After Dark Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jepp, kan være der feilen ligger. Greit å ha litt for langt smykke i begynnelsen og heller bytte til mindre når alt er renset og klart. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som har tattovert kneskålene? Tenker litt på det, men er redd for at nåla kommer til å gå rett i beinet! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ikke gjort det nei, men anntar at du må fylle på noen ganger siden knærne er i konstant bevegelse nærmest og skorpen sikkert vil sprekke opp. Men er ingen ekspert. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, regner med det jeg og. Den jeg har på håndleddet satte (den UBRUKELIG DRITTDÅRLIGE SØPPEL!!)tattovøren litt lenger ned, så det ikke havnet midt i ''knekken'' der. Nettopp pga at det ikke skulle slites pga bevegelse. Men nå må jo den fylles og rettes uansett, så det er jo det samme sånn i ettertid Så igjen, bruk en som kan greiene sine.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Har et par kompiser som har tatt kneskålene (i tillegg til store deler av kroppen generelt, dvs. referansepunkter er på plass), og de sier det er langt fra det mest behagelige stedet. Det blir som alle steder hvor det er bein like under huden, og de syns folk jevnt over er dritvonde. Nålen går for øvrig ikke dypt nok til å treffe beinet. Men, smerte forsvinner. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Håndleddet skal jo være ille, men synes ikke det var noe å grine av. Men det regnes som værre enn det? Er jo ikke noe fett som tar imot der akkurat Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Pf, håndleddet er ikke ille. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har tatt på albue og skulder og det var langt fra smertefritt ettersom det er hardt der, men det tok ikke lange tiden. Vil tro det kan være noe lignende med kneet når det kommer til smerte. Varierende fra person til person selvsagt, men kneet er jo som med albuen og skulderen er hardt sted uten mye fett til å ta imot. Er det noe detaljert motiv du tenker på? Da vil det jo ta lengre tid enn med noe enkelt. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Pf, håndleddet er ikke ille. Det jeg mener også.. Har tatt på albue og skulder og det var langt fra smertefritt ettersom det er hardt der, men det tok ikke lange tiden. Vil tro det kan være noe lignende med kneet når det kommer til smerte. Varierende fra person til person selvsagt, men kneet er jo som med albuen og skulderen er hardt sted uten mye fett til å ta imot. Er det noe detaljert motiv du tenker på? Da vil det jo ta lengre tid enn med noe enkelt. Går i tankene på en skull elns, litt tøft å ha en sånn tittanes gjennom høl i buksa Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg driver på ene albuen nå og satt 5 timer forrige gang, er som Psilo sier ja:P Og samme er det og blekke over kragebeinet og man er sikkelig beinete. Men smerten går over, og faktisk ganske fort også Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har tatt over skulderbladet, men synes det ikke var noe særlig vondere, kanskje litt, MEN det dirra i hele korppen Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er det en "gjennomsnittstid" på når man slenger i noe påfyll på tattoo ? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har tatt over skulderbladet, men synes det ikke var noe særlig vondere, kanskje litt, MEN det dirra i hele korppen Synes ikke skulderen var det mest behagelige stedet å tatovere. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har tatt over skulderbladet, men synes det ikke var noe særlig vondere, kanskje litt, MEN det dirra i hele korppen Synes ikke skulderen var det mest behagelige stedet å tatovere. Har ikke sagt det var det heller Synes det stakk på en måte litt mer.. Som at nålene plutselig ble skarpere.. Men vondt var det ikke.. Jeg tror det fleste bare vil se på det som ubgehagelig.. Alt i alt.. Det er duringen fra maskinen som er værst Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ja, kjenner det bedre der. Men anntar at det er pga. at det er mye hardere der enn feks. armene. Selv kjente jeg knapt noe på underarm eller utsiden av overarm og nærmest null på fingrne. ikke noe særlig på halsen heller. Var værre på innsiden av overarmen samt skulder og albue. Lyden fra maskinen har jeg knapt tenkt på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 lyden maskinen lager er en meditativ lyd for meg og jeg blir trøtt av den:P Glimti: Hvordan syns du halsen er og blekke? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ganske grei faktisk. Nå er det bare en liten spiss på tribalen jeg har tatt. Den går ca. opp til høyden på øreflippen. Men som sagt, kjente ikke mye. Med alt du har fått på deg allerede kan du trygt ta halsen uten å gjøre noe stort nummer av det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Skal ha et zombie-tryne på ene siden, bare at jeg bruker et bilde av ei veninne som utgangspunkt:) ( jeg ordlegger meg alltid så fint, men tror den blir fin ) Tror jeg skal takle det fint, spurte egentlig for og høre om det er noe spess. man bør tenke på når man tar på halsen. Groing, under økten osv. Endret 11. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tatt deg ny glimti? Har du no bilde? Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Spør igjen Er det en "gjennomsnittstid" på når man slenger i noe påfyll på tattoo ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå