Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Yupp, var der bruttern tok sin. Bare han som tok den dro tilbake til USA tror jeg Gleder meg til og se den:D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Lyst til å skrive en anmeldelse? Skriv din anmeldelse av Bo Kristensen Harbos Tattoo: http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=17210 Og ja, jeg vet at de tatoveringene som ser ut som tegninger begått av treåringer er bra lagd, men jeg kunne aldri tenkt meg noe sånt selv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Glimti: JEg skal skrive der ja. Og det med Yang så var det grunnen til at jeg skrev alle har sin smak:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har diskutert den stilen med psilocybe før og det er selvsagt enkelte ting som skiller de tatoveringene fra barnetegninger, nemlig at disse tatoveringene er godt lagd. men er fortsatt ikke mins til. Men nå skal jeg legge planer for branding og scarification etter å ha snakket med studioet i går. Gleder meg til å lese anmeldelsen din. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Jeg hadde kunster som mål før jeg havnet på skråplanet, gikk tegnin form og farge osv. Og skulle gjerne ha blitt lærling, men føler jeg er for gammel til og prøve det. Det med den anmeldelsen så blir den super-negativ, men skal holde meg seriøs hele tiden. Endret 24. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvorfor for gammel? Tror det kunne være bra yrke for deg som er så interessert. Prøv heller å sjekke hvilke studioer som etterlyser lærling istedefor å deppe over årene som er gått. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 neinei, depper ikke Glimti:) Er mest redd for og prøve:P Har skrevet en anmeldelse nå og jeg er ikke god på og skrive ser jeg:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kort spørsmål: Hvor lenge bør man unngå oral kontakt på en brystvortepiercing Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 neinei, depper ikke Glimti:)Er mest redd for og prøve:P Har skrevet en anmeldelse nå og jeg er ikke god på og skrive ser jeg:P Den som intet våger intet vinner vett`u. Se om du finner noen som er ute etter lærling og prøv. Stå på sier jeg. RaW_DeNiM snakket tideligere om å kjøpe studioet til TattooHarald og starte tatovering av strekmennesker der. kansje dere kan spleise på det. RaW_DeNiMs og Amanita Muscarias tattoo/piercing og klippestudio. Var fantastisk anmeldelse! 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Glimti: Takker, prøvde så godt jeg kunne og virke så seriøs som mulig. Bruttern tattovere ja Han er ganske rå på strek-mennesker da:P Men hvis jeg hadde hatt et studio så skulle bruttern of course vært med:D Han er jo maskoten. Endret 24. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kort spørsmål:Hvor lenge bør man unngå oral kontakt på en brystvortepiercing Prøv standarrådene. Vent til den er ferdig grodd og prøv. Merker du at den blir irritert så vent litt lenger. Glimti: Takker, prøvde så godt jeg kunne og virke så seriøs som mulig. Bruttern tattovere ja Han er ganske rå på strek-mennesker da:P Men hvis jeg hadde hatt et studio så skulle bruttern of course vært med:D Han er jo maskoten. Hvem av dere skulle klippet? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Yupp, var der bruttern tok sin.Bare han som tok den dro tilbake til USA tror jeg Gleder meg til og se den:D Var nok Brasil. Og jeg er forøvrig ingen maskot.... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Og jeg er forøvrig ingen maskot.... Ikke vær så beskjeden... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 TattooHarald har stengt studioet for tiden og vurdere å selge hele greia av "helsemessige årsaker". Ja, det var det jeg sa til fyren, men han sa han hadde ringt og prata med ham og fått vite at joda, det gikk bra. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jaja, litt livserfaring skader vel ikke... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Burde tro han hadde fått det alt etter å ha blitt skamfert av Tattoo-Jan Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen lærer langsommere enn andre vett`u. Kansje han prøver TattooJo til slutt. Alle gode ting er tre... :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ha ha ha, huff. Vel, jeg hadde ikke vært overraska. Orkdalinger er utrolig lite kresne, virker det som. Det virker som om det ikke har noe å si på kvaliteten på det ferdige verket og om vedkommende som utfører arbeidet er renslig og ordentlig. Det skal være kult og billig. Jeg er oppvokst blant tribals på overarmer og korsrygger, kinategn og stjerner fra de rundt meg var 15-16 år. Lett skremmende. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kult skal det være ja, men billig? Hva er det som gjør at du har skillt deg ut fra dem du har vokst opp blant? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Godt spørsmål. Forumet? Jeg har alltid skilt meg ut, i stedet for å være interessert i bil og mekking og råning, eller fotball og trim, har det vært bøker og slapp-av-liv, så jeg tror jeg har klart å ditche deres tankegang fordi jeg kanskje ser ned på dem og aldri har følt meg hjemme blant dem. Jeg aner egentlig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå