Pherol Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Men du Lars, hvor i Oslo ligger PinPoint? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Torggata, kvartalet som ligger innad youngstorget. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Skal bli sykt gøy å se om jeg finner fram da Aldri vært i Oslo på egenhånd ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lykke til og håper hun blir fornøyd med piercingen. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Tenkte eg skulle bestille time hos ein tattovør i Sogndal snart, og tenkte eg skulle ha Pink Floyd logoen (prismet med lyset som blir reflektert i regnbogen sine farger). Er det nokon som har erfaringar om disse? http://www.midgardsormen.no/index.php Ynskjer også tips om det er noko spesielt eg bør tenkje på sidan det er fargetattovering, og generelle tips om etterbehandling. På forhand takk! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Ang. fordomsdiskusjonen: Det er ikke fordi jeg tror folk med tribals i trynet eller hvor som helst på kroppen er kjipe mennesker at jeg ikke liker det, det er fordi det er helt uhorvelig stygt, kjipt og uoriginalt. Dersom jeg møter noen med tribal/kinategn/drittatovering så tenker jeg ikke "fytte, denne typen her må virkelig være en jævla idiot som jeg absolutt ikke liker og som garantert kjøper åtte kasser tuborg i måneden", jeg tenker "hvorfor i alle dager velger denne personen å skamfere kroppen sin på denne måten?". En tatovering kan si noe om en person, men i de aller fleste tilfeller sier personen mest om personen. Endret 26. oktober 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nå aner jeg ikke om dette har blitt spurt om tidligere i tråden (jeg orket rett og slett ikke å se gjennom over 1000sider),men hvilken tatovør er best i Trondheim? Jeg holder en knapp på Odd Gunnar på Purple Pain! noen som er uenig? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) xBoffen Problemet ditt er at du er altfor generaliserende! Tenk om du faktisk kommer over en ansiktstatovering som du synes er fin og/eller kul? At du ikke har opplevd noen så langt betyr ikke at de ikke finnes. Endret 26. oktober 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 xBoffen Problemet ditt er at du er altfor generaliserende! Tenk om du faktisk kommer over en ansiktstatovering som du synes er fin og/eller kul? At du ikke har opplevd noen så langt betyr ikke at de ikke finnes. Hvis man først synes at alle ansiktstatoveringer så langt er stygge (noe jeg gjør) så blir det litt tåpelig å hente frem "tenk om?"-argumentet jenter bruker når jeg forklarer at horoskop er tull. Man trenger ikke "tenke om" alle muligheter, spesielt ikke de usannsynlige. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå er det ikke bare jenter som iblant sier "tenk om" og selvom man sål langt ikke har funnet ansiktstatoveringer man synes er fine så betyr ikke det at de ikke finnes! Maoriene feks. har gjort ansiktstatoveringer til en ren kunst og hos dem er det en selvfølge med ansiktstatoveringer. Det finnes også svært mange andre som har gjort store kunstverker utav ansiktstatoveringer. kan jo se hva jeg finner på nettet i løpet av dagen når jeg har tid hvis du vil. Forøvrig så har horoskoper ingen ting med dette å gjøe så dropp å dra billig overtro inn i dette! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tatt nytt hull i øre nå- Det er "inni" øret og så snart det er grodd skikkelig skal jeg ha noen ganske lange pigger der. Har også fått bestilt ime til scarification. Skal under skalpellen til Fredag! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Skal bli sykt gøy å se om jeg finner fram da Aldri vært i Oslo på egenhånd ^^ Er ganske vanskelig å finne Du må liksom inni en liten åpning på den ene siden i gaten Fant den til slutt etter å ha gått opp og ned gata noen ganger Lenke til kommentar
Vale Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tatt nytt hull i øre nå- Det er "inni" øret og så snart det er grodd skikkelig skal jeg ha noen ganske lange pigger der. Har også fått bestilt ime til scarification. Skal under skalpellen til Fredag! Bra! Jeg fikk lyst på ett arr selv etter jeg snakket med en eller annen fra Leading Light. Post bildet når det er ferskt da.... Hvilke studio skal du bruke Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tatt nytt hull i øre nå- Det er "inni" øret og så snart det er grodd skikkelig skal jeg ha noen ganske lange pigger der. Har også fått bestilt ime til scarification. Skal under skalpellen til Fredag! Det blir en opplevelse:D Hva skal du "kutte" inn? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Blir Solid tatt og piercing. Skal ha et sikksakkarr som et lyn på underarmen. Gleder meg. Gleder meg også til det nye hullet i øret er grodd så det går ann å sette inn de lange piggene jeg har sett meg ut. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Virker som det er mye å glede seg til i det Glimtiske hjem for tiden:) Cheers Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Gjett om. Cheers ja. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tenkte eg skulle bestille time hos ein tattovør i Sogndal snart, og tenkte eg skulle ha Pink Floyd logoen (prismet med lyset som blir reflektert i regnbogen sine farger). Er det nokon som har erfaringar om disse? http://www.midgardsormen.no/index.php Ynskjer også tips om det er noko spesielt eg bør tenkje på sidan det er fargetattovering, og generelle tips om etterbehandling. På forhand takk! Hadde satt pris på litt tilbakemelding på dette, da eg skal bestille time i morgon Lenke til kommentar
Vale Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fancy sider, det er alt jeg kan si med mine kunnskaper.... Håper det hjalp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå