After Dark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kommer ann på hvor du bor og hvor langt du er villig til å dra for å tatovere deg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er ingenting å utsette på arbeidet til han fyren på Midgardsormen. Damen ville jeg ikke gått til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Selvsagt var det ironisk! Iallefall fra min side. Det skal selvsagt være et forøk på en ulv som uler mot fullmånen, me merk dere at jeg tok med ordet "forøk". Bilder som dette samt de som har vært fra TattooHarald i denne tråden gjør at jeg ikke forstår hvordan slike folk kan ha kunder! Ser ikke de potesielle kundene disse bildene i studioet før de lar seg tatovere/skamfere? Eller kansje studioene er tomme så folk ikke skal se faresignalene før det er for sent!? Amanita Muscaria, du har jo opplevd Bo i gamlebyen. Hang det bilder til skrekk og advarsel i studioet hans? :!: nei, vil ikke påstå det. Men det var mye jeg ikke gjorde, som jeg burde ha gjort:P Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jaja, man lærer hele livet vett`u. Kjenner jeg gleder meg til scarificationen på fredag. Og må huske å rense den nye piercingen nå før jeg tar kvelden etter mye om og men samt litt nattmat. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kjenner det nesten kribler etter å få satti gang med scarification-prosjektet mitt selv. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 L4r5 Go for it. psilocybe Nå som du har sluttet som piercer og begynt som kokk, får du fortsatt hyggepriser når du skal gjøre ferdig bodysouiten din eller må du betale det samme det koster til vanelig? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jaja, man lærer hele livet vett`u. Kjenner jeg gleder meg til scarificationen på fredag. Og må huske å rense den nye piercingen nå før jeg tar kvelden etter mye om og men samt litt nattmat. Jeg har lært på den tunge måten, men samtidig så har de som stygge også blitt en del av meg som madammen sier så fint:P Men armene mine prøver jeg bare og få så bra som mulig nå, resten av kroppen derimot blir det betydlig mer planlegging. Jeg vet hvor bra jeg kan få det og jeg har mange år igjen og leve:) Fikk lyst og fortsette utvidning av ørene mine og få skaffet den septumen snart. Skal bli en kul gamling i gyngestol :!: L5r4: Kjør på Endret 28. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skal bli en kul gamling i gyngestol :!: Ikke noe kjedelig bestefar altså!? Lenke til kommentar
enga76 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Halla, noen som har erfaringer med House of Pain Oslo, storgata? Har planer om en sleeve, og tenkte da at Nico på House of Pain var den perfekte mannen... http://www.fotolog.com/nic_ink/archive Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skal bli en kul gamling i gyngestol :!: Ikke noe kjedelig bestefar altså!? Nope, skal være slik som "familien" min har vært. Det skal muttern ha, at hun alltid har støttet den delen av meg og syns det er like artig hver gang jeg har hatt en økt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 http://farm4.static.flickr.com/3502/327169...28d286a16_o.jpg Lenke til kommentar
Vale Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Shiiiit. Hun har rett og slett lyst på sin egen kropp Åssen er det Glimti? Hvilke sider er du på i kveld da:) Lenke til kommentar
Vale Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg mener hvilke side du fant dama på. Endret 28. oktober 2009 av Vale Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå står det virkelig at TattooHarald pensjonerer seg! Hva skal folk gjøre med tatoveringsplanene sine nå? http://www.tattooharald.com/index.htm Jeg mener hvilke side du fant dama på. Var ikke på noe spesielt. Jeg satt og surfet litt på nettet og tastet bare inn "tattooed girls". Lenke til kommentar
Vale Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Var ikke meninga å være frekk, eller noe... Jeg bare liker damer, tatoverte eller ikke:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Går så greit så. Tatoverte er finest. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kanskje du kan kjøpe utstyr og lokale fra Harald og starte sjøl? Eventuelt brenne rælet og legge asfalt på ruinene? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Tror jeg overlater det til dem som bor i nærheten av studioet. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fint i Verdal, sikkert . Du kan jo flytte! Ta med deg Amanita og start opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå