Cortinarius rubellus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tenker du på oppfarging etter og hatt den en stund eller etter man har tatt ny og noe av fargen forsvant under groperioden? Lenke til kommentar
Ansats Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvordan vil tattoeringen se ut om 20-30 år.Vil fargene gli utover .Jeg har sett en del eldre med tattoeringer og de er langt fra pene.Fargene er nesten borte ,det er nesten bare det sorte eller blå som vises. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Skal ha et zombie-tryne på ene siden, bare at jeg bruker et bilde av ei veninne som utgangspunkt:) ( jeg ordlegger meg alltid så fint, men tror den blir fin )Tror jeg skal takle det fint, spurte egentlig for og høre om det er noe spess. man bør tenke på når man tar på halsen. Groing, under økten osv. Ikke noe spesielt jeg kommer på som du bør tenke på. Kansje å holde halsen mye i ro ettersom det kan sprekke opp skorpe på et så bevegelig område. Hadde ikke noe problemer med det selv, men nå har jeg som sagt bare en liten tribal der. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Hvordan vil tattoeringen se ut om 20-30 år.Vil fargene gli utover .Jeg har sett en del eldre med tattoeringer og de er langt fra pene.Fargene er nesten borte ,det er nesten bare det sorte eller blå som vises. Hvis du driter i sola og ikke behandler de bra så blekner de, så man må ta vare på de:) Og ikke ta tattoveringer som har alt for mye detaljer samtidig små. Men man kommer som oftest uansett til et punkt der man må farge opp igjen. Og det har forandret seg litt de siste 20 årene innenfor tattoveringer. Glimti: Takker:) Blir vel som albuen, et område som nesten aldri er i ro. Endret 11. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jepp. Albuen er faktisk det eneste stedet der jeg har trengt en etterfylling. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nok et kapitell i "Hva tenkte de?"-serien Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hva enn han tenkte så deler tydeligvis ikke han og jeg tanker... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Heller den enn en tribal. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er da smak og behag. Personelig synes jeg at figurative motiver har lett for å bli noe misslykked makkverk. Ikke at alle er det, men det skjer fort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Heller den enn en tribal. Secon'd! Syns den var rett fin, jeg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tenker du på utførelsen, motivet eller begge deler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Begge. Jeg syns den var original, jeg liker katter, og linjene var fine. Og for alt vi vet kan det være det er mer farge i vente, så. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tenker du på oppfarging etter og hatt den en stund eller etter man har tatt ny og noe av fargen forsvant under groperioden? Regner med jeg snakker om oppfarging, jeg som tok min for snart 2 uker siden, når "bør jeg" ta påfyll liksom ? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Begge. Jeg syns den var original, jeg liker katter, og linjene var fine. Og for alt vi vet kan det være det er mer farge i vente, så. Orginalt nok motiv, men jeg synes ikke det ble bedre av den grunn. Garnnøstet var bra lagd, men kattene eller hva det skal forestille var elendige. Bagh Kult motiv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tenker du på oppfarging etter og hatt den en stund eller etter man har tatt ny og noe av fargen forsvant under groperioden? Regner med jeg snakker om oppfarging, jeg som tok min for snart 2 uker siden, når "bør jeg" ta påfyll liksom ? Da er det når du føler for det, men kan godt hende studioet har en tidsgrense. Så hør med han som blekket deg:) Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Flott ^^ Takk for svar Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Er vel mellom 6 måneder og 1år som er vanlig:) Tidsfristen altså Endret 12. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nok et kapitell i "Hva tenkte de?"-serien Den der var jo dritkul! Og som flere har sagt før meg; mye heller det der enn tribals. Awesome katter og et kult garnnøste, og jeg liker ikke katter engang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå