Supernaut_ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Kanskje litt harry men har veldig lyst til å tatoere symbole på bildet her. *bilde* 5647239[/snapback] Hvor mye tror dere detta hadde kosta på en overarm? Lenke til kommentar
kokos Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) poenget er at JEG ikke liker den, og den var i hvertfall ikke verdt smerten. Men gjort er gjort Endret 23. februar 2006 av kokos Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hvorfor tok du den da? Lenke til kommentar
kokos Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hvorfor tok du den da? 5651232[/snapback] av egne perosnlige grunner, som at jeg ikke ville være noe dårligere enn venninnen min.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Tøft, det var derfor jeg tok i brystvorta. Lenke til kommentar
kokos Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Vel, det kommer ikke som noe sjokk... :!: Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Oh deilig. Tok min andre piercing sist torsdag, og føler en sterk trang for å fortelle om opplevelsen min da jeg tok min Prince Albert. For det første, det er en utrolig fet piercing, godt motatt av spesielt kjæreste, men heller med en god latter på fotballlaget ^^ Selve "operasjonen" var ikke så ille. Det eneste ille var da den noen og tredve år gamle mannen som da styrer piercing/tattoveringssjappa her i området stakk en Q-tip ned urinrøret mitt, det svei sånn passe bra. Selve stikket kjente jeg lite til. Aftercare har gått smertefritt hittil, men etter en halv dag uten drikke da jeg satt på do, fant jeg ut at tissing ble forholdsvis smertefritt. Brukte et kvarter på å pisse de første gangene.. Men det har gitt seg nå, og jeg smerter stående og smertefritt Fra før hadde jeg en slående piercing i øyebrynet, som ikke i nærheten av var like smertefull eller tidkrevende. Ja, for pierceren holdt på i gode 20 minutter mens jeg lå med kølla slengt frem, tredd igjennom noe sterilt papir av noe slag. Men jeg er mann nok til å takle 20 minutter pinlig smerte for et liv (eller så lenge jeg har den) med hyppig bruk og glede. Alt i alt, en piercing jeg anbefaler alle med middelmådig høy smerteterskel som vil ha en ganske så sjelden piercing. Faktisk sa pierceren at han bare hadde satt 4 tilsvarende i løpet av sine år som piercer i tønsberg og skien, gjør ikke meg noe, men ble litt nervøs da. ^^ ... Legger ikke ut bilder for å skåne lesere hehe Ha en god natt =) Endret 28. februar 2006 av scarface15 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Oh deilig. Tok min andre tattovering sist torsdag, og føler en sterk trang for å fortelle om opplevelsen min da jeg tok min Prince Albert. ... Legger ikke ut bilder for å skåne lesere hehe Ha en god natt =) 5671477[/snapback] tatovering sier du ? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Mitt tatovering: (ikke hån meg hvis du ikke liker tatoveringen, takk) Endret 27. februar 2006 av kimman Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Jeg håner deg for at du glemte å legge ved bildet, jeg edit: too late :/ Endret 27. februar 2006 av Loeve Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Mitt tatovering: 5672697[/snapback] Nudler: Kyllingsmak 130 Yen ? Endret 27. februar 2006 av LarsP Lenke til kommentar
kimman Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ha ha.. Er japansk, det.. Har venner derfra som sendte meg det da jeg ville ha "basketball" på japansk.. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 hehe.. tenk om de lurte deg og det står noe HELT annet?? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jada, jeg har da forsikret meg at det er riktig. Men takk for at dere bryr dere om det Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Da har jeg fått fortsatt litt på ryggen min også. tok en økt før jul, og en i forrige uke. bildet er tat samme dag som jeg farget med opp, med et crappy mobilcam. Gleder meg til å bli ferdig til sommeren, neste økt er 23 mars G Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 I dag faktisk fant jeg ut at en 17 år gammel vennine har tatt piercing i tunga Det var litt rart, hun er ikke "piercing typen". Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 ja da har jeg også tatt tatovering. Tony fra Starlight Tattoo tok den, utrolig billig på fredagskvelden. Satt vel i stolen til kl 20.15 eller noe. Mye hyggelige og proffesjonelle folk der gitt. Bilde dagen etter: Bilde Gleder meg til jeg kan slippe plastikken! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Jammen, jammen. Ta av plasten. Sår må få luft for å gro. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jammen, jammen. Ta av plasten. Sår må få luft for å gro. 5699353[/snapback] trenger ikke plastikken altså ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå