RaW_DeNiM Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Han tattoverte vel seg selv og innså hvor talentløs han er. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 TattooHarald du tenker på? Jeg fant et annet forum der han forklarte folk at det vgjaldt ulykker med ski, båt og bil. Han libyr forøvrig opplæring til den som evnt. kjøper studioet med utstyr. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 å det må jeg bare kjøpe da. Kansje jeg blir en mester med mine strekfigurer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Løp og kjøp som Dr. Gonzo pleier å si. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Strekfigurer kan gå bra, bare man er fra forstanden: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Bra og bra. Hversin smak iallefalll... Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Arbeidet til Yann Black er tøfft som faen, men tviler på om jeg hadde tatt noe selv. (Var ikke ment som svar på kommentaren din Glimti, men som en kommentar til bildet). Endret 24. oktober 2009 av Heffer Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Man trenger ikke å like motiver selvom de er godt utført. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvor mange ganger har du ikke sagt det, Glimiti? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tror faktisk dette var første gangen. Lenke til kommentar
bjones Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Selv så syns jeg du skal drite i hva andre mener og ta det du liker selv. Om du liker med tekst og stjerna så tar du det med tekst og stjerne. Er masse folk der ute som har værre ting enn som så. Ser ikke poenget med å ta en tatovering fordi den er mindre jævlig enn hva andre går rundt med. Man skal ikke ta noe annet enn kanontøffe tatoveringer. Fint at folk sier ifra om hva de mener. Jeg syns heller ikke de nye greiene var særlig pent, eller tilførte noe til den eksisterende tatoveringer (som for øvrig ser ganske amputert ut i forhold til det originale motivet). De aller fleste vet også betydningen rundt en føniks, så det å tatovere "gjenfødt" blir litt som å skrive "hest" under et portrett av et hestehode. De aller fleste ? Tror jeg neppe, med mindre de har sett harry potter, spilt warcraft eller har lest eventyrbøker.. De fleste har vel gjort noen av delene men likevel, mange som spør meg hva en Føniks betyr. Endret 24. oktober 2009 av bjones Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 De aller fleste ? Tror jeg neppe, med mindre de har sett harry potter, spilt warcraft eller har lest eventyrbøker..Jo, jeg tør påstå at de aller fleste vet hva en føniks symboliserer. Tør gjette på at det er mange færre som kan lese latin hvertfall. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Edit: litt sein.. Endret 24. oktober 2009 av Heffer Lenke til kommentar
bjones Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 De aller fleste ? Tror jeg neppe, med mindre de har sett harry potter, spilt warcraft eller har lest eventyrbøker..Jo, jeg tør påstå at de aller fleste vet hva en føniks symboliserer. Tør gjette på at det er mange færre som kan lese latin hvertfall. Det er jo litt av sjarmen at folk ikke skal skjønne hva som står der. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Så bra! Har time hos Purple Pain den syvende Februar 2010! De skal ta og shine opp tattisen min så den blir barsk for ca 4K! Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Arbeidet til Yann Black er tøfft som faen, men tviler på om jeg hadde tatt noe selv. (Var ikke ment som svar på kommentaren din Glimti, men som en kommentar til bildet). Han er genial syns jeg Skulle gjerne tatt en hos han ja. Mikkel: Så bra=) Endret 24. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Bra og bra. Hversin smak iallefalll... Hvis du ser på streken hans så er det bra. Han kan tattovere det meste, men han har funnet sin personlige stil som har blitt tatt imot ganske bra=) Men såklart det er hver sin smak, men det tar ikke vekk det faktumet at han er dyktig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg fikk beskjed da om at hele tattisen min måtte renoveres. Nye linjer og profesjonelle farger (farger har jeg ikke enda). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Tenkte meg det;) Tror du kommer til og bli mye mer fornøyd etter de nøkten Edit: Beklager min dobbeltpost lengre opp:( Endret 24. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 åja! De behandler kundene sine skikkelig og. Jeg vet nå at linjene kommer til å se pro ut, fargene kommer til å bli smaragdgrønn med ett rødskjær i skjellene og litt beige/gul helt nederst på buken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå