Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Har dere noengang ligget i sengen, i nestensøvn og plutselig fått en tattooidè du bare må få på papir før du glemmer den? Skjedde meg i natt. Endte med at jeg ble sittende til vekkerklokken ringte og fortalte at jeg snart må på jobb. Helt sprø opplevelse. Tror kanskje jeg skal ta tattoveringen, men må bok vente til økonomien er enig. Slenger opp et bilde, og hadde blitt takknemlig for konstruktiv feedback om eventuelle endringer eller forbedringer den bør ha før jeg tyr til stolen.

 

Steffluss

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst tenker jeg at det er du som eventuelt skal ha tatoveringen og at det derfor er du som skal være fornøyd med den. Hva andre mener er ikke interessangt ettersom det er du som skal gå rundt med motivet resten av livet selvom det sikkert er gøy med konstruktive tilbakemeldinger.

 

Ellers så har jeg ikke så mye å si om motivet. Kult med tatoveringer av skytevåpen. Dette skal jo tydeligvis være en revolver og jeg tror det er litt skjeldnere enn motiver av pistoler. Skjønte ikke helt resten. Er det en kanin som holder revolveren? Og skal det være i farger eller slik som du har tegnet det selv?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er jeg klar over at det er jeg selv som skal være fornøyd. Hvis du snur bildet 90 grader til høyre, tror jeg du skjønner mer av tegningen. Selvom den kanskje er veldig spesiell. Altså bildet er feil vei. Grunnen til at jeg spør er ikke hva andre mener om tegningen, men heller om str, form, detaljerik etc. :) Revolveren skal peke nedover, og kommer ut av munnen/er kroppen. Det er ikke en kanin, men et ansikt. hehe :9

 

Steffluss

Lenke til kommentar

Ja nå så jeg ansiktet. Når det kommer til detaljer og størrelse er jeg ikke sikker. Som psilocybe har sagt flere ganger må det ikke være for mye detaljer i et lite motiv ettersom det vil flyte sammen. Men er litt usikker på hvor lite han mener det kan være. Når dt kommer til formen på motivet vil det sikkert gå grei. Den peker jo ikke så mye ut til sidene og det er god nok plass nedover magen der revolveren skal være. Skal det være mer farger enn i dette utkastet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Her er bilde av idèen. Bare førsteutkast. Tenkte den på høyre side av mageregionen. Ca 25cm høyde. Hva tenker dere?

Hva skal det forestille? Jeg ser et monster som får en revolver ut av nesa. :dontgetit:

Lenke til kommentar

går det bra å drikke alkohol etter å ha tatt en tattovering? Lurer fordi jeg skal med kompiser til oslo samtidig som jeg skal tattoveres, og de er jo selvfølgelig gira på en tur ut på byen :p Og har hørt nå rykter om at det ikke er noe smart å gjøre, husker ikke helt hvorfor. Men hva mener dere?

 

Amanita: ser bra ut:) Gleder meg til å se et bedre bilde !

Lenke til kommentar

takker, sikkelig bilde kommer i morra:)

 

Drikke samme dag som man har blekket seg er ikke ille i seg selv( convention og øl foreks. ), men folk har sovnet i grøftekant med papiret fremdeles på tattisen så papiret satt godt fast når han våknet:P

Og man blir generelt litt "likegyldig" når man er dritings.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Etter en dag hjemme fra jobb pga sykdom har jeg googlet en del etter bilder til minnestattoveringen min, og kom over et bilde som er akkurat slik jeg hadde sett for meg min. Akkurat som om jeg hadde sett bildet før jeg beskrev den.

 

post-146245-1256067676_thumb.jpg

 

Vet dere om noen tattovører (helst i Norge eller Sverige) som kan klare å utføre noe lignende, med et veldig bra resultat? :)

 

Bump :D

 

Amanita:

Den så dritfet ut under plasten! Sleng opp bilde så fort plasten er av, for den vil jeg se mer av! :D

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar

Hengende Lem : Foreslår Lucky 7 for deg:) ( ta deg en tur innom der og se ihvertfall, utrolig hyggelig og varm plass, og meget dyktige tattovører...både kvinnelige og mannlige:P )

Og de klarer lett det bildet over, så jeg mener du er i trygge hender der. Er et av de studioene det er hyggelig og bare stikke innom og si hei:)

 

Tusen takk for tilbakemeldingen:)

Bilde kommer rundt 11-tiden i morra..uten plast:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...