Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh deilig. Tok min andre piercing sist torsdag, og føler en sterk trang for å fortelle om opplevelsen min da jeg tok min Prince Albert.

For det første, det er en utrolig fet piercing, godt motatt av spesielt kjæreste, men heller med en god latter på fotballlaget ^^

Selve "operasjonen" var ikke så ille. Det eneste ille var da den noen og tredve år gamle mannen som da styrer piercing/tattoveringssjappa her i området stakk en Q-tip ned urinrøret mitt, det svei sånn passe bra. Selve stikket kjente jeg lite til.

Aftercare har gått smertefritt hittil, men etter en halv dag uten drikke da jeg satt på do, fant jeg ut at tissing ble forholdsvis smertefritt. Brukte et kvarter på å pisse de første gangene.. Men det har gitt seg nå, og jeg smerter stående og smertefritt :)

Fra før hadde jeg en slående piercing i øyebrynet, som ikke i nærheten av var like smertefull eller tidkrevende. Ja, for pierceren holdt på i gode 20 minutter mens jeg lå med kølla slengt frem, tredd igjennom noe sterilt papir av noe slag. Men jeg er mann nok til å takle 20 minutter pinlig smerte for et liv (eller så lenge jeg har den) med hyppig bruk og glede.

Alt i alt, en piercing jeg anbefaler alle med middelmådig høy smerteterskel som vil ha en ganske så sjelden piercing. Faktisk sa pierceren at han bare hadde satt 4 tilsvarende i løpet av sine år som piercer i tønsberg og skien, gjør ikke meg noe, men ble litt nervøs da. ^^

 

... Legger ikke ut bilder for å skåne lesere hehe

Ha en god natt =)

Endret av scarface15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...