Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Zombie-Geisha ja bland en søt og pen Geisha med en hjerne-etende stygg berte så har du Zombie-Geisha...... Endret 13. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tenker du på den geishahunden til sooki (eller hvordan hun nå skriver det) som det er så mye bilder av i dyrekategorien? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nope, bildet under er det jeg snakker om:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ser ut til å bli bra. Tenker på en ting. Hva med å kombinere det bildet med den barberkniven du vil ha? Feks. kan barberkniven stikke opp av håret istedefor de to pinnene. Eller hun kan holde den også. Evnt. ha det i munnen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Blir ikke sånn som den der tror jeg, har noen andre tegninger også. Kniven skal på samme arm pluss den kniven fortjener egen plass:P Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hva slags andre bilder vurderer du da? Morsomt å se. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Skal streke opp snart, har ikke noe konkrete bilder av hva jeg vil ha. Bruker de bare som utgangspunkt til og finne noe som forhåpentligvis blir bra:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hold oss oppdatert om utviklingen da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bilde kommer alltid vet du Hvis jeg ikke roter med datoer så er det i neste uke:) Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Når man først er i gang med en zombie-geisha, hva med en zombie-Totoro? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Neei, Totoro skal være som han er opprinnelig. Stor og snill. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Synes ikke akkurat at det motivet var den store ideen. Lenke til kommentar
bjones Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Skal til Trondheim og ta min andre tattovering nå på lørdag , valget falt på en føniks som jeg har moddet litt på ! skal ha den på underarmen gleder meg ! Endret 14. oktober 2009 av Spydex Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Det blir bra Hvilket studio? Endret 14. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Skal til Lillehammer i morgen! Tatoveres på underarmen en tribal med stjernetegnet av væren i bakgrunn siden jeg er født i væren gleder meg Lenke til kommentar
bjones Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Det blir bra Hvilket studio? Tatto World Tok min forrige der og. også endel venner som har tatt der, og de er veldig fornøyde med resultatet. Endret 14. oktober 2009 av Spydex Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Skal til Lillehammer i morgen! Tatoveres på underarmen en tribal med stjernetegnet av væren i bakgrunn siden jeg er født i væren gleder meg Kanskje også navnet ditt eller kanskje "Peace and harmony" i kinesiske tegn oxo?!?!?! Tror det hadde vært døøøøøøødsrått, skjempe orignalt oxo Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det blir bra Hvilket studio? Tatto World Tok min forrige der og. også endel venner som har tatt der, og de er veldig fornøyde med resultatet. Håper du blir fornøyd selv, er personlig ikke et sted jeg ville gått med en phoenix i tankene De er ikke noe flinke til detaljert arbeid mener nå jeg:P Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Aldri i verden om jeg anbefaler Tatto World i Trondheim, jeg har tatt der ( den er covret, diger sleeve over som jobbes på ) og mange jeg kjenner som har blitt dødskuffa av og bli tattovert der. Så der og Føniks, håper at de har byttet folk for og si det slik. Purple Pain hadde vært et bedre valg når det er snakk om Trondheim. Endret 14. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
No14 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Skal til Lillehammer i morgen! Tatoveres på underarmen en tribal med stjernetegnet av væren i bakgrunn siden jeg er født i væren gleder meg Kanskje også navnet ditt eller kanskje "Peace and harmony" i kinesiske tegn oxo?!?!?! Tror det hadde vært døøøøøøødsrått, skjempe orignalt oxo Unødvendig dissing der synes jeg! Og ikke si du mente alvor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå