Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Kan nesten mistenke dere for å ikke like arbeidet hans. Hva om mannen leser dette og blir skikkelig lei seg?

Om han leste dette og forsåvidt hele tråden ville vi gjort ham en tjeneste ettersom han nekter å innse at han ikke passer som tatovør.

Ja den skrifta har jeg prøvd å dekode før også. Aldri funnet ut hva som står der da.

Da er vi to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Det er jo ikke tatoveringen i seg selv som er så utydelig at man ikke forstår den da. Er mulig det er noe personlig for den som har det på kroppen for hva vi vet. Skjønner ikke hva som står der heller, annet enn "inant". (prøver for resten ikke å forsvare han, men for en gangs skyld er det kanskje ikke hans feil at man ikke forstår hva som står der) :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Det er jo ikke tatoveringen i seg selv som er så utydelig at man ikke forstår den da. Er mulig det er noe personlig for den som har det på kroppen for hva vi vet. Skjønner ikke hva som står der heller, annet enn "inant". (prøver for resten ikke å forsvare han, men for en gangs skyld er det kanskje ikke hans feil at man ikke forstår hva som står der) :p

Kan godt være at det er et personelig motiv, men skulle jeg hatt en tatovering som lyste av personelige meninger ville minstekravet mitt vært at det gikk ann å se hva det forestilte!

@Glimti

Vedkommende burde fått skattefradrag for det, er nå min mening da:) P.g.a. helsemessige plager og sosialt ubehag kanskje :thumbup:

Det er nå en ide, men det blir nok litt vansklig å få skattefradrag pga. egen dumhet. ;)

Lenke til kommentar

@Mikkel

Når jeg var liten drittunge, så tok jeg hull i "feil" øre hos en frisør. Da var jeg homo, fikk jeg høre. Det er 15 år siden, og jeg får fremdeles høre at jeg er homo.... Så du må ikke finne på å ta i feil øre, nei! Jævli skummelt, kan det være!

Lenke til kommentar

@Mikkel

"Så du må ikke finne på å ta i feil øre, nei!" endres til "Så du må ikke finne på å ta på feil side, nei!"

Det hører med til historien at jeg bor i indre deler av Trøndelag. I en liten bygd, ikke ulik Verdal (Lottoplassen)

Edit: Bodde, ikke bor

Endret av Vale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...