Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Du finner mye bedre her i Norge ja:) Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det veit eg Men vil det vere noko forskjell på ein så "enkel" tattovering? Det veit eg Men vil det vere noko forskjell på ein så "enkel" tattovering? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Synes ikke du virker særlig smart i valget ditt av tatovør. Selv en enkel tatovering kan bli noe ræl om du ikke oppsøker en som er dyktig. Se på denne fra TattooJo som jeg linket til for litt siden: http://tattoo-jo.com/bilder/bilde_4019.jpg Som du ser så er fullmånen her fantastisk skeiv og det burde vel være ganske enkelt å gjøre riktig. Om det er samme standaren på dem du har valgt deg vet jeg ikke, men du burde nok være litt mer kritisk og undersøke litt mer før du lar deg tatovere. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Var derfor eg ville ha litt tilbakemeldingar herfra, fra dykk med mykje meir erfaring. Har to veninner som var der inne og tattoverte seg i går faktisk. Ho eine tattoverte skriften "All you need is love" men eg syntes at skrifta faktisk var litt "slurvete". Ho andre tattoverte ei sløyfa i nakken, og den var perfekt symmetrisk og blei veldig pen. Skal snart til Bergen, men forstår at ventetidene der er ganske lange. Skjønt, ein bør vel gjera det skikkelig om ein først skal tattovere seg. Det blir jo tross alt verande på kroppen resten av livet. Og ja, den månen der ligna meir på eit påskeegg enn ein måne. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Da har jeg snakka med hu oppi namsos. 400 kroner for stang+hull til øyebrynpiercing. Skal hoppe innom om 14dager ca når jeg får lønn. Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 http://tattoo-jo.com/bilder/bilde_4019.jpg Oj,så fin caps ulven har på seg! ....... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Eventuelt en sombreo som er blitt tråkket på... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Alle ser da den spiser Ost? Er dere helt teite eller... Endret 27. oktober 2009 av Detectable Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Btw, jeg kom over noe som satte i gang lattermusklene. En jeg gikk i klasse med har begynt å hjemmetatovere. Jeg satt å kikket på bloggen hans og kom over google-adds som lå der.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 "har søkt litt rundt og finner ingen som kan lære meg opp" Det er noe man må jobbe for veldig ofte, er ikke slik at man tar en telefon og så er det løst. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Alle ser da den spiser Ost? Er dere helt teite eller... Ja selvsagt. Hvordan kunne vi unngå å se det... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Link til blogg! http://www.tattoodaniel.blogg.no/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Håper den var ironisk, det med osten altså :!: Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Håper den var ironisk, det med osten altså :!: Ja klart, ironi funker dårlig på nettet, hele regla osv Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Men hvis han er en kompis av deg så si at han kan lage en bok med tegninger av forskjellige stilarter og så må han gå rundt og spørre studioer. Man må vise at man virklig vil det=) Var beskjeden jeg fikk ihvertfall:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Selvsagt var det ironisk! Iallefall fra min side. Det skal selvsagt være et forøk på en ulv som uler mot fullmånen, me merk dere at jeg tok med ordet "forøk". Bilder som dette samt de som har vært fra TattooHarald i denne tråden gjør at jeg ikke forstår hvordan slike folk kan ha kunder! Ser ikke de potesielle kundene disse bildene i studioet før de lar seg tatovere/skamfere? Eller kansje studioene er tomme så folk ikke skal se faresignalene før det er for sent!? Amanita Muscaria, du har jo opplevd Bo i gamlebyen. Hang det bilder til skrekk og advarsel i studioet hans? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det veit eg Men vil det vere noko forskjell på ein så "enkel" tattovering? Er dette motivet du tenker på? Det er i såfall langt i fra en enkel tatovering, med så mye rette streker og symmetri... Har sett mange bilder av dark side of the moon tatoveringer, og har enda tilgode å se en "perfekt". Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Åh? Ser perfekte hele tiden jeg Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Stemmer Tommy, det er motivet eg skal ta tattovering av. Har du, eller nokre andre, tips om kva studio som er flinke på slike typer tattoveringar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå