Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har diskutert den stilen med psilocybe før og det er selvsagt enkelte ting som skiller de tatoveringene fra barnetegninger, nemlig at disse tatoveringene er godt lagd. men er fortsatt ikke mins til.

 

Men nå skal jeg legge planer for branding og scarification etter å ha snakket med studioet i går. :D

 

Gleder meg til å lese anmeldelsen din. ;)

Lenke til kommentar
neinei, depper ikke Glimti:)

Er mest redd for og prøve:P

 

 

Har skrevet en anmeldelse nå og jeg er ikke god på og skrive ser jeg:P

 

Den som intet våger intet vinner vett`u. Se om du finner noen som er ute etter lærling og prøv. Stå på sier jeg. :thumbup:

 

RaW_DeNiM snakket tideligere om å kjøpe studioet til TattooHarald og starte tatovering av strekmennesker der. kansje dere kan spleise på det. RaW_DeNiMs og Amanita Muscarias tattoo/piercing og klippestudio. :D

 

Var fantastisk anmeldelse! :D:thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kort spørsmål:

Hvor lenge bør man unngå oral kontakt på en brystvortepiercing :innocent:

 

Prøv standarrådene. Vent til den er ferdig grodd og prøv. Merker du at den blir irritert så vent litt lenger.

 

Glimti: Takker, prøvde så godt jeg kunne og virke så seriøs som mulig.

 

Bruttern tattovere ja :hmm:

Han er ganske rå på strek-mennesker da:P

 

Men hvis jeg hadde hatt et studio så skulle bruttern of course vært med:D

Han er jo maskoten.

 

Hvem av dere skulle klippet?

Lenke til kommentar

Ha ha ha, huff. Vel, jeg hadde ikke vært overraska. Orkdalinger er utrolig lite kresne, virker det som.

Det virker som om det ikke har noe å si på kvaliteten på det ferdige verket og om vedkommende som utfører arbeidet er renslig og ordentlig.

Det skal være kult og billig. Jeg er oppvokst blant tribals på overarmer og korsrygger, kinategn og stjerner fra de rundt meg var 15-16 år. Lett skremmende.

Lenke til kommentar

Godt spørsmål. Forumet? :p

Jeg har alltid skilt meg ut, i stedet for å være interessert i bil og mekking og råning, eller fotball og trim, har det vært bøker og slapp-av-liv, så jeg tror jeg har klart å ditche deres tankegang fordi jeg kanskje ser ned på dem og aldri har følt meg hjemme blant dem. Jeg aner egentlig ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...