After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Priser per økt? Pleier ikke alle å opperere med minstepris? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jo, men hvis man driver med et stort prosjet så er økt-priser vanlig;) Eller at timeprisen går ned litt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jo, men hvis man driver med et stort prosjet så er økt-priser vanlig;)Eller at timeprisen går ned litt. Man lærer stadig noe nytt. Har ikke hatt noen store prosjekter selv enda så hadde ikke hørt om øktpriser. Men begynte faktisk å tenke litt på et stort prosjekt i går: Den ene armen jeg har har tribal fom. håndleddet tom. øret omtrent, men mye bar hud fremdeles så vurderete å tatovere hodeskaller på alt av bar hus så hele armen blir dekket. Gøy å leke med ideer. Får se om det blir noe av. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er bare denne som skal fylles: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Mikkel: Ta deg en tur på PP, taper ingenting på og spørre;) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Den så bra ut Mikkel. Kom med bilde når den er ferdig. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen her inne som vet om Diablos Tattoo er noe bra? Var en kompis av meg som fikk anbefalt stedet, men jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dårlig rose, jalla KISS portrett, og skjeve stjerner. Hadde vært skeptisk jeg også... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Han hadde gjort mye forferdelig arbeid. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har vært på studioet og fått info om brnading og scarification så nå begynner plaleggingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har vært på studioet og fått info om brnading og scarification så nå begynner plaleggingen. Har du noen tanker om motiv? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ikke når det gjelder brandingen iallefall. Kansje lage et diger tarr formet som et lyn på underarmen nå det kommer til scarification. Tiden vil vise. Holdt på¨å sette en stant med noen sykt lange pigger i øreflippen, men stangen var for lang så det ville ikke blitt noe stas. Lenke til kommentar
bjones Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Tenkt å bygge på tattoen neste år har kun føniksen der nå. Kommentarer ? potestas renata betyr "gjenfødt" på latinsk for de som lurer Endret 23. oktober 2009 av bjones Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Åh herrrreguddd ... Lenke til kommentar
bjones Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Åh herrrreguddd ... Visst du ikke liker den kan du så og si holde KJEFT? er mitt valg. Om du synes det er så ille, så hold det for deg selv. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du spurte om kommentarer gjorde du ikke? Og er helt enig.. Det der vil bare ødelegge den du har.. Lenke til kommentar
bjones Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du spurte om kommentarer gjorde du ikke? Og er helt enig.. Det der vil bare ødelegge den du har.. Det gjorde jeg. Men jeg ba ikke folk skrive HERREGUD ...., begrunn heller hvorfor. Og som sagt, bildet var kun et eksempel på hva jeg har tenkt meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er det en grunn til at du velger å skrive gjenfødt på latin og ikke norsk? Jeg forstår det hvis du er litt romersk elns. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er en kommentar, bare en veldig negativ en.. Men fakta faen, la den være.. Skal ha mer blekk, finn på noe annet.. Det mener nå jeg.. Synes masse tattiser slengt på kroppen er stygt.. Liker heller sammenhengende verk.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Skriv din anmeldelse av Bo Kristensen Harbos Tattoo: http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=17210 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå