tsghost Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du må "dra ringen fra hverandre" ved kula, slik at den detter ut. Ringen stikker inn i et lite hull på begge sider av kula. Du skal ikke skru Ja, du tar ut ringen, og stikker den nye inn i hullet, og skrur på kula på enden. Lykke til! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Takker for svar! Drar som bare faen, men den sitter like fast inni hullet. Vanskelig og få tak for og dra siden det er så smått! Vurderer om jeg skal stikke innom piercingsjappa og få hjelp, eller om jeg skal prøve videre? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Om du føler den sitter for hardt, synes jeg du bør sitkke innom piercingsjappa, og be om hjelp. De vil nok gjøre det gratis for deg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Takker og bukker:) Har du sett she's sooo hot with the tatto? Tror det er juks da men... Det er sikkert to personer, men det er kult likevel. I 1 minutt i alle fall. Takk for link. Interesserte meg forøvrig vesentlig mer for den som het Tatto babe (selvom den hadde skrivefeil i tittlen) som var under Related videos på siden. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Takker for svar! Drar som bare faen, men den sitter like fast inni hullet. Vanskelig og få tak for og dra siden det er så smått! Vurderer om jeg skal stikke innom piercingsjappa og få hjelp, eller om jeg skal prøve videre? Bruk en vanlig nebbtang. stapp inn i ringen og dra til. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Om man er usikker er det best å ikke rive og slite for mye. Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Her strever jeg med noe lignende, jeg har piercing i øyenbrynet, og har en slik stang som jeg ikke har peiling på hva heter. Uansett. Siden det er to kuler på hver ende av stangen, skal jeg skru eller dra for å få den av? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Skru. Om jeg husker riktig strammes de med klokken så skal du ha den ut må du skru mot klokken. Jeg holdt på å rive ut en stang da håndkle satt seg fast en gang og det er IKKE å annbefale! Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hahaha. Har hatt noen episoder der jeg trodde jeg kom til å rive den ut selv Spesielt da en kompiss dro lua over ansiktet, for så å dra den opp igjen. Mens piercingen satt fast. Det er IKKE til å anbefale! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvis du visste at den ikke skulle rives i, hvorfor spurte du da? Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Rives i, som i å rive den ut. Den vonde måten. DET tror jeg jo er en selvfølge at man ikke skal gjøre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har du fått den ut nå? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) http://farm4.static.flickr.com/3502/327169...28d286a16_o.jpg Vet det er noen sider siden, men fant et par fler bilder av samme jenta ( heit ) Endret 2. november 2009 av Detectable Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er det den samme? I såfall begynner jeg å tro på det Vale skrev om at hun er glad i seg selv. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Definitivt samme, bare se på tatoveringer Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kan minne om den samme ja. Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har du fått den ut nå? Ja takker for hjelpen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hver sin lyst... http://www.sociosite.net/images/SS_at_first/tattoo_01.gif Endret 2. november 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Du ser ikke at den er fake? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Takk for bildene, Detectable. Meget velkomment:) Endret 2. november 2009 av Vale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå