Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så skal du ha ganske mye bar hud igjen eller ha nesten bodysouit som psilocybe? Hva skal være bart egentlig? Det eneste du ikke har snakket om å tatovere så langt er vel ansiktet.

 

Bare hyggelig med Lon Cheney jr. foresten. Kansje det finnes bilder av ham som The wolfman på IMDB. Hvis ikke finnes det sikkert på nettet et sted. Kan se senere selv. Må ut et ærend nå.

Lenke til kommentar

Målet mitt er og dekke hele kroppen Glimti, ikke ansiktet..godt hende bakhuet siden det kan man la hår gro over.

Penisen kommer ikke til og bli blekket, men rundt blir det ihvertfall.

ikke under føttene eller og ikke håndflatene.

men fingrer, oppå hendene...men det blir prikken over ien når armene er ferdig og det blir hos en eller annen tattovør som er dyktig på potretter ( ikke Electric Linda, hun får ikke røre meg )

Samme med halsen.

Jeg dreit meg ut med begge armene, og det skjer ikke med rasten av kroppen.

Heldigvis så reddet han på sunset ene armen.

 

Og jeg har ei dame som elsker at jeg blekker meg så........:D

Der jeg ikke har blekk ennå, ser jeg på som uferdig kroppsdel.

Nakent og kjedelig!

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Kul innstilling hos både deg og dama tydeligvis. :thumbup: Hva sier brodern og hunden hans? :D Vel, jeg skal nok ta ansiktet før eller siden. Har sysslet mye med planer og å dekke hendene også, men skal ha noe bar hud. Får se når jeg kommer så langt. Foreløbig er det skorpionen som er mer eller mindre klar. En drømmetattoo ville vært portrett av John lennon som jeg er superfan av og IMAGINE under, men jeg er skeptisk til portrettatoveringer etter å ha sett enkelte bilder her i tråden. Tiden vil vise. Jeg har ikke noe hastverk med tattisene. Men glad jeg begynner å bli ferdig med skorpisen iallefall. Den planen har tatt tid. Gleder meg bare til studioet begynner å ta inn bestillinger igjen.

Lenke til kommentar
Glimti: Brodern liker blekking like mye som meg;)

ligger i familien tror jeg, muttern elsker og se hva nytt jeg har gjort.

Og jeg har fått henne til og ta et par, samme med søstra mi :!:

 

Men det med potretter finnes det tattovører som du trygt kan gå til, men der er det viktig og være nøye syns jeg.

 

Da er jo alt bare fryd og gammen når alle liker tattiser. :thumbup: Ve at det finnes gode tatovører ang. portrett, men er skeptisk.

 

Hadde ring i øyenbrynet i flere år selv. Bra piercing. :thumbup:

 

øyenbrynet er mest harry sted og ha piercing. fins ikke pent

 

hadde der selv for noen år siden heldighvis forsavnt den fort i en slosskamp

 

Forskjellige meninger. Forskjellige måter å ytre seg på også tydeligvis. Du fremstår bare som barnslig.

Lenke til kommentar
Men, joda, i teorien skal det gå.

..betryggende å legge seg i stolen med :p

 

Takk for svar!

 

Edit: Jeg fikk lyst å ringe Tattoo-Bård/bob/harald og høre om rette linjer. Har en snikende mistanke om at svaret blir "ingen problem, bare ta med penger og kom inn!"

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...