Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv så syns jeg du skal drite i hva andre mener og ta det du liker selv. Om du liker med tekst og stjerna så tar du det med tekst og stjerne. Er masse folk der ute som har værre ting enn som så.

 

Ser ikke poenget med å ta en tatovering fordi den er mindre jævlig enn hva andre går rundt med. Man skal ikke ta noe annet enn kanontøffe tatoveringer.

 

Fint at folk sier ifra om hva de mener. Jeg syns heller ikke de nye greiene var særlig pent, eller tilførte noe til den eksisterende tatoveringer (som for øvrig ser ganske amputert ut i forhold til det originale motivet). De aller fleste vet også betydningen rundt en føniks, så det å tatovere "gjenfødt" blir litt som å skrive "hest" under et portrett av et hestehode.

 

De aller fleste ? Tror jeg neppe, med mindre de har sett harry potter, spilt warcraft eller har lest eventyrbøker.. De fleste har vel gjort noen av delene men likevel, mange som spør meg hva en Føniks betyr.

Endret av bjones
Lenke til kommentar
De aller fleste ? Tror jeg neppe, med mindre de har sett harry potter, spilt warcraft eller har lest eventyrbøker..
Jo, jeg tør påstå at de aller fleste vet hva en føniks symboliserer. Tør gjette på at det er mange færre som kan lese latin hvertfall.

 

Det er jo litt av sjarmen at folk ikke skal skjønne hva som står der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...