After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Forumet er svaret. Ville kansje vært litt underlig siden du ble registrert først i åe 2004. Vansklig å snu helt om etter så mange år. Men ja, livstil kan ha mye å si. Har selv alltid skilt meg ut fra dem jeg har vokst opp blant. Både på skole og fritid forøvrig. Noen nyheter fra han som vil tatovee seg hos Tattooharald forøvrig? Har han bestilt tid for å skamferes? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Forumet er svaret. Ville kansje vært litt underlig siden du ble registrert først i åe 2004. Vansklig å snu helt om etter så mange år. Men ja, livstil kan ha mye å si. Har selv alltid skilt meg ut fra dem jeg har vokst opp blant. Både på skole og fritid forøvrig. Noen nyheter fra han som vil tatovee seg hos Tattooharald forøvrig? Har han bestilt tid for å skamferes? Ikke hørt noe mer fra ham siden fredag kveld, så jeg aner ikke. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 er det en som seriøst vurderer Tatto harald? ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja, de er fra Orkdal Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Yeah, men jeg har gitt opp de fleste fra den delen av landet fra første start. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg angrer litt på det at jeg gikk til han på Steinkjer. Men gleder meg til å få renovert tattisen min i Trondheim etter jul Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ettersom TattooHarald har på så lenge som han har så er det tydelig at det er flere som har vurdert ham seriøst. Det samme med TattooJo og gode gamle, Bo. Så det er ialefall noe i ordene "hversin smak". Er selv svært glad for at jeg aldri har oppsøkt noen av dem. Ville vært kjedelig å måtte fikse på en tatovering. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Vel, jeg kunne nok bestilt hos PP fremfor True Evil på Steinkjer, men jeg visste i det minste bedre enn å dra til Verdal Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det som er underlig er at ingen av kundene hos TattooHarald har blitt skeptiske av å komme inn i studioet han og se på bildene. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Vel, jeg kunne nok bestilt hos PP fremfor True Evil på Steinkjer, men jeg visste i det minste bedre enn å dra til Verdal Mnjaa. Han her på Steinkjer behandla kundene sine heller tvilsomt og Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Trist at TattooHarald tenker på å gi seg. Skulle så gjerne hatt en sånn http://www.tattooharald.com/bilder/inant.jpg Trist... Lenke til kommentar
Vale Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nøyaktig hva skal det forestille? Ett par monsterfisk? Og hvorfor er det sånn rosa oppi nakken? Skal det være sånn? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nøyaktig hva skal det forestille? Nei, si det... Og dette er sånt som ligger på siden hans. Utrolig at kundene som har vært innom studioet ikke har løpt ut igjen alt de kan... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Eller kanskje Steinbitt? Lenke til kommentar
Right Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 To steinbiter, og hovenhet/rødhet etter tattoveringssession? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Steinbiter kansje ja samt noe tribal ser det ut som på den ene skulderen. Halen på steinbitene eller hva det skal være er ikke helt like og den skriften forsto jeg ikke mye av. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan nesten mistenke dere for å ikke like arbeidet hans. Hva om mannen leser dette og blir skikkelig lei seg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja den skrifta har jeg prøvd å dekode før også. Aldri funnet ut hva som står der da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå