Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat slike CBB'er som du snakker om (svarte). Har selv brunt hår, men er ganske mørkt :)

Jeg føler ikke det blir for "ekkelt", eller "for mye", om jeg forstår hva du mener. Dessuten, det kan være fett at de matcher håret :)

 

Om du renser hver morgen og kveld, og ikke leker med de, kan vel så og si ingenting gå galt tror jeg.

Det er ikke vondt. Eller, Det er en smerte som er der i kanskje 1-5 sekunder, så går det over. Etter det er du litt øm og nummen i et par timer, så går det bra :D

 

De er ikke vanskelige å rense. Jeg renset på utsiden med en q-tips som jeg dyppet i rensemiddelet, og smørte rundt selve hullet, samt at jeg tok munnskyll jeg fikk på piercingstudioet.

 

Angående pris: Om jeg ikke husker feil, kostet det 520kr for snakebites på Madison i Sarpsborg. Prisene ellers i landet kan jeg ikke.

 

PS: Kan legge opp bilde av meg med piercingene, så du kan se hvordan det ser ut med brun/svart hår og svarte ringer om du vil :)

Takk takk skal du ha, det besvarte mange av spørsmålene mine :D Et bilde ville vært helt supert, for har ikke sett noe med mørkt hår og svarte CBB'er.

 

Skal man skylle munnen etter hva enn man spiser? Og kan man tygge tyggis? x)

 

Kult at du nevner Madison ettersom det er der jeg kommer til å ta, haha.. Prisen stemmer, men jeg troor det er billigere for ringer istedetfor labrets? Og de tar vel ringer før man bytter til CBB'er?

 

Huff, som jeg gleder meg! :D

Lenke til kommentar

Tror de fleste kommer til å be om et bilde før de kan bedømme noe. Jeg har to stykke rog har aldri hart problemer med dem. Eneste jeg kan tenke meg er at siden det var i sommer du tok den så kansje du ikke var nøye nok på å holde den ren og tørr med tanke på bading. Men er ingen eksepert. Foreslår at du går til studioet der du tok den og spør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Blæhr, har et lite problem med nippel piercingen, det kommer til stadighet en liten klump på høyre siden, og som etterhvert kan minne om en kvise :dontgetit: Suggestions ?

Tok den i sommer.

Kan det være en ansamling puss eller noe som jevnlig presses ut? Prøvd å gi hele sulamitten et varmt saltvannsbad?

Lenke til kommentar
Hvis det er asiatisk/japansk stil du er ute etter er 1969, eller noi siamese, blandt topkandidatene i norge :) Den beste etter min mening, skal selv til han i januar. Stilen hannes er akkurat det jeg ønsker ;)

Meg du sikter til?

 

Men noen som vet hva de stripene eller fanene heter? De som john mayer har på armen..

Lenke til kommentar
Blæhr, har et lite problem med nippel piercingen, det kommer til stadighet en liten klump på høyre siden, og som etterhvert kan minne om en kvise :dontgetit: Suggestions ?

Tok den i sommer.

 

Når jeg hadde i brystvortene så hadde jeg problemer med at det kom en "kjempekvise" over den ene brystvortene en gang i måneden omtrent, dama satt oppå meg og stakk hull på den, tømte den og så renset jeg etterpå. Grunnen til at hun gjorde det var at det var MYE som kom ut.."frysninger"

OG et par dager etterpå var den vekke, så gikk det en måned og pån igjen.

Men jeg sliter med og få byller siden kroppen min renser seg "altfor fort".

 

 

De stripene og faner som er i asiatiske motiver betyr alt ifra vind til vann til fart osv.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Takk takk skal du ha, det besvarte mange av spørsmålene mine :D Et bilde ville vært helt supert, for har ikke sett noe med mørkt hår og svarte CBB'er.

 

Skal man skylle munnen etter hva enn man spiser? Og kan man tygge tyggis? x)

 

Kult at du nevner Madison ettersom det er der jeg kommer til å ta, haha.. Prisen stemmer, men jeg troor det er billigere for ringer istedetfor labrets? Og de tar vel ringer før man bytter til CBB'er?

 

Huff, som jeg gleder meg! :D

 

Bare hyggelig! Er bare gøy å hjelpe! :D

 

Nei, jeg skyldte munnen en gang om morgenen og en gang om kvelden, med det munnskyllet du får på Madison.

Tyggis er ingen fare. Du trenger ikke å være redd for at den skal hekte seg fast i ringene heller. Det skjedde ihvertfall aldri med meg.

 

Madison er et kjempebra studio. Har tatt alle piercingene mine der, og kommer antageligvis til å ta alle mine fremtidlige der og. Håvard er en mann med syk, syk humor, så ikke ta deg nær av det han sier :p

Koster like mye for ringer og labrets, og du får ringer med en gang. Store, stygge sølvfargede ringer. Men de kan du bytte (gratis) etter 3-4 uker.

 

Beklager dårlig kvalitet på første bildet, men der hadde jeg svart hår, så du ser bedre hvordan det vil bli :)

På det andre bildet, ser du piercingene mer tydelig.

 

untitled.bmp

 

post-146245-1255003016_thumb.jpg

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar
Blæhr, har et lite problem med nippel piercingen, det kommer til stadighet en liten klump på høyre siden, og som etterhvert kan minne om en kvise :dontgetit: Suggestions ?

Tok den i sommer.

Kan det være en ansamling puss eller noe som jevnlig presses ut? Prøvd å gi hele sulamitten et varmt saltvannsbad?

 

 

Thanks, skal prøve det :)

Lenke til kommentar
Imponerende bildegalleri på Hellspawn, ja... Men de var kjent for å være dyre eller?

 

Tror ikke Hellspawn er noe spesielt mye dyrere enn andre steder. Finner d et sted du liker bør man ikke se på pengene uansett. Da er det bedre å vente.

 

Det er ca 3mnd ventetid på Hellspawn.

Lenke til kommentar
Bare hyggelig! Er bare gøy å hjelpe! :D

 

Nei, jeg skyldte munnen en gang om morgenen og en gang om kvelden, med det munnskyllet du får på Madison.

Tyggis er ingen fare. Du trenger ikke å være redd for at den skal hekte seg fast i ringene heller. Det skjedde ihvertfall aldri med meg.

 

Madison er et kjempebra studio. Har tatt alle piercingene mine der, og kommer antageligvis til å ta alle mine fremtidlige der og. Håvard er en mann med syk, syk humor, så ikke ta deg nær av det han sier :p

Koster like mye for ringer og labrets, og du får ringer med en gang. Store, stygge sølvfargede ringer. Men de kan du bytte (gratis) etter 3-4 uker.

 

Beklager dårlig kvalitet på første bildet, men der hadde jeg svart hår, så du ser bedre hvordan det vil bli :)

På det andre bildet, ser du piercingene mer tydelig.

 

untitled.bmp

 

post-146245-1255003016_thumb.jpg

Kult, liker det jeg "hører" ;)

Men jeg snakka med han nemlig, og han sa at hvis jeg skulle ha CBB'er, måtte jeg først ta ringer (De "Store, stygge sølvfargede ringene") Og når jeg skulle bytte de måtte jeg betale 100 kr per CBB? :dontgetit: Hvor lenge siden er det du tok dem?

Så det best på det andre bildet, og var ikke sånn ekkelt som jeg mente i det heletatt. Jeg tror egentlig jeg vil ha sølv likevel. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har en følelse på at det blir penest på meg :p

Jeg får høre litt mer med han om pris osv.. Men først må jeg tørre å gjøre det pga sure og konservative foreldre, eller bli 18 først. Haha, er litt pingle x)

Lenke til kommentar
Blæhr, har et lite problem med nippel piercingen, det kommer til stadighet en liten klump på høyre siden, og som etterhvert kan minne om en kvise :dontgetit: Suggestions ?

Tok den i sommer.

 

Jeg tok også piercing i nippelen i sommer. Slet med det samme problemet som deg. Jeg hadde stang, som liksom "gnagde" på den ene siden. Dette førte til kviselignende sår med verk inni.

Byttet til ring for en uke siden, og det er allerede mye bedre.

Jeg vet ikke om du har stang eller ring, men i så fall kan jo dette hjelpe :)

Lenke til kommentar
Blæhr, har et lite problem med nippel piercingen, det kommer til stadighet en liten klump på høyre siden, og som etterhvert kan minne om en kvise :dontgetit: Suggestions ?

Tok den i sommer.

 

Jeg tok også piercing i nippelen i sommer. Slet med det samme problemet som deg. Jeg hadde stang, som liksom "gnagde" på den ene siden. Dette førte til kviselignende sår med verk inni.

Byttet til ring for en uke siden, og det er allerede mye bedre.

Jeg vet ikke om du har stang eller ring, men i så fall kan jo dette hjelpe :)

 

Ahaaa, kanskje du sier noe der :dontgetit:

Har ring atm. men kanskje den er litt "stram"

Takk for kanonbra svar da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...