Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Forumet er svaret. :D Ville kansje vært litt underlig siden du ble registrert først i åe 2004. Vansklig å snu helt om etter så mange år.

Men ja, livstil kan ha mye å si. Har selv alltid skilt meg ut fra dem jeg har vokst opp blant. Både på skole og fritid forøvrig.

Noen nyheter fra han som vil tatovee seg hos Tattooharald forøvrig? Har han bestilt tid for å skamferes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forumet er svaret. :D Ville kansje vært litt underlig siden du ble registrert først i åe 2004. Vansklig å snu helt om etter så mange år.

Men ja, livstil kan ha mye å si. Har selv alltid skilt meg ut fra dem jeg har vokst opp blant. Både på skole og fritid forøvrig.

Noen nyheter fra han som vil tatovee seg hos Tattooharald forøvrig? Har han bestilt tid for å skamferes?

Ikke hørt noe mer fra ham siden fredag kveld, så jeg aner ikke.

Lenke til kommentar

Ettersom TattooHarald har på så lenge som han har så er det tydelig at det er flere som har vurdert ham seriøst. Det samme med TattooJo og gode gamle, Bo. Så det er ialefall noe i ordene "hversin smak". :whistle:

Er selv svært glad for at jeg aldri har oppsøkt noen av dem. Ville vært kjedelig å måtte fikse på en tatovering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...