre seg for. Men merker at det strekker litt i sårene nå i disse dager. Men skal vel ikke forvente noe annet heller når man har sår som strekker seg over hele underarmen og gnir alt inn to ganger daglig.

Lenke til kommentar

Ja, ikke nok med at man skal strø salt i såret, man skal virkelig gni og skure det inn.... :cry: Jeg vet da søren jeg, mann. Men det hadde vært stilig da.

Har lenge tenkt på en rune\runesirkel øverst på ryggen, kanskje med utsmykkning rundt for å fremheve arrene.

Tror du at du greier å få lagt ut noen bilder snart eller?:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...