Jørgen Sørheim Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ikke i den størrelsen der. Skal man ha notelinjer + noter i den vanlige størrelsen man ser dem på A4-ark, så blir det grøt etter en stund. Samme med strekkoder i naturtro størrelse. Eksempelbildet viser notelinjer som er tre-fire ganger større enn normalt, og det blir helt andre greier. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Da så. Husket at du hadde snakket om størrelse, men ikke hvor stort det måtte være. Så du denne foresten. Er dette noe han kan ha over tid eller vil ringen bli for tung så han må ta den ut? a-a-a-a-aaaaaaaaaaaatsjoooooooooo: http://images.tribe.net/tribe/upload/photo...08-27211c990fdc Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Grei regel med tattovering, jo større jo mer detaljer:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er det derfor du skal dekke deg? Hva tror du om en Lon Chaney jr. som varulv foresten? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Derfor hva for noe? Skal sjekke ut Lon Chaney jr. , takk for tipset:) Alltid artig og ha mye og velge imellom. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Derfor du skal dekke deg med taroveringer. Virker jo som du skal mer eller mindre dekke deg med alle de planene du har. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Man kan kanskje ikke forvente rettere linjer enn dette? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Derfor du skal dekke deg med taroveringer. Virker jo som du skal mer eller mindre dekke deg med alle de planene du har. Du glemmer størrelsen min hele tiden du;) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så skal du ha ganske mye bar hud igjen eller ha nesten bodysouit som psilocybe? Hva skal være bart egentlig? Det eneste du ikke har snakket om å tatovere så langt er vel ansiktet. Bare hyggelig med Lon Cheney jr. foresten. Kansje det finnes bilder av ham som The wolfman på IMDB. Hvis ikke finnes det sikkert på nettet et sted. Kan se senere selv. Må ut et ærend nå. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Målet mitt er og dekke hele kroppen Glimti, ikke ansiktet..godt hende bakhuet siden det kan man la hår gro over. Penisen kommer ikke til og bli blekket, men rundt blir det ihvertfall. ikke under føttene eller og ikke håndflatene. men fingrer, oppå hendene...men det blir prikken over ien når armene er ferdig og det blir hos en eller annen tattovør som er dyktig på potretter ( ikke Electric Linda, hun får ikke røre meg ) Samme med halsen. Jeg dreit meg ut med begge armene, og det skjer ikke med rasten av kroppen. Heldigvis så reddet han på sunset ene armen. Og jeg har ei dame som elsker at jeg blekker meg så........ Der jeg ikke har blekk ennå, ser jeg på som uferdig kroppsdel. Nakent og kjedelig! Endret 19. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kul innstilling hos både deg og dama tydeligvis. Hva sier brodern og hunden hans? Vel, jeg skal nok ta ansiktet før eller siden. Har sysslet mye med planer og å dekke hendene også, men skal ha noe bar hud. Får se når jeg kommer så langt. Foreløbig er det skorpionen som er mer eller mindre klar. En drømmetattoo ville vært portrett av John lennon som jeg er superfan av og IMAGINE under, men jeg er skeptisk til portrettatoveringer etter å ha sett enkelte bilder her i tråden. Tiden vil vise. Jeg har ikke noe hastverk med tattisene. Men glad jeg begynner å bli ferdig med skorpisen iallefall. Den planen har tatt tid. Gleder meg bare til studioet begynner å ta inn bestillinger igjen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Litt gammel artikkel, men at det går ann å bli så dum: http://www.nettavisen.no/jobb/article2297727.ece Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det finnes folk som tar tribals i trynet for mye mindre enn en jobb, så jeg ser ikke på det som uforståelig at noen desperate jobbsøkere i Asia gikk på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Glimti: Brodern liker blekking like mye som meg;) ligger i familien tror jeg, muttern elsker og se hva nytt jeg har gjort. Og jeg har fått henne til og ta et par, samme med søstra mi :!: Men det med potretter finnes det tattovører som du trygt kan gå til, men der er det viktig og være nøye syns jeg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det finnes folk som tar tribals i trynet for mye mindre enn en jobb, så jeg ser ikke på det som uforståelig at noen desperate jobbsøkere i Asia gikk på. Folk tar vel ansiktstatoveringer generelt på tross av jobb, ikke pga jobb så disse var noen virkelige tullinger. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hadde ring i øyenbrynet i flere år selv. Bra piercing. øyenbrynet er mest harry sted og ha piercing. fins ikke pent hadde der selv for noen år siden heldighvis forsavnt den fort i en slosskamp Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Glimti: Brodern liker blekking like mye som meg;)ligger i familien tror jeg, muttern elsker og se hva nytt jeg har gjort. Og jeg har fått henne til og ta et par, samme med søstra mi :!: Men det med potretter finnes det tattovører som du trygt kan gå til, men der er det viktig og være nøye syns jeg. Da er jo alt bare fryd og gammen når alle liker tattiser. Ve at det finnes gode tatovører ang. portrett, men er skeptisk. Hadde ring i øyenbrynet i flere år selv. Bra piercing. øyenbrynet er mest harry sted og ha piercing. fins ikke pent hadde der selv for noen år siden heldighvis forsavnt den fort i en slosskamp Forskjellige meninger. Forskjellige måter å ytre seg på også tydeligvis. Du fremstår bare som barnslig. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Men, joda, i teorien skal det gå. ..betryggende å legge seg i stolen med Takk for svar! Edit: Jeg fikk lyst å ringe Tattoo-Bård/bob/harald og høre om rette linjer. Har en snikende mistanke om at svaret blir "ingen problem, bare ta med penger og kom inn!" Endret 20. oktober 2009 av toth Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Når har jeg sittet i stolen i en god del timer tilsammen og fremdeles blir jeg like nervøs hver gang.....forbannna psyke Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er ikke nervøsiteten og kriblingen også litt av showet? Håper armen går bra i dag. Men, joda, i teorien skal det gå. ..betryggende å legge seg i stolen med Finnes det egentlig noe fasitsvar innen dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå