After Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Blir bakgrunnen noen porter eller siden dette vesenet var en vokter? Og hvor tatoverer du deg? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Skal jeg begynne og blande inn sånne ting så passer den ikke inn i resten. Hvor jeg gjør det sier jeg ikke men er ikke hos harald eller noen sånne. Men som sagt så sa jeg det var en lærling som holder på så. Derfor sier jeg ikke for mye her på forumet pga jeg vet hvordan enkelte folk er her så... Holder med å si at jeg bygger videre på den med koien og at jeg er fornøyd med arbeidet så langt. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fudog er kult! Har en selv som jeg er meget fornøyd med. Det er lov å ombestemme seg når det gjelder bilder! Hadde vært kul og se! Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis du er fornøyd og arbeidet faktisk er bra, er det jo bedre å gi lærlingen cred her enn å holde det hemmelig.. for hans skyld Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 RaW_DeNiM Ja, skjønner godt at du er forsiktig med informasjon slik de fleste som oppsøker denne tråden er når det komme til kritikk... Jeg vet om et studio her i byen hvor tatovøren elsker å gjøre asiatiske motiver, men det virker jo som du alt har et studio du er fornøyd med. Fint at du er forøvyd da. Ganske kjedelig dersom en tatovering ikke får noe godt resultat. Hva med et portrett av vovsen din foresten når du er ferdig med den du holder på med? har sett bildene av den i bildetråden i dyrekategorien og det ville sikkert være en fin vovvov å tatovere prtrett av. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 vi får se når alt er ferdig da Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvor lenge er det "ørerusk" etter man har tatt en piercing? Er ca en månede siden jeg pierca ørene, men det er fortsatt litt rusk (ligner litt på øyerusk) bak øret etter natta. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Vanskelig og si. Det blir det med noen av mine flere år etter jeg har tatt dem om dem finner det for godt å slå seg vrang... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvor lenge er det "ørerusk" etter man har tatt en piercing? Er ca en månede siden jeg pierca ørene, men det er fortsatt litt rusk (ligner litt på øyerusk) bak øret etter natta. Så lenge kroppen danner ny hud. Generell grotid for ører er 4-6 uker, så det er gjerne litt igjen til det gir seg. Fortsett med rensing. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det blir fortsatt ømt å komme borti den jeg tok inni øret for noen dager siden merker jeg. Men det var jo brusk så det overasker meg ikke. Bare noen timer nå til det blir scarification. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Merker at ørene mine gror forskjellig. Punchet 4mm i begge flippene for 3 uker siden, og den i høyre øre kan jeg dra i uten å merke noe, mens venstre øre gjør vondt bare jeg rører litt på flippen. Renser fortsatt begge hver dag Glimti Hva skal du "scarifisere"? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Et dobbelt sikksakk-arr. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ta det i panna så kan du leke harry potter Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Et dobbelt sikksakk-arr. SS? Eller gjør som dovito sa . Jeg spanderer runde briller og frisørtime! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Skal ha det på underarmen. Ansiktet spares til tribaltattoo. Men det var nå en god ide bortsett fra at dette arret blir vesentlig større enn Harry Potters. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Du må legge ut bilde når du har gjennomført det. Spennende å se. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Desverre har jeg ikke noen ledning til kameraet så jeg får ikke lagt bilder på data, men jeg ta bilder så får jeg se om jeg finner en ledning etter hvert. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Du er i alles tanker:) Lykke til Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Takk, men jeg tror ikke du burde snakke på vegne av alle... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Synes du skulle tatt noen bilder av når du gjør det også, hadde vert morro og sett hvordan det funker. ( ja har sett film osv, men you get it) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå