Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, regner med det jeg og. Den jeg har på håndleddet satte (den UBRUKELIG DRITTDÅRLIGE SØPPEL!!)tattovøren litt lenger ned, så det ikke havnet midt i ''knekken'' der. Nettopp pga at det ikke skulle slites pga bevegelse. Men nå må jo den fylles og rettes uansett, så det er jo det samme sånn i ettertid :p

Så igjen, bruk en som kan greiene sine..

Lenke til kommentar

Har et par kompiser som har tatt kneskålene (i tillegg til store deler av kroppen generelt, dvs. referansepunkter er på plass), og de sier det er langt fra det mest behagelige stedet. Det blir som alle steder hvor det er bein like under huden, og de syns folk jevnt over er dritvonde. Nålen går for øvrig ikke dypt nok til å treffe beinet.

Men, smerte forsvinner.

Lenke til kommentar

Har tatt på albue og skulder og det var langt fra smertefritt ettersom det er hardt der, men det tok ikke lange tiden. Vil tro det kan være noe lignende med kneet når det kommer til smerte. Varierende fra person til person selvsagt, men kneet er jo som med albuen og skulderen er hardt sted uten mye fett til å ta imot.

Er det noe detaljert motiv du tenker på? Da vil det jo ta lengre tid enn med noe enkelt.

Lenke til kommentar
Pf, håndleddet er ikke ille.

Det jeg mener også..

Har tatt på albue og skulder og det var langt fra smertefritt ettersom det er hardt der, men det tok ikke lange tiden. Vil tro det kan være noe lignende med kneet når det kommer til smerte. Varierende fra person til person selvsagt, men kneet er jo som med albuen og skulderen er hardt sted uten mye fett til å ta imot.

Er det noe detaljert motiv du tenker på? Da vil det jo ta lengre tid enn med noe enkelt.

Går i tankene på en skull elns, litt tøft å ha en sånn tittanes gjennom høl i buksa :D

Lenke til kommentar
Har tatt over skulderbladet, men synes det ikke var noe særlig vondere, kanskje litt, MEN det dirra i hele korppen :p

Synes ikke skulderen var det mest behagelige stedet å tatovere.

Har ikke sagt det var det heller :)

Synes det stakk på en måte litt mer.. Som at nålene plutselig ble skarpere.. Men vondt var det ikke.. Jeg tror det fleste bare vil se på det som ubgehagelig..

Alt i alt.. Det er duringen fra maskinen som er værst :p

Lenke til kommentar

Ja, kjenner det bedre der. Men anntar at det er pga. at det er mye hardere der enn feks. armene. Selv kjente jeg knapt noe på underarm eller utsiden av overarm og nærmest null på fingrne. ikke noe særlig på halsen heller. Var værre på innsiden av overarmen samt skulder og albue.

Lyden fra maskinen har jeg knapt tenkt på.

Lenke til kommentar

Skal ha et zombie-tryne på ene siden, bare at jeg bruker et bilde av ei veninne som utgangspunkt:) ( jeg ordlegger meg alltid så fint, men tror den blir fin )

Tror jeg skal takle det fint, spurte egentlig for og høre om det er noe spess. man bør tenke på når man tar på halsen.

Groing, under økten osv.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...