Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Visst du ikke liker den kan du så og si holde KJEFT? er mitt valg.

 

Om du synes det er så ille, så hold det for deg selv.

En kommentar er en kommentar, du fikk det du ba om.

 

Ser forøvrig ikke poenget med den brennende stjerna, men syns føniksen i seg selv hadde fungert lang vei. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en kommentar, bare en veldig negativ en..

 

Men fakta faen, la den være..

 

Skal ha mer blekk, finn på noe annet.. Det mener nå jeg.. Synes masse tattiser slengt på kroppen er stygt.. Liker heller sammenhengende verk..

 

Jaha ? du vet vel at føniks er et symbol på gjenfødelse ? var liksom det som var tankegangen, derfor jeg har den teksten ved føniksen.

 

og tattoveringen har en personlig betydning for meg.

 

Just saying :)

Lenke til kommentar
Det er en kommentar, bare en veldig negativ en..

 

Men fakta faen, la den være..

 

Skal ha mer blekk, finn på noe annet.. Det mener nå jeg.. Synes masse tattiser slengt på kroppen er stygt.. Liker heller sammenhengende verk..

 

Jaha ? du vet vel at føniks er et symbol på gjenfødelse ? var liksom det som var tankegangen, derfor jeg har den teksten ved føniksen.

 

og tattoveringen har en personlig betydning for meg.

 

Just saying :)

 

 

jaja et fett, men synes det var rart at ingen reagerte på stjerna synes den virkelig ikke passer inn til stilen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
og tattoveringen har en personlig betydning for meg.

 

Just saying :)

Om den så har er det vel liten vits i å spør hva andre på et forum syns? Vil du ha det bra gjennomført så hør heller med tatovøren din. :)

Lenke til kommentar
Tenkt å bygge på tattoen neste år :) har kun føniksen der nå.

 

 

 

Kommentarer :) ?

 

 

potestas renata betyr "gjenfødt" på latinsk for de som lurer :p

 

Selv ville jeg droppet stjernen og heller hatt teksten ved halen til føniksen. Men jeg synes det er litt meningsløst å spørre om komentarer til slikt. Selvsagt er det gøy med positive tilbakemeldinger, men det er jo først og ffremst du som skal like motivet.

Lenke til kommentar

Og du burde uansett ta det opp med tattovøren siden de kan litt om det med plaseringer osv.

Er enig at stjerna ikke passer inn.

Forstår at du velger et annet språk enn norsk på noe sånt.

Min mening er at snakk med tattovøren hvordan du kan få med det du vil på en fin måte, de kommer ihvertfall med gode tips:)

 

Og spør man om meningen her inne så får man svar, det har flere sagt her inne flere ganger.

Noen er kanskje litt for krass, men du legger deg frivillig på stubben.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Selv så syns jeg du skal drite i hva andre mener og ta det du liker selv. Om du liker med tekst og stjerna så tar du det med tekst og stjerne. Er masse folk der ute som har værre ting enn som så.

 

Ser ikke poenget med å ta en tatovering fordi den er mindre jævlig enn hva andre går rundt med. Man skal ikke ta noe annet enn kanontøffe tatoveringer.

 

Fint at folk sier ifra om hva de mener. Jeg syns heller ikke de nye greiene var særlig pent, eller tilførte noe til den eksisterende tatoveringer (som for øvrig ser ganske amputert ut i forhold til det originale motivet). De aller fleste vet også betydningen rundt en føniks, så det å tatovere "gjenfødt" blir litt som å skrive "hest" under et portrett av et hestehode.

Lenke til kommentar

Grøss, havna i snakk med et par sør-trøndere i går om tatovering.

Joda, de hadde vært hos Tattoo-Jan (han slår Harald ganske greit) og fått skamfert armene, så nå skulle begge til Harald for at han sku fikse opp tattisene deres.

Og det var umulig å få dem fra det også. Jeg satt i over en time og greia ut om hvorfor de ikke burde gå til ham, men de var fast bestemt på at han var kjempeflink, like flink som folka på Tattoo World i Trondhjem. Og dessuten kokte han nålene for å desinfisere de fra gang til gang.

 

Jeg er målløs. Rett og slett.

Hvorfor de ikke ville høre på gode råd, aner jeg ikke. Til og med Are Morten i Steinkjer på True Evil Tattoo er bedre enn Harald, og det er jævlig lett å få time der også (I should know), men neida.

Og ikke ville de til Purple Pain heller. Dyre greier. Banna høkkerter -_-

Lenke til kommentar
Grøss, havna i snakk med et par sør-trøndere i går om tatovering.

Joda, de hadde vært hos Tattoo-Jan (han slår Harald ganske greit) og fått skamfert armene, så nå skulle begge til Harald for at han sku fikse opp tattisene deres.

Og det var umulig å få dem fra det også. Jeg satt i over en time og greia ut om hvorfor de ikke burde gå til ham, men de var fast bestemt på at han var kjempeflink, like flink som folka på Tattoo World i Trondhjem. Og dessuten kokte han nålene for å desinfisere de fra gang til gang.

 

Jeg er målløs. Rett og slett.

Hvorfor de ikke ville høre på gode råd, aner jeg ikke. Til og med Are Morten i Steinkjer på True Evil Tattoo er bedre enn Harald, og det er jævlig lett å få time der også (I should know), men neida.

Og ikke ville de til Purple Pain heller. Dyre greier. Banna høkkerter -_-

 

TattooHarald har stengt studioet for tiden og vurdere å selge hele greia av "helsemessige årsaker".

 

De aller fleste vet også betydningen rundt en føniks, så det å tatovere "gjenfødt" blir litt som å skrive "hest" under et portrett av et hestehode.

 

Med det argumentet er det svært mye tekst som kan droppes i tatoveringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...