Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jojo, vet at de ikke er så altfor flinke med detaljer, men er en ganske enkel en. Slenger med bilde, selvom jeg har customiza litt selv på den.. skader vel ikke :p

 

post-83387-1255543392_thumb.jpg

 

for å være ærlig tror jeg ikke det skal være noe problem :). Ei veninne har en ganske så fin og detaljrik tattis derifra som ble ganske bra ;)

Endret av Spydex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal til Lillehammer i morgen! Tatoveres på underarmen :D en tribal med stjernetegnet av væren i bakgrunn siden jeg er født i væren :) gleder meg :D

 

Kanskje også navnet ditt eller kanskje "Peace and harmony" i kinesiske tegn oxo?!?!?! Tror det hadde vært døøøøøøødsrått, skjempe orignalt oxo :w00t::dribble:

 

Unødvendig dissing der synes jeg! Og ikke si du mente alvor!

Enig, men ser at XitereX er bare 17 år, kanskje lurt å vente litt med tatovering? Trodde ikke det var så mange seriøse aktører som tatoverer på folk under 18.
Lenke til kommentar
Skal til Lillehammer i morgen! Tatoveres på underarmen :D en tribal med stjernetegnet av væren i bakgrunn siden jeg er født i væren :) gleder meg :D

 

Kanskje også navnet ditt eller kanskje "Peace and harmony" i kinesiske tegn oxo?!?!?! Tror det hadde vært døøøøøøødsrått, skjempe orignalt oxo :w00t::dribble:

 

Unødvendig dissing der synes jeg! Og ikke si du mente alvor!

Enig, men ser at XitereX er bare 17 år, kanskje lurt å vente litt med tatovering? Trodde ikke det var så mange seriøse aktører som tatoverer på folk under 18.

så morsomt xboffen, hahaahah! *tosk*

hvorfor vente? :p

Lenke til kommentar

Har et spørsmål, hovedsaklig til Psilo, Glimti eller Amanita, men om det er noen andre som føler de har noe godt å komme med, så er det bare å rope ut!

 

Jeg skal tattovere en diamant på innsiden av høyre underarm, med teksten "Diamonds Aren't Forever". Dette skal være en minnestattovering for min avdøde far, så det er viktig for meg at denne blir godt utført.

 

Hvilket studio, eventuelt hvilken tattovør bør jeg oppsøke?

Bor i Moss, men om jeg må helt til Let's Buzz i Bergen, stopper det meg ikke, for den tattoveringen skal på armen min, koste hva det koste vil.

 

Hvorfor akkurat dette motivet?

 

 

Faren min, som var en av de viktigste personene i livet mitt døde i November 2008.

 

I tiden etterpå var jeg deprimert, gikk aldri ut blant folk, skulket skolen osv. Jeg må innrømme at selvmordstankene var der.

 

I denne tiden hørte jeg mye på et band som heter Bring Me The Horizon.

Uansett hva jeg gjorde, tenkte jeg bare på faren min, men når jeg hørte på BMTH, fikk det tankene mine på andre ting. Musikken hjalp meg virkelig å komme meg på beina igjen. Da spesielt sangen "Diamonds Aren't Forever.

 

På toppen av det hele, åpnet BMTH sin konsert på Hove med å hoppe ut i publikum, og vokalisten sto rett foran meg, og så meg i øynene mens han sang første linje av nettopp denne sangen, for så å holde mikrofonene mot meg, og jeg sang videre.

 

Derfor har jeg et sterkt bånd til nettopp dette bandet, og denne sangen.

 

Mange vil nok kalle det en sær minnestattovering, men jeg bryr meg minimalt om hva andre synes, så lenge jeg får tattoveringen akkurat slik jeg vil ha den.

 

 

 

Håper noen av dere kan hjelpe, for som dere kanskje skjønner, betyr denne tattoveringen mye for meg.

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar

Har vært nede og snakket med hun, men hun ville ikke ta imot timebestillinger før 3.Noveber da hun var fullbooket ut året, så da tenkte jeg at jeg skulle sjekke ut om det er noen andre tattovører som kan være mer egnet til jobben i mellomtiden.

 

Om jeg ikke har funnet noe annet innen 3.November, bestiller jeg time på nyåret hos Linda :)

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar

De fleste har 3 måneders ventetid, hvis ikke lengre:(

Men du har hellspawn, lucky 7, Sunset, max tattoo( tror navnet var slik ), 1669...alle de er i oslo. Er garantert flere:P lets buzz ( bergen ) er også og anbefale.

 

 

hvis det er new\old school så må jeg si Lucky 7 og Sunset i Oslo.Og lets buzz utifra bildene jeg har sett på siden.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg vil ha en diamant som ser ut som en slags blanding mellom realistisk og old school.

 

Noe lignende diamanten her, men vil at den skal stå mer fram på en måte, så ikke den ser flat ut.

post-146245-1255558679_thumb.jpg

 

Ventetid spiller ingen rolle, så lenge jeg får tattoveringen jeg vil ha :)

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...