Pherol Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Torggata, kvartalet som ligger innad youngstorget. Beklager virkelig å skrive offtopic her, men fant rett å slett ikke noe annet sted å poste! xBoffen, det virket som du var litt kjent der Jeg studerte kartet litt, også lurer jeg på om du kan bekrefte at dette er riktig ? eller omvendt? For hvis det er sånn som jeg har markert det på kartet nå så finner jeg nok lett frem ! Igjen, beklager virkelig for offtopic!! (altså hvis noen ikke skjønner hva det her handler om, så spurte jeg litt tidligere i tråden om noen kunne forklare meg hvor pinpoint Piercing studio var hen. Jeg er VELDIG lite kjent i Oslo!) EDIT: Lurer bare på om hardrock og stortinget er der hvor jeg har markert de.) Endret 29. oktober 2009 av Pherol Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 En lærling jobber på underarmen min for tiden.. oooh yea:p Hva slags motiv? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er helt riktig. Inngangen er et slags lite senter. Med en gang du har gått inn, så er det en sort spiraltrapp opp. Ring på der det står pinpoint ved den første, store døra. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 *snip* Det ser ganske riktig ut det Husk å bestille time hos pinpoint! Ut i fra det jeg vet er det ganske sjeldent de har ledig drop-in time. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kul denne http://4.bp.blogspot.com/_ZH5sp1oAsA4/SlCV...omen%2Bsexy.jpg Men ikke akkurat noe jeg hadde gjort selv. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ringer på mandag og bestiller! Gleder meg som en gal til å se ansiktet til jenta mi når hu skjønner hva vi egentlig skal i Oslo! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan skal du få henne til Oslo uten å vekke misstanke? Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hun har snakket om at hun vil dra til Oslo å shoppe en liten stund, så jeg spurte om hun ville dra med meg dagen etter bursdagen hennes:p Får bare håpe hun ikke freaker helt og ikke vil alikevel Det hadde vært litt eid! Endret 29. oktober 2009 av Pherol Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 I morgen blir det scarification. Gleder meg. Hun har snakket om at hun vil dra til Oslo å shoppe en liten stund, så jeg spurte om hun ville dra med meg dagen etter bursdagen hennes:p Får bare håpe hun ikke freaker helt og ikke vil alikevel Det hadde vært litt eid! Går sikkert bra. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 En lærling jobber på underarmen min for tiden.. oooh yea:p Hva slags motiv? Kjører asian. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Noe lignende koifisken du alt har? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er ikke ferdig enda men så langt har vi fått en fudog på plass. Poster ingen bilder av den enkle grunn til at jeg orker ikke flaming. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det blir lett drittslening når det kommer bilder her i tråden ja... Hva er en fudog? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er en vokter av templer osv. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Høres kult ut. Et vesen, en statue eller et menneske? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Er vel ett vesen.. en sånn en http://www.bme.com/tattoo/A60619/high/bmepb291297.jpg Min er tegna fra scratch så ingen andre som har den. Og så har min en gong gong mellom labbene som skal beskytte mot onde ånder. Endret 29. oktober 2009 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Blir nok bra. Skal du konkurere med brodern om hvem som får flest tatoveringer? Slenger med et motiv så det ikke bare blir tekst her: http://fc08.deviantart.com/fs24/f/2008/007..._by_Karanne.jpg Endret 29. oktober 2009 av Glimti Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 nei konkurere gidder jeg ikke. og linken du oppga sier bare "file not found" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 La den inn på ny. Fungerer helt fint her. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Funka nå., Så neste time skal det bli en blomst og bakgrunn. Skal bli gøy og se hvordan det blir til slutt. Endret 29. oktober 2009 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå