Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bump

 

Perioden varte hele det innlegget jeg sa det.........

 

Men nok om det:P hehe

 

Da så. Å være påstålig ang. studioer kan være vansklig vet du. Feks. finnes det jo dem som er mer enn fornøyd med ressultatet de får fra TattooHarald, TattooJo og Bo... :D Men ja, nok om det.

 

Åssen går det med kjempebreiflabben til Raw_DeNiM (eller hvordan han nå skriver det) foresten? Lenge siden han har deltatt i tråden nå.

 

Åssen går det med tattisen til broderen Amanita Muscaris? Kommer han noe videre? Ser ham jo aldri her i tråden så får spørre deg istede.

Lenke til kommentar

Glimti: Den var ferdig den, det bildet han la ut med farger.

Selv om jeg syns tattovøren skulle gått over en gang til for han kunne gjort skyggingen og noen andre ting betraktlig bedre.

 

Vet du om en side som har bilder av fine barbèr-kniver?

Nå husker jeg ikke navnet på filmen, men Jonnhy Depp spiller en gærn barberer:P

Og de 2 han har er utrolig fine. Så tenkte jeg skulle finne en litt "uvanlig" kniv istedenfor og gå for den typiske brune kniven.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Jeg har vurdert et lite sverd på innsiden av underarmen et par ganger. Men jeg klarer aldri å bestemme meg.

 

Høres ut som et bra motiv. Hadde vært kult med en rambokniv for min del. en tror begge knivplanene forkastes da jeg alt har planer om hodeskaller, mannen med ljåen, edderkopper, skorpion og sannsyneligvis ansiktstribal. Og kanje noe mer også.

 

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street var det filmen her ja:P

Der fant jeg det jeg har letet etter:D

 

Da var det i boks. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva tror du om den kniven halv utfoldet og med en god del blod på egget. Stilen skal være realistisk bare for og si det.

Bakgrunnen er helt sort eller rød, den må jeg tenke på.

Altså en mørkere rødfarge enn den som er på bladet of course, mye mørkere.

Eller jeg gjør som jeg bruker og gjøre, tar med tegning og sier "kjør på":p

Hadde vært kulest med potrett-tattovering når han holder kniven forran ansiktet, men så stort er det ikke plass til på området jeg har:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Så det blir ikke noe suicidaltattis? Selv har jeg sansen for springkniver, men som alt nevnt tror jeg at jeg dropper det motivet. Har tideligere tenkt på motiv av en vulkan som har utbrudd, men vet ikke hvor det ville passet. Hadde blitt litt lite på arm eller bein tror jeg og jeg har ikke lyst til å sette av hele ryggen til det prosjektet så det får bli med tanken det og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...