After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Amanita og jeg har alt planlagt å starte studio for fjerning av tatoveringer. Vi skal kun bruke saks og han skal sitte på kundene mens jeg klipper. Ellers hadde det vært en god ide. Men vi skal så definitivt IKKE bruke et studio som har vært TattooHarald sitt! Endret 28. oktober 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Vale Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hehe Skjønner! Legg ut videoklipp da! Kan bli bra... Saks, faktisk :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vi fikk ideen etter at jeg la ut denne første gang: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=197416 Så snart studioet er opprettet skal vi legge ut link til siden her vett`u. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sitat "- Det er en veldig underlig historie. Jeg har aldri hørt om at noen har klipt i hverandre på denne måten tidligere, sier Sven-Erik Karlsson." Skulle bare mangle, mann! Det må ha vært et stykke veldig dårlig arbeid på den mannen, men det borte for godt nå virker det som :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Den saken der var stygg som f:S men jeg må uansett :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sitat"- Det er en veldig underlig historie. Jeg har aldri hørt om at noen har klipt i hverandre på denne måten tidligere, sier Sven-Erik Karlsson." En gang må være den første og så snart studioet vårt åpner for denne nye formen for fjerning av tatovering samt påføring av arr som bonus samtidig sjanse til å bli oppdaget blant det stoe puplikum! Du er fortsatt med, ikke sant Amanita Muscaria!? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Klart som et hardkokt egg :!: fy for en harry setning. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Likte setningen jeg. Likte denne også: http://media.picfor.me/0014AB5/Tattoo-girl...tatoo_large.jpg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kan ikke dere bare gå ut døra og ta en pils eller noe? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sorry Penis Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Poenget er? Snakket forøvrig med Solid tattoo og piercing sist uke tror jeg det var og da hadde de akkurat hatt besøk av en som drev og lagd smykker og han hadde hatt plugger i 50 mm i tre. Tror det var samme dagen som du skrev her at du ønsket slike. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Poenget er at dere ofte bruker tråden som en chattetråd dere i mellom. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 En morsom kommentar nå og da, noe vi ikke er alene om! Hvis du gidder å lese igjennom hele greia kan du se hvem som er "værst". On topic: Hva synes du om tatoveringen jeg linket til? Eller har du noe annet du vil si om kroppskunst? Lenke til kommentar
simsan Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hva synes dere om tatoveringene til James: http://www.secondskintattoo.no Synes det ser veldig bra ut, men så er jo ikke mine øyne like trente som deres når det gjelder kroppskunst. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Veldig midt på treet. Så gjennom alle bildene, ingenting var særlig fantastisk, men ingenting var heller direkte dårlig. Det er en sånn type tatovør som antageligvis alltid kommer til å ha jobb med delfiner, kinategn og tribals, men kommer aldri til å være profilert i blader. Ingen kommer til å reise på tvers av Norge for å bli tatovert av James. Ingen jeg ville gått til, med andre ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 En morsom kommentar nå og da, noe vi ikke er alene om! What? Dere er jo strengt tatt ansvarlige for to tredjedeler av alt innholdet i tråden? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Og det er jo ikke noe problem, eller? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Litt begrenset hvor interessant det er for andre å lese gjennom side opp og side ned om privat pjatt, selv om det er løst knyttet til piercing/tatovering. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Skriv noe du også da, så blir det i alle fall privat pjatt med løs tilknytning piercing/tatovering som du også har interesse av:) Lenke til kommentar
Bankhead Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis stilen skal være old school, burde jeg oppsøke (i Oslo) Lucky 7, eller House of Pain? Eller noen helt andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå