Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har piercing i brystvorta og har fått en ny barbell nå, tenkte å bytte. Det er riktignok bare en måned siden jeg tok den, så jeg lurer på om man skal vente til såret har grodd helt, eller om jeg kan bytte barbell nå. Noen som vet?

5610669[/snapback]

 

Etter å ha hørt på all smerten du har gjennomgått ville jeg garantert venta til såret var grodd, altså.. :!:

 

Kan jo spørre Sandra, hun veit ett og annet om sånt.. :fun:

Lenke til kommentar

jeg bare lurer på en ting.

 

for ca. to år siden tok jeg piercing i navlen. Min venninne tok noen uker før meg, og hun sa, siterer:"det er som å ta hull i ørene."

 

Vel, nå vet jeg at det ikke er som å ta hull i ørene, men derimot mye verre! Maken til smerte skal man lete lenge etter. Jeg angrer bittert på at jeg tok det, fordi jeg føler meg som steriotypen med blondt hår og piercing, som antakelig blir litt harry som voksen(ingen fordommer).

 

Det jeg lurer på, er om det er flere som hadde så vondt som meg? Jeg ble svimmel og kvalm, er det vanlig, eller har jeg bare lav smerterskel? :hrm:

Endret av kokos
Lenke til kommentar

Nja, smertemessig blir en piercing satt med nål gjerne oppfattet som "skarpere" enn en pistolskutt øredobb, men ellers skal de ikke være så annerledes. Nå skal det også sies at folk har forskjellig syn på smerte.. det er forskjell på én som har født et barn og én som har skrubbet kneet.

 

Svimmelhet og kvalme forekommer av og til, kanskje 2-3% av piercingene. At folk er overstadig nervøs, sliten eller kommer på tom mage, er fellesnevnere i mange av tilfellene.

Lenke til kommentar

Amen til det du sa der, egentlig så er det lite poeng å spørre andre.om det var vondt eller ikke. Jeg spurte noen om det var vondt å ta i brystvorta og de sa ja...jeg dro for å gjøre det, og det ble for min sin del et stort kick( jeg elsker piercing da)

Jeg vil råde de som skal ta piercing, spis og vær opplagt før man gjør det og klare å puste og slappe av mest mulig når du skal gjør det( det er letter sagt enn gjort)

Lenke til kommentar

Jeg har vanligvis høy smerteterskel, men da jeg piercet meg var det mildt sagt jævlig vondt. Da jeg en gang for lenge siden tok hull i øret (som er vekke nå) var ikke det i nærheten av vondt engang, men en kamerat synes det var helt forferdelig. Så smerte er vel individuelt, som flere har sagt før meg.

 

Spiller det egentlig noen rolle hva andre synes om navlepiercingen din? Den er jo nettopp din, og jeg regner med at du tok den fordi du likte det selv.

Lenke til kommentar

Heisann, har tenkt og ta meg tatovering på underarmen i sommer engang tenkt på det i litt over 1år nå og sikker på hva jeg skal ha. Men mitt spørsmål er som følger. Hva vil skje med den vist jeg begynner og trene? tenker da vist musklene på armen blir større og da huden strekker seg(går det ann? spørre uansett hvertfall.) hva vil da skje med tatoveringen?

 

Mvh c3rfik

Lenke til kommentar
Det går bra det, det gikk bra med mine og jeg vokste mye på 3år(har 10stk)...underarmen skal vokse mye før noe skjer. Jeg råder deg til å tatovere deg litt før sommern hvis du har mulighet til det. Ny tatovert og sol ikke bra.

5648767[/snapback]

Blir vel i våren engang etter bursdagen. altså i slutten av mai eller børjan på juni ;) skal begynne og forhøre meg litt rundt her i bergen snart om priser osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...