After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan nesten mistenke dere for å ikke like arbeidet hans. Hva om mannen leser dette og blir skikkelig lei seg? Om han leste dette og forsåvidt hele tråden ville vi gjort ham en tjeneste ettersom han nekter å innse at han ikke passer som tatovør. Ja den skrifta har jeg prøvd å dekode før også. Aldri funnet ut hva som står der da. Da er vi to. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hehe, skjønner... Men hva om den uvitende mannen som hadde betalt for å få gjort dette ble skikkelig nedbrutt da? Han syns jo sikkert den er dritfin.... Men han blir i alle fall oppmerksom på at det er den ikke! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Da hadde det bare vært å komme seg til et skikkelig studio og få den dekket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Det er jo ikke tatoveringen i seg selv som er så utydelig at man ikke forstår den da. Er mulig det er noe personlig for den som har det på kroppen for hva vi vet. Skjønner ikke hva som står der heller, annet enn "inant". (prøver for resten ikke å forsvare han, men for en gangs skyld er det kanskje ikke hans feil at man ikke forstår hva som står der) Endret 25. oktober 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Jeg skal jo få regjort ei tattoering jeg tok her i Steinkjer nå rett over jul Vale. Kan ikke si at han fyren som tok den var noe særlig god eller. Tynne linjer og fikk aldri gjort seg ferdig før han la ned... Endret 25. oktober 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Vale Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) @Glimti Vedkommende burde fått skattefradrag for det, er nå min mening da:) P.g.a. helsemessige plager og sosialt ubehag kanskje Endret 25. oktober 2009 av Vale Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er jo ikke tatoveringen i seg selv som er så utydelig at man ikke forstår den da. Er mulig det er noe personlig for den som har det på kroppen for hva vi vet. Skjønner ikke hva som står der heller, annet enn "inant". (prøver for resten ikke å forsvare han, men for en gangs skyld er det kanskje ikke hans feil at man ikke forstår hva som står der) Kan godt være at det er et personelig motiv, men skulle jeg hatt en tatovering som lyste av personelige meninger ville minstekravet mitt vært at det gikk ann å se hva det forestilte! @GlimtiVedkommende burde fått skattefradrag for det, er nå min mening da:) P.g.a. helsemessige plager og sosialt ubehag kanskje Det er nå en ide, men det blir nok litt vansklig å få skattefradrag pga. egen dumhet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Spm angående piercing i øyebrynet: Høyre eller venstre? Spiller det noen rolle? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Spiller noen rolle for hvem da? Deg eller oss? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Sånn i det heletatt ? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen mener at høyre er homosiden når man tar piercing. Aner ikke om det er sant. Det jeg derimot er sikker på er at jeg virkelig synes synd på enkelte av kundene til TattooHarald: http://www.tattooharald.com/bilder/dragon.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ta i venstre, så er det lettere for høyrehendte å rive den ut senere. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 @Mikkel Når jeg var liten drittunge, så tok jeg hull i "feil" øre hos en frisør. Da var jeg homo, fikk jeg høre. Det er 15 år siden, og jeg får fremdeles høre at jeg er homo.... Så du må ikke finne på å ta i feil øre, nei! Jævli skummelt, kan det være! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Venstre er iallefall det vanlige. Først og fremst når det gjelder øre, men også når det kommer til andre piercinger. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Javel . Nå skal ikke jeg ta øret da men. Er det så farlig får jeg vel ta venstre da ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvis man har hull i venstre øre (som er den straighte siden visstnok) så ville jeg sett på det som ganske naturlig å ta piercingen i høyre øyebryn. Sånn for å skape balanse. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Men nå har vel ikke Mikkel sagt at han har piercing i øret. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nei... But I'm just saying. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Bedre føre var med andre ord? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) @Mikkel "Så du må ikke finne på å ta i feil øre, nei!" endres til "Så du må ikke finne på å ta på feil side, nei!" Det hører med til historien at jeg bor i indre deler av Trøndelag. I en liten bygd, ikke ulik Verdal (Lottoplassen) Edit: Bodde, ikke bor Endret 25. oktober 2009 av Vale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå