After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kunne ikke kampsportmotiv vært noe for deg? Står jo i profilen din at du liker kampsport. Blir du ferdig med armen før sommeren tror du? Jepp, mente avisartikklen. Håper for hans del at han finner et motiv han liker som kan dekke over. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Skal ha noe som "hyller" kampsport ja, men hvor...det vet jeg ikke ennå. Har fremdeles 2 bein, rygg og bryst....så en av de plassene:P. Begge armene er "fulle" så...... Men den fine "grusomme gabriel" han fikk blekket på seg :!: Men skal ikke være noe stort problem og covre den der. Endret 6. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Det å tattovere noe som har med kampsport å gjøre åpna en hel verden med nye motiver for armen min nå! Har lenge tenkt på en fullsleeve på venstrearmen som skal være inspirert av Asia, men begynner å bli lei av at "alle" tattoverer koifisker osv om dagen. Vil ha noe som ikke så mange andre har, og da finnes det jo utallige muligheter når man først tenker på kampsport! Tusen takk for idéen! Edit: skrivefeil. Endret 6. oktober 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Amanita Muscaria (Fluesopp var enklere å skrive) Hva med et par boksehansker på brystet? Navnet grusomme gabriel stammer jo fra kaptein Sabeltann så kansje han kan tatovere det over. Skjønt jeg hadde valgt et annet motiv. Det å tattovere noe som har med kampsport å gjøre åpna en hel verden med nye motiver for armen min nå! Har lenge tenkt på en fullsleeve på venstrearmen som skal være insirert av asia, men begynner å bli lei av at "alle" tattoverer koifisker osv om dagen. Vil ha noe som ikke så mange andre har, og da finnes det jo uttallige muligheter når man først tenker på kampsport! Tusen takk for idéen! Bare hyggelig. Godt at noen likte forslaget. Endret 6. oktober 2009 av Glimti Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 lol, kompis av meg som er 16 år tattoverte seg på House of Pain(hadde med morrasi). Han tattoverte Tættis er lættis på foten >.> Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Blir iallefall gode historier utav sånt. Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Tenkte jeg skulle ta snakebites om ikke så altfor lenge. Så har noen generelle spm, som de fleste sikkert er drit lei å svare på antar jeg.. Tenkte å ha to CBB-er(?) med kuler på, men er usikker på fargen! Jeg lurer på svart eller sølv. Det jeg har kommet frem til er at jeg syns svart er kult, men det kan kanskje bli for "ekkelt" eller virke for mye sammen med mitt svarte hår som riktignok er en del i ansiktet mitt? Jeg er usikker på om noen andre skjønner hva jeg mener med "ekkelt" på den måten, for er mest sansynlig en personlig oppfatning. Sølv virker veldig ålreit, men jeg har tenkt på svart lengst da. Har dere noe tips til hvordan jeg skal få bestemt meg skikkelig? Er det stor sansynlighet for at det går galt og eller at jeg fysisk ikke kan ha det eller noe? For da freaker jeg helt ut..! Jeg skal ikke spørre "Gjør det vondt?" men en sammenlikning kunne likevel vært fint, har sprøyteskrekk x) Og sist, før jeg glemmer det! Hvordan gjør de det oftest? En etter en, eller stikker de hullene først og så setter inn smykkene? Wow, ble lengre post enn jeg trodde..! Flott om noen tar seg bryet å svare EDIT: Og ja! Haha, visste jeg kom til å glemme noe. Er det vanskelig å rense osv? Og er de greine dyre? Endret 6. oktober 2009 av Khrix Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Det å tattovere noe som har med kampsport å gjøre åpna en hel verden med nye motiver for armen min nå! Har lenge tenkt på en fullsleeve på venstrearmen som skal være inspirert av Asia, men begynner å bli lei av at "alle" tattoverer koifisker osv om dagen. Vil ha noe som ikke så mange andre har, og da finnes det jo utallige muligheter når man først tenker på kampsport! Tusen takk for idéen! Edit: skrivefeil. Glimti, du kan kalle meg Fluesopp...eneste grunnen er at en annen kaller seg fluesoppen på forumet her:P Så det står fremdeles Fluesopp der, men bare på latinsk:P Hengende lem: Hvis du ser på gamle asiatiske motiver ser du ofte at en demon slåss med en samurai osv. Akido er jo kampsporten til samuraier så kampsport ligger i røttene innen asiatisk historie. Så du har uendelig med ting du kan finne på da:) At en samurai kjører et sverd igjennom en koi er et ganske vanlig bilde faktisk..et eksempel:) Khrix: Du kjenner det ja, men tror du takler det helt fint:) De stikker hullet og så tar de smykket igjennom..enkelt fortalt. Og det er ofte vondest når du tar det 2 hullet, siden kroppen har begynt og sende endorfiner til første hullet. Men det går fort og leppa er ikke verste plassen...etter min mening. Vondere og få smykkene slått inn i leppa si:P Endret 6. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 At en samurai kjører et sverd igjennom en koi er et ganske vanlig bilde faktisk..et eksempel:) Er det ikke det broren din har? Vondere og få smykkene slått inn i leppa si:P Sannhetens ord. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Riktig Glimtern, fant den i en bok som bare har asiatiske motiver:) Så den broren min har er det jeg som har funnet ja. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, husker du nevnte at det var du som hadde funnet på den. Var for en god stund siden i tråden da han la ut et bilde av den og sa noe om at det så ut som en kriger som voldtok en kjempefisk eller noe sånt. Kansje det var kjempebreiflabb han skrev. Husker ikke helt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 "kjempebreiflabb" :!: dødsbra Det er nok en koi ja, men han husker ord så godt:P Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tror iallefall det var det han skrev. Husker også at jeg kommenterte noe om at en kjempebreiflabb som ble voldtatt var drømmemotivet. Mener jeg brukte denne smileyen: Skulle jeg hatt et fiskemotiv måtte det blitt en hvithai. Men tviler sterkt på at det skjer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvithai er mektig og se på Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sant nok. Finnes ufattelig mange kule motiver man kan få ut av en hvithai og da tenker jeg ikke nødvendigvis på motiver fra Haisommer. Men tviler som sagt på at det blir noe av det. Sjømotiver er ikke det jeg har sett for meg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvis man går for realistisk så kunne jeg tenkt meg coveret til Haisommer 1 Skal ha en grøsser-sleeve, der jeg skal ha forskjellige motiver fra grøssere. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvor skal du få plass egentlig? Armene er jo alt reservert og med planer om joker, kampsport og grøssere begynner det vel snart å blo behov for plassparing? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) jeg er ganske høy og svær, så jeg har masse plass. Den sleeven jeg har fra albuen til skuldra er som en ryggdekkende piece på ei 1.60 høy vanlig jente....sa han som driver med den( assistenten hans er hun han gikk utifra ). Så når jeg har igjen hele kroppen utenom armene så har jeg masse plass. Jokern betyr noe for meg, så hans skal på meg. Grøsser-sleeven skal hele et av beina mine få den æren, blir mye potretter i den sleeven. Og da har jeg fremdeles bare brukt ett bein, så jeg har masse plass:D Endret 6. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Pass nå godt på å ikke komme ut for noen ulykker så du må amputere noe da... Høres ut som det er noen tidskrevende prosjekter. Er du ferdig med armene nå? Skal du ta et prosjekt gang for gang? I så fall tror jeg du kan holde på noen år. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jeg vil bruke lang tid, vil at dette skal være en del av livet mitt. Så at det tar tid, er bare positivt. Er snart ferdig med venstre-armen og halve høyrearmen, men den er bare på vent helt til katten er ferdig så han som driver med venstrearmen kan fortsette under det han har gjort. Men tattovering er kos og det er en vei man går, ihvertfall når man ser på det som en del av seg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå