Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk. Synes forøvrig det er veldig synd at verden fremdeles er sånn når vi har kommet til år 2009. Min største drøm innen kroppskunst er å få tatovert ansiktet og da først og fremst med tribal. Men å tatovere ansiktet er omtrent det samme som å tilhøre en annen art ettersom alle distanserer seg fra det. Håper folk med tid og stunder vil begynne å bruke den intelligensen menneskeheten er tiltenkt.

Lenke til kommentar

:!:

Jeg går med bare ring i høyre nå og hvis noen tror at man er homo pga. det, så får de bare tro det:P

Hvordan er det med nesa, gjelder det samme der :!:

Eneste grunnen til at jeg avventer med blekk i ansiktet er det med jobb. Hva folk privat måtte mene betyr like mye for meg som en halvspist rosinbolle gjør.

Morsomt og lese noen av komentarene om blekk i ansiktet, skulle tro personen som har det har en dødlig sykdom:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg tror at Mikkel får lov å gjøre hva han vil, bare han gjør det på venstre side (straight). Så det ikke blir noe kluss, liksom:)

Du motsier jo deg selv ved å si det?

Om du enda henger igjen i gamle sosiale normer som hører et fordommsfult og trist samfunn til syns jeg ikke du burde åpne munnen alt for mye. Seriøst.

Jeg hadde hull i høyre øre på ungdomsskolen, og damn som jeg ble mobba for det. Nuff said.

Edit:

Leste forøvrig ikke diskusjonen på forrige side før jeg postet. Jeg blir lett provosert av trangsynhet.

Edit 2:

Forumklokka er ikke rett.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
:!:

Jeg går med bare ring i høyre nå og hvis noen tror at man er homo pga. det, så får de bare tro det:P

Hvordan er det med nesa, gjelder det samme der :!:

Eneste grunnen til at jeg avventer med blekk i ansiktet er det med jobb. Hva folk privat måtte mene betyr like mye for meg som en halvspist rosinbolle gjør.

Morsomt og lese noen av komentarene om blekk i ansiktet, skulle tro personen som har det har en dødlig sykdom:P

Så du kunne tenkt deg en ansiktstatovering dersom det ikke hadde vært problemer med jobb?

Har diskutert dette i tråden flere ganger tideligere og som det har vært nevnt så er det først og fremst jobber der man er i kontakt med kuner at man er utelukket om man har ansiktstatovering. Ved mindre man jobber i et tatt/piercingstudio da. Eller om man er maori på new Zealand selvfølgeli. jeg kommer nok til å ende opp med et uansett. Jeg har alltid ønsket meg en ansiktstatovering og som bla. L4r5 sier så er det en smaksak.

Morsomt å høre kommentarer ja, det har du helt rett i. Det er bare å glemme xBoffen uansett! Det kommer bare drittkasting og krangling fra han/henne uansett! Aldri lest en konstruktiv kommentar fra den kanten!

Om du selv skulle hatt tattoo i ansiktet, hva slags motiv kunne du tekt deg? Helt eller delvis dekket? Jeg planlegger tribal.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Jeg tror at Mikkel får lov å gjøre hva han vil, bare han gjør det på venstre side (straight). Så det ikke blir noe kluss, liksom:)

Du motsier jo deg selv ved å si det?

Om du enda henger igjen i gamle sosiale normer som hører et fordommsfult og trist samfunn til syns jeg ikke du burde åpne munnen alt for mye. Seriøst.

Jeg la all min sjel i det innlegget for å få det til å fremstå som litt humoristisk... Det var ironisk ment, og jeg beklager hvis noen misforstod. Seriøst

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...