Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Link til artikkel på BBC news

 

Maks uflaks kan man si...

Noen som har hørt om liknende tilfeller?

 

Niks, ikke i de femten årene jeg har aktivt vært opptatt av piercing. Det som har vært slått opp stort i Norge, er en fyr som tok piercing i tungen og døde av en streptokokkinfeksjon, og en berte som tok piercing i tungen og (grunnet en genetisk sykdom som hun var klar over at hun hadde) hovnet opp nok til at hun ikke fikk puste.

 

Uheldig, ja, men med tanke på hvor mange som faktisk tar piercinger daglig, er det ikke noe man trenger å bekymre seg nevneverdig for. Statistisk sett er det større sjanse for at du blir påkjørt av en bil på vei over gaten til piercingstudioet, enn at du får livstruende komplikasjoner etter du kommer ut.

Lenke til kommentar

Finnes det noen som helst form for linjal eller annen hjelp tatovører bruker for rette linjer?

Jeg tenker på lengre notelinjer, og da skal det jo ikke store sleiven til for å ødelegge hele greia. Kjapp chop av hva jeg tenker på:

 

post-68079-1255933548_thumb.jpg

 

Er det bare å glemme, eller fins det muligheter?

Lenke til kommentar
Namsos? Da blir det vel samtidig tatovert ordene RAI RAI!? :D

Rai rai du liksom :p

 

DDE er synonymt med Namsos vet du. :D

 

Finnes det noen som helst form for linjal eller annen hjelp tatovører bruker for rette linjer?

Jeg tenker på lengre notelinjer, og da skal det jo ikke store sleiven til for å ødelegge hele greia. Kjapp chop av hva jeg tenker på:

Er det bare å glemme, eller fins det muligheter?

 

Aner ikke ang. linjal, men psilocybe har tideligere skrevet at noter har lett for å flyte over i hverandre med tiden så tror du må tatovere dem ganske store før det skal bli noe bra resultat. Men kan ikke uttale meg sikkert.

Lenke til kommentar

Jeg hadde piercing i øyenbrynet i flere år. Tok den da jeg var seksten år og det var min første piercing. Hadde den i flere år også inntil jeg valgte å ta den ut. Var aldri noe problemer med den bortsett fra at jeg holdt på å rive den ut med håndkle en gang da jeg tørket håret. Kult er det også. Så jeg annbefaler absolutt en øyenbrynspiercing. :yes: Liker ring bedre enn barbell. :thumbup:

Lenke til kommentar

I morrs så blir forhåpentligvis resten av armen streket opp :love:

 

Hvis man liker piercing så må man minst hatt en i brynet en gang, bare ta den ut hvis man ikke liker det;)

 

Samme er det med piercing mellom øynene, det er noe som må oppleves.

Av alle de jeg har tatt så fikk jeg mest kick av den.

 

 

Må bare fikse et par ting mellom beina så jeg kan pierce min andre hjerne:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Im new to the game :pVurderer piercing i øyebrynet. Er ikke helt sikker enda. Skal til Trondheim neste helg så tenkte at om jeg skulle gjøre det kunne jeg bare poppe innom Purple Pain en tur.

Å herregud.. Verdens største NEI!!

This.

 

Øyenbrynspiercing er den kjipeste piercingen man kan ha, med mindre man vil være chav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...