phsyco Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) plastikken kan du ta av etter 12 timer elns, jeg tok den hvertfall av morgenen etter jeg tok tatoveringa. Endret 4. mars 2006 av phsyco Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Nei, den er bare der for å hindre blod, farge og vaselin i å komme på klærene, samt hindre at lo og drit setter seg i såret. Du pakker vel ikke skrubbsår inn i plast? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Nei, den er bare der for å hindre blod, farge og vaselin i å komme på klærene, samt hindre at lo og drit setter seg i såret. Du pakker vel ikke skrubbsår inn i plast? 5699376[/snapback] Hehe nei prøver bare å følge det gutta der anbefaler. Men smøre inn med runkekrem ellers da ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Niks, minimalt med kremer. Behandle såret på samme måte som du gjør med et skrubbsår.. vask med en mild såpe (medisinsk grønnsåpe er finfin), og la det være i fred. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det jeg alltid har lurt er hvis du skader deg der du har tatovering. Hvis du får sår, blir tatoveringen borte da og kan den fylles på igjen på et sårsted? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 takk for hjelpen. sparer meg for masse ekstra arbeid da jeg suger på å pakke inn ting med folie Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Det jeg alltid har lurt er hvis du skader deg der du har tatovering. Hvis du får sår, blir tatoveringen borte da og kan den fylles på igjen på et sårsted? 5699448[/snapback] Kommer an på såret og om det blir arr. Er det et lite sår som blir sydd, teipet eller limt sammen, skal man optimalt sett ikke se at noe har skjedd. Får du lett arr, kan det bli streker i motivet. Det er ikke noe problem å tatovere over på nytt. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Skal gi meg nå Bilde etter dusj: Bilde Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det er den ulven ja, fin den. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det er den ulven ja, fin den. 5699622[/snapback] Jepp, fikk en god pris på den så da hadde jeg nesten ikke noe valg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Var vanskelig og se hva det var. Visste bare hva det var fordi jeg husker den fra før i tråden. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 det er da ikke vanskelig å se va det er...en fin ulve hund, nice den Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 det er da ikke vanskelig å se va det er...en fin ulve hund, nice den 5702257[/snapback] Ikke når du vet hva det er. Var jo flere som ikke så hva det var når den ble posta her, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 det er da ikke vanskelig å se va det er...en fin ulve hund, nice den 5702257[/snapback] Ikke når du vet hva det er. Var jo flere som ikke så hva det var når den ble posta her, om jeg ikke tar feil. 5702270[/snapback] Jeg så at der var en hund eller ulv nesten med engang. Var ikke noe problem og se det. Og jeg har ikke sett bildet fra før av. btw den var jævlig nice da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 yay nå begynner det å komme seg. Klør litt men holder meg for god til å klø æææ, *tenke på noe annet*. Flere bilder av nye tattiser ute ? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Skal gi meg nå Bilde etter dusj: Bilde 5699608[/snapback] Stjeler du tattoveringen "min" din nisse! Men såg jævlig bra ut, bra plassering også, veldig tøft! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Digg når folk har klin like tatoveringer. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hehe, ja det kan du si. Eg har ikke tatt den da, men var eg som la opp bildet av den her. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Du må ikke finne på å klø Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Skal gi meg nå Bilde etter dusj: Bilde 5699608[/snapback] Stjeler du tattoveringen "min" din nisse! Men såg jævlig bra ut, bra plassering også, veldig tøft! 5717680[/snapback] Sry men tenkte den var fritt vilt. + at jeg fant den på første siden ved ett "tattoo" søk på google Fornøyd med plasseringen, gutta der nede var også enige. Skal ikke klø nei, klør egentlig mest rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå