Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hatt det en gang og det var 12 år siden og den grodde ut, og jeg fikk et fint arr ( arr er must )

Har tatt et par ganger i ettertid, men føler meg så homo med det at begge gangene forsvant de etter noen få dager.

 

jaja, den har vært sikker hele tiden den:)

Men hjemme fra banken, har satt på klær, oppvaskmaskinen, ryddet....og nå skal jeg bare kope;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Du kunne jo utvidet den slik som på det forrige bildet jeg kom med. :!: Da hadde det iallefall ikke vært noe problem å få oppmerksomhet...

 

Da får du kope i vei. :thumbup: Jeg skal kope foran maskinen en stund til med en cola eller to før jeg gjør noe fornuftig som blir å sette over en trommel, ordne med mat, rydde litt og skissere litt på den planlagte skorpiontattisen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Åh ... Jeg har ikke godt av å droppe innom denne tråden. Jeg får alltid lyst til å fullføre planene om blekking, men jeg må vente til jeg har penger å avse, samt har tenkt og tegna ferdig mitt neste motiv.

Noe jeg har brukt over ett år på nå. Blir aldri helt fornøyd, og vil ikke ta den før jeg er fornøyd med hvordan den ser ut på tegneblokka heller.

Lenke til kommentar
Tomrom i tatoveringen? Hva med noen varulvmotiver? Jeg DIGGER varulver! :thumbs:

 

Skal of course ha varulv:D, men ikke på armene. Er ikke plass og passer ikke inn:P

Kommer i horror-sleeven min som blir bare potretter.

Så hittil: Jason, Freddy, Frankenstein, Leatherface, IT, varulv( må bare finne rette varulven )

og ikke minst Pinhead.

Blir flere også, men det her er spikret.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hoho :cool: Ingen spiller slike roller bedre enn den gamle ørnen der! Frista med noe lignende prosjekt som det der altså, hehe. Men, det er veldig mye som frister å putte på kroppen, godt man har plenty av tid fremover i livet til å være litt selektiv :p

Blir nok ikke blekk igjen nå før mai kommer, otc!! Billappen sluker for mye penger gitt :/

 

Edit: Fjernet unødvendig mange smileys!

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar
Finnes det noen som helst form for linjal eller annen hjelp tatovører bruker for rette linjer?

 

Det går fint an å bruke linjal når motivet til avtrykket skal lages, og avtrykket skal jo bli rett opp og ned etter et par gangers forsøk. Etter det er det opp til tatovøren, men lange, rette linjer går for å være et lite mareritt for de aller fleste. Det er heller ikke garantert at linjene vil holde seg 100% rette etter hvert som årene går, og når alt skal være helt beint, er det mye lettere å legge merke til ujevnheter. Det er heller ingen naturlige, rette linjer i kroppen.

 

Ser du på LA Ink, pleier de ofte å lage notelinjer i bølger.

 

Men, joda, i teorien skal det gå.

Lenke til kommentar

Nå var det jo Lon Cheney jr. som var den originale Wolfman og han ser jo nesten ut som Jack Nicholson gjør i Wolf. Men personelig liker jeg bedre når varulvene ser mer ut som ulver enn som mennesker slik som i feks. En amerikansk varulv i paris. Om dere ikke har sett den så annbefales den! :thumbup::thumbs:

 

Men, joda, i teorien skal det gå.

 

Men du har da konstant sagt at slike små og detaljerte motiver som bla. noter vil flyte sammen over årene!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...