tsghost Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Da tar jeg turen innom der neste gang jeg er i Oslo (på lørdag), og ser hva de har å si Takk for tips om studio! Forhåpentligvis er det ikke så lenge til jeg kan poste bilde av en tattovering her selv Klokka 11? Da skal jeg sjekke innom tråden her rundt den tiden i morgen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Henter medisiner på Onsdager, så er på apoteket kl. 10 og så drar jeg hjem og tar bilde eller madammen tar bilde:) Gi tilbakemedling på hvordan det går da Lem:) Håper du liker plassen, de er ikke så veldig dyre..med tanke på kvaliteten. Endret 20. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) 30 min over tiden:P Ansiktet er ikke i nærheten av ferdig, hudfargen blir grønn\blå med små kjøttsår i ansiktet, hjertet blir mørkerødt med litt hvitt her og der. Kimonoen vet jeg ikke helt ennå for se hvordan pynten osv, blir når resten er farget=) Når madammen har blitt frisk så skal jeg ta et bilde av hvordan hele armen ser ut hittil + nytt bilde for det jeg tok her suger sopp:P Endret 21. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ser veldig lovende ut ! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Takk Dovito:) Innsiden av armen er en møkkaplass:P på slutten av økten begynte armen og få spasmer :!: Heldigvis skjedde det bare når han akkuratt var ferdig med en strek foreks. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hoff kan tenke meg at det er litt dritt å begynne å riste ja Skal snart ta min første Tattoo selv må bare ha litt penger i kassa først Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det blir bra da:D Har du bestemt deg for hva du skal ha? Ikke risting, men plutselig så spratt armen opp:P Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Såppas ja, Skal ta noe ganske orginalt, skal ha den på leggen, men skal få den tegnet på en litt annen måte først. men sånn ca: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) :!: Genialt. kommer til og bli bra;) skal du ikke ha med bruden hans da? Jeg driver selv med en Alice in wonderland-sleeve( litt mer skremmende min versjon en nden Disney har:P ) Artig med spessielle motiv Har tenkt litt på Leonora, når hun dreper han som er konstant forelsket i henne :!: Eller drømmefanger-monsteret..hehe Endret 21. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hmm, det var en god ide! har jo 2 bein ? har sett den du jobber med blir sykt bra! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Takk igjen:) Men har du ikke tenkt sleeve på foten din da? Få med han, bruden og noen andre av karakterene, og en eller annen genial bakgrunn. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jo, kan jo være en ide. men trenger da et bra bilde av bruden og en tattoo artist som kan lage en ide for meg, noen tips? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Det du gjør er og ser igjennom begge filmene, og i favoritt scenene så pauser du og kopierer bilde, må sikkert prøve noen ganger før du får det helt fint. Kan google bilder også, men tenker på hvis du ikke finner akkuratt det du ser etter så er det med og se filmene ikke så dumt:) Men ta med en haug med bilder til en tattovør og sammen som kommer dere frem til noe som kommer til og bli bra=) Hvor i landet bor du? angående tattovør tenker jeg:) Endret 21. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Bor for tiden på Sørlandet (Evje) men er ofte i Oslo Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hellspawn, sjekk ut http://www.hellspawn.no/ Han er rådyktig:) Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du kan jo sjekke Black Pearl eller Leading Light i Sandnes, gullet Lenke til kommentar
Steffluss Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ser at det er mange som ikke skjønte hva skissen var av. Poster samme bilde bare rette veien denne gangen. hehe. kanskje dere ser det lettere da Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hahah, wow! Den var RÅ :O Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Bra motiv på armen Amanita Muscaria. Gleder meg ltil å se når hele greia er ferdig. Ser fortsatt kaninen Steffluss. har du bestemt deg for om det skal være farger? Lenke til kommentar
Steffluss Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hmm, er ingen kanin der! Nese til venstre, øre til høyre? Fortsatt ikke bestemt meg om farger eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå