After Dark Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvor mange av lagene i huden skreller de av? Helt ned til kjøttet? Scarification du tenkte på? Var bare litt kutting med en skalpell, men jeg tenkte å prøve den typen der man fjerner hud neste gang. Forumhallik Så godt kan det sies. Lenke til kommentar
Skadefryd Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Okey here goes: mmmm, så deilig steril den dunputa under foten så ut Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Var en kjent, men likevel ny følelse å smøre inn scarificationen med salt. Kjent ettersom jeg har smørt inn sår med salt før og ny fordi det denne gangen er et fint motiv som skal bli til fine sår. Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Salt i sår Hvorfor?? Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Var en kjent, men likevel ny følelse å smøre inn scarificationen med salt. Kjent ettersom jeg har smørt inn sår med salt før og ny fordi det denne gangen er et fint motiv som skal bli til fine sår. Jada, du er spesiell Glimti. We get it.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 og derfor posta ikke jeg noe bilde... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Speaking of: Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Selvfølgelig med reduksjon i pris og gratis touchup av en durkdreven tatovør om resultatet ikke ble helt som det skulle være. Noe desverre mange studioer ikke gjør. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Salt i sår Hvorfor?? For å få kraftigst mulig arr. Hva skulle ellers være vitsen med å få skåret opp sår? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da har jeg funnet ut av den "Inant"-tatoveringen med en steinbit! Var ute på byen i kveld og fant ut at det er en MC-klubb. Inant MC fra Innherred, og de har steinbiten som logo. Da jeg spurte en av de om hvorfor, hytta fyren med neven mot meg og sa jeg sku passe mine egne saker og ikke yppe til bråk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Speaking of: Var original ja. Tydelig at folk har forskjellig ønske om motiv. Da har jeg funnet ut av den "Inant"-tatoveringen med en steinbit!Var ute på byen i kveld og fant ut at det er en MC-klubb. Inant MC fra Innherred, og de har steinbiten som logo. Da jeg spurte en av de om hvorfor, hytta fyren med neven mot meg og sa jeg sku passe mine egne saker og ikke yppe til bråk. Snakker du om det rælet fra TattooHarald som ble "annalysert" til et par steinbiter? Foresten, hva skjedde med planene dine om binære tatoveringer og totalssystem? Var en kjent, men likevel ny følelse å smøre inn scarificationen med salt. Kjent ettersom jeg har smørt inn sår med salt før og ny fordi det denne gangen er et fint motiv som skal bli til fine sår. Jada, du er spesiell Glimti. We get it.. Egentlig ikke så spesielt. Finnes svært mange folk som liker fine sår og fine arr. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Glimti, indeed. De ble skrinlagt, jeg følte at jeg ikke ville ha "1 + 1 = 10" på leggen med et design som om en førsteklassing som nettopp hadde lært å skrive tall hadde tegnet det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Var det ikke snakk om ha navnet ditt i totallssystemet samt i binær skrift også? Eller stemte det ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hmm, er ikke totallssystemet og binær det samme? Kan ikke komme på det, men vet aldri hva jeg har sagt i edru tilstand. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kansje det er det samme. Er ikke sikker. Mente du viste til noen bokstaver og tall som skulle bety Sjur i totallsystemet. lenge siden da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tattoo Designs - Tattoo Girls - Tattoo Art: http://www.youtube.com/watch?v=VMX9e8MFzaE Hva synes folket? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Takker og bukker:) Har du sett she's sooo hot with the tatto? Tror det er juks da men... Det er sikkert to personer, men det er kult likevel. I 1 minutt i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har fått gavekort på 1000kr på Let's buzz, da er jeg i alle fall litt på vei Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fikk pierca øyenbrynet for 6 uker siden, og tenkte og bytte til "banan" fra den standard ringen.. Ringen jeg har nå, er en stygg sølvring med en kule på.. Hvordan tar jeg den av? Har skrudd som en tulling men skjer ingenting.. Og hvordan setter jeg inn den nye? "Glir" den rett igjennom bare jeg treffer hullet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå