lollopop Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Takk for alle svar people. Er også litt usikker på om jeg kler/vil like det. Any ideas? Akkurat dét kan jo ikke vi svare på? Sant sant^^ Håpet på noe svar type "Slapp av, det vil gro igjen om du lar være å bruke noe i ørene" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har fortsatt småmerker etter å ha hatt i øyenbrynet, leppen og ørebrusket så dersom du tar dem ut igjen kan du fort få noen småmerker selv, men ikke noe digre greier som folk vil legge merke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Sant sant^^ Håpet på noe svar type "Slapp av, det vil gro igjen om du lar være å bruke noe i ørene" Altså, du vil alltid ha et merke der etterpå, men som Glimiti sier er de ikke alltid spesielt synlige. Om øret gror igjen eller ikke avhenger av hvor stort du går. Jeg tror hullet kan lukke seg greit fra omtrent 8mm og nedover. Går du over dette må du regne med å alltid ha unaturlig store hull i øreflippene. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Pinpoint er å anbefale ja. Ang gro igjen. Broren min tok seg hull på 4mm, hadde de et par måneder, syntes ikke de kledde han og tok dem ut. Det har gått snart et halvt år og man ser det så vidt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Aidskake/Penis Trygve kom med noen bilder av et stort ørehull som var blitt fikset på for en god stund siden. Det så ut som det var skåret eller klippet i for deretter å bli sydd. SÅ ørene kan se noenlunde normale ut selvom du har digre hull. Når det kommer til de småmerkene man får av et vanelig hull er de så diskre at jeg ikke tenker på dem lenger engang. Lenke til kommentar
bjones Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som tør å tippe hvor lang tid, og hvor mye denne vil koste ? La oss si underarmen, og ikke så veldig stor. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvor stor? om psilocybe har sagt en god del ganger så går det ikke med så mye detaljer på små tatoveringer. Hvis den skal krympes veldig anntar jeg at den må forenkles. Lenke til kommentar
bjones Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvor stor? om psilocybe har sagt en god del ganger så går det ikke med så mye detaljer på små tatoveringer. Hvis den skal krympes veldig anntar jeg at den må forenkles. Omtrent like stor som på bildet kanskje, om ikke bittelitt større . Har en tribal på armen som er ca like stor, men med mindre detaljer, betalte 2000 for den. snakker vel ikke mer enn en 2000 her ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Sitter du på en netbook med 7" skjerm eller på en 52" flatskjerm? Litt vanskelig å gi en pris uten at folk kan komme med konkrete mål, f.eks. i en universelt akseptert måleenhet som centimeter eller tommer. På min 20"-skjerm blir bildet ca. 5x6cm. Om du skal ha det "bittelitt" større, og la oss her anta at "bittelitt" er ca. 15-20% av de originale målene, så må du forenkle motivet voldsomt. Alt krimskramset som er over hele motivet kommer til å flyte i hverandre, de åpne områdene (øynene, halefjærene, snurrevirvlene i vingene) kommer til lukke seg og alt vil se helt rompe ut. Dobbelt så stor (10x12cm) må den iallefall være, og da snakker vi gjerne 2-2500kr, avhengig av hvor på kroppen og hvor i Norge du tar den. Lenke til kommentar
bjones Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Sitter du på en netbook med 7" skjerm eller på en 52" flatskjerm? Litt vanskelig å gi en pris uten at folk kan komme med konkrete mål, f.eks. i en universelt akseptert måleenhet som centimeter eller tommer. På min 20"-skjerm blir bildet ca. 5x6cm. Om du skal ha det "bittelitt" større, og la oss her anta at "bittelitt" er ca. 15-20% av de originale målene, så må du forenkle motivet voldsomt. Alt krimskramset som er over hele motivet kommer til å flyte i hverandre, de åpne områdene (øynene, halefjærene, snurrevirvlene i vingene) kommer til lukke seg og alt vil se helt rompe ut. Dobbelt så stor (10x12cm) må den iallefall være, og da snakker vi gjerne 2-2500kr, avhengig av hvor på kroppen og hvor i Norge du tar den. Så det du sier er at det blir vanskelig/umulig i det hele tatt visst jeg vil ha så stor som på bildet ? kan jo selvsagt forenkle litt på den selv og.. kan poste etterpå Endret 15. oktober 2009 av bjones Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Umulig å si. Jeg kjenner ikke tatovøren. Skulle du til Let's Buzz! hvor jeg jobbet (og vet sånn noenlunde hvor fort tatovørene jobber), hadde en forenkling + tatovering i 5x6cm gått helt greit på to timer. Antageligvis mellom 1-1,5 time. Jeg tror de aller fleste skulle klare det på under to timer, men man vet jo aldri. Litt pussig at tatovøren setter opp time uten å ha sett hva han/hun skal tatovere, eller gitt en prisantydning. Ok, greit, der svarte jeg på noe som ble redigert bort. Flott. Hvis du vil ha den såpass detaljert som den er på bildet, i ca. 5x6cm, vil det 1) kreve en god tatovør for at det skal se bra ut umiddelbart og 2) antageligvis flyte sammen i løpet av et par år. Linjene har en tendens til å få en svak skygge, og om du så har mange linjer som ligger tett inntil hverandre (f.eks. en strekkode), vil skyggen fra begge strekene gjøre mellomrommet mørkt. Små, lyse områder som øynene og hullene i halefjærene vil lukke seg, eller iallefall krympe. Endret 15. oktober 2009 av psilocybe Lenke til kommentar
bjones Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Takker for svar Nå har jeg redigert litt, bare for å få et lite inspill.. ville f.eks dette gå greit visst jeg ha den i samme skalaen som på bildet ? har utelatt de fineste detaljene: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Sikkert, det er iallefall mindre krimskrams som kan flyte sammen. Men, som sagt, det er også litt avhengig av tatovøren. Er det en som ikke er komfortabel med pirkearbeid, så vil nok han/hun ønske å forstørre den eller forenkle enda mer. Det går ikke an å si at "ja, dette vil gå 110% greit, garantert". Kanskje, antageligvis. Lenke til kommentar
bjones Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Joda, men ville bare høre om evt, erfaringer.. . Er jo et forum, så er jo lov å spørre Men uansett, får høre på Lørdag, kommer tilbake med svar Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Fluesopp: Ble det noe av den oversikten over studioer? Kunne være greit for de som ikke vil bla igjennom godt over 1000 sider, og det er gjerne det mange spør om. Eller ble ideen skutt ned? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Yupp, den kommer:) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Takk for alle svarene angående tattoveringen min! Diamond Tattoos, Designs, Pictures, and Ideashttp://tattoos-and-art.com/diamond-tattoos?nggpage=2 Takker for linken, den vil være til stor hjelp! Skal se litt på den siden der, og se om jeg finner noe lignende det jeg har sett for meg, så poster jeg her senere. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Bare hyggelig. Gøy å lete opp bilder også. Får sett mange forskjellige tattiser på den måten. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 har vært på piercingstudioet og fjernet idustriastangen og fått satt inn et par ringer med pigger istede. Har også fått bestilt en ny, stor ring til det andre øret. Gøy. Lenke til kommentar
cpmuppet Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg tok hull i brystvorten for 2 dager siden, lurer på om jeg kan ta ut piercingen nå eller om jeg da ikke vil få den inn igjen. Hvor lenge bør jeg evt. vente? Mvh Cpmuppet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå