No14 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva er det som gjør tresmykkene så dyre? Er de laget av noe spesielt eller på en spesiell måte? Hva kjennetegner et godt smykke? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva er det som gjør tresmykkene så dyre? Er de laget av noe spesielt eller på en spesiell måte? Hva kjennetegner et godt smykke? tre Lenke til kommentar
No14 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jøss, det hadde jeg ikke trodd... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 50mm. Treplugger blir litt kostbart i den størrelsen. Har ca null kroner om dagen. Jeg kan spørre damen om hun kan lage noe i sløyden til deg, hvis du vil? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg kan spørre damen om hun kan lage noe i sløyden til deg, hvis du vil? Jaaaaa <3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Tydeligvis big business dette med treplugger. Tror jeg skal finne frem dreiebenken og sandpapiret og sette igang, jeg! Endret 21. oktober 2009 av toth Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 5,6 blir det ( så gang det med dollaren ), ganske fin kurs det nå.så smykker far utlandet behøver ikke og bli dyrt nå Nettopp, derfor jeg har bestilt meg en ny ørering i disse dager. Hva er det som gjør tresmykkene så dyre? Er de laget av noe spesielt eller på en spesiell måte? Hva kjennetegner et godt smykke? Sikkert gode utførelse, godt treverk og mye arbeid som ligger bak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Samtidig som de er så store? virker som alle store plugger koster det hvite ut av øynene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er ikke sikker. Var bare en anntagelse jeg kom med. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Dadadadadadadada: TattooJohnny Sjekk ut Horror Tattoo Designs: http://www.tattoojohnny.com/search.asp?k=horror# Endret 22. oktober 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Uff :!: Du finner alltid det beste Glimti:P Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gjør så godt jeg kan. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Samtidig som de er så store? virker som alle store plugger koster det hvite ut av øynene. Burde ikke være så dyrt å lage, men har kanskje med supply & demand å gjøre. Fins jo flere folk med frisørhull enn folk som har strukket ørene så store at de kan bruke flippene som hoppetau. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 De tar vel rett og slett så mye fordi de kan ta så mye. Det er ikke lett å få tak i smykker til en piercing på 50mm, ergo er man ofte mer villig til å betale mye når man først finner det. Det kan jo selvfølgelig også ha noe med at det ikke er så mye maskineri som klarer å lage smykker som er så store. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er det noen som vet om det er en standarstørrelse plugger og tuneller blir laget i? Big ear bear eller hva han kaller seg feks. må vel spesialbestille dem? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 I mårra skal jeg i vei og høre med ene tattoøren på Purple Pain i Trondheim om han ikke kan avslutte tattoeringa som han oppi her aldri ble ferdig med. Har vært hos han i Trondheim før og tattoert meg, tror dere han vil ha full pris for avslutninga? Er bare farger det er snakk om og den er veldig tynn der det skal farges. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 purple pain har timespriser så vidt jeg vet. Så vanskelig og si. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Mnjaa. Får høre med Oddis og høre hva han sier da. Hadde ikke tenkt å gjøre det før etter nyttår. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 purple pain har timespriser så vidt jeg vet. Så vanskelig og si. får du ikke øktpriser der? Så det er revnende likgyldig om du skal ha et hjerte på puppen eller en drage over hele rygen..... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 dem ser det vel ann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå